Nou en of!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
Zooooo, wat een verschil met BB5 !!!!!!
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mo!!! Mo!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mo: "Sommige dingen over jou zijn wel bevestigd"
Marlies: "Wat dan?"
Mo: "Ja die keer met zwembad dat je boos was en Tijn..."
Marlies: "Ik was niet boos"
Mo: "Jaa, het is wel verder goed hoor weetjuh lamazegguh...."
Ja en waar gaat 't over... nérgens over.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies nu in gevecht met Mo.....
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:43 schreef Day het volgende:
Jeroen is echt top, hoor.
Hij trekt zich zelf het geroddel niet aan.
Wie is het onschuldige stel ?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Wat? Wat? ik volg het 'onschuldige' stel.
Hallo! Mo is jaloers, dat begrijp je toch wel, hoe pijnlijk dat voor haar is allemaal die beelden vanTijn en Marlies.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en waar gaat 't over... nérgens over.
Big talk little action, want hij staat er nog steeds hoorquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hallo! Mo is jaloers, dat begrijp je toch wel, hoe pijnlijk dat voor haar is allemaal die beelden vanTijn en Marlies.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef arneaux het volgende:
Wat een topavond.
Jammer van het vormende links kabinet.
Vertel! Wie heeft gewonnen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens hebben we vanavond ook een onbestuurbaar Nederland gekregen maar dat terzijde
OT: Ze ruzieën nog
Cool!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is het onschuldige stel ?
Semih gaat eindelijk eens tekeer als een Rotterdammer![]()
![]()
![]()
In beide opzichten dus een topavondquote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef arneaux het volgende:
Wat een topavond.
Jammer van het vormende links kabinet.
Tijn @ Janine: "Ja, ik heb toch ook tegen JOU gezegd "ik hou van jou" en tegen Marcia ook, en nu planten ze zo'n muziekje eronder met Monique.... moet ook aan de kinderen thuis denken!"quote:
Dat zei ze niet. Ze heeft ook wel eens gerooddeld, maar ze heeft nooit iemand dood gewenst.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
En micheline heeft nooit slecht over andere gesproken....tuurlijk meisie.
Bizar, dit.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies geeft aan dat het er erg intens uitzag
Eenschquote:Op woensdag 22 november 2006 21:50 schreef schatje het volgende:
Het breekt Monique nog wel op hoor. Ze houdt zich groot en vooral voor de gek.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Etiënne roept dat ie weg gaat en boos is op BB, maar checkt wel braaf z'n zender
conditioneringquote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Etiënne roept dat ie weg gaat en boos is op BB, maar checkt wel braaf z'n zender
Ze ging d'r badspullen pakken. Ze gaat douchen. Dat sekreet verlaat het huis echt niet. Dit is helemaal haar ding, kan ze konkelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde Janine iets zeggen over spullen pakken... Nu weet ik niet meer zeker of ik het goed gehoord heb.
Wanneer gaat ze eindelijk eens begrijpen dat ze er niet meer toe DOET?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde gaat weer in haar Queen-rol
Er komt écht een deel 2?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
De film mag verder wat mij betreft.
ja nu alle roddelsquote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Als dat echt zo is... tja.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Maar waarom huilt Sa nou? Is ze niet teleurgesteld in E10?
Ze is verdrietig voor Marcia?![]()
![]()
![]()
![]()
Typerend
In het bejaardenhuis waarschijnlijk...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze eindelijk eens begrijpen dat ze er niet meer toe DOET?![]()
Ja kom maar op.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
komt er nog meer dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 21:55 schreef marky het volgende:
Jeroen eet weer rustig zijn bakje pocorn leeg
Dit zijn zijn geen grapjes.quote:
Hoe vaak hebben ze dat woord niet in hun bek gehad?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Wauw wat een film.
Jeroen is een topper.
Wie zijn er niet met het spel bezig.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik denk dat eg hem strx samen met semmi gaat villen
Omdat hij zo weinig van zichzelf heeft laten zien en zich altijd op de vlakte gehouden heeft. Nu blijkt dus dat zoiets een perfecte tactiek is. Jezelf 3 maanden wegcijferen kan je dus de winst bezorgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeft
't Is gewoon een leeghoofd.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast is werkelijk subliem, zweeft gewoon door alle problemen heen omdat hij zelf eigenlijk relatief schone handen heeft
Ja daarom!!!! Whahahaha!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deel 2 is niet nodig, het halve huis wil nu al weg![]()
Mag en kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat hij zo weinig van zichzelf heeft laten zien en zich altijd op de vlakte gehouden heeft. Nu blijkt dus dat zoiets een perfecte tactiek is. Jezelf 3 maanden wegcijferen kan je dus de winst bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |