Zegt dat !!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:56 schreef MM-Luna het volgende:
Vond die vriendin van Paco veels te zachtaardig nog.
Dank uquote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.
Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.
Noem dit programma dan: UNDERCOVER KNEUS.
KUTPROGRAMMA.
Bla bla bla, huiliequote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, dat die kutjes voor het LIEFSTE jongetje van de klas kiezen en hem uit medelijden die prijs schenken. MAAR HET GAAT WERKELIJK HELEMAAL NERGENS MEER OVER.
Remco de homo bloost al bij een wangzoentje. Viel al op dag 2 door de mand. Hij is geloof ik 6 keer genomineerd geweest. Vanaf dag 1. JA HOOR, ECHT DE MEESTERVERLEIDER.
KUTPROGRAMMA.
Men kan hem een kneus vinden..quote:Op donderdag 23 november 2006 00:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u
Tenminste nog 1 iemand die een beetje normaal kan denken
Helemaal mee eens. Paco heeft de regels tijdens het spel "verruimt"quote:Op donderdag 23 november 2006 08:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Men kan hem een kneus vinden..
Maar hoe dan ook...hij was zeker vaak genomineerd.. en hij viel zo gezegt al snel door de mand..
Maar hij gaat nu mooi wel met die 100.000 naar huis..en zijn vriendin(nu is dat niet echt een aanwinst)
Dus ja ,hij lacht nu wel de uberverleider uit..
Paco die en waarschijnlijk én zijn vriendin alsnog verliest en ondanks zijn winnersmentaliteit..ook nog eens naast dat geldbedrag zit..Dus ja laat Remco dan maar een kneusje wezen..(zal hem een zorg zijn)
Nou en.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
KUTPROGRAMMA.
Nee eerlijk gezegd ben ik het volledig met je eensquote:Op donderdag 23 november 2006 09:03 schreef Yorout het volgende:
Ben ik de enige die de titel van dit topic enigszins ongepast vind?
Wat ben jij triest zeg! En dat noemt anderen kutjes en kneusjesquote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef oldschoolf00l het volgende:
KUTPROGRAMMA.
Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef oldschoolf00l het volgende:
Noem mij gek hoor, maar volgens mij was t de bedoeling van de singles om de koppels eruit te halen.
Vervolgens vertelt Remco OPENLIJK dat ie een vriendin heeft.
Dus rent die single griet naar de andere grietjes om de ontmaskering bekend te maken.. NOT
Tering die VMBO-lui verdienen elkaar zo erg veel.
Volgens mij snap jij de opzet van t programma niet helemaal. Succes met je 2 hersencellen schat!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Tsja Remco is schijnbaar erg goed in sympathie wekken en heeft daarom terecht gewonnen. Dat jij het schijnbaar niet snapt is jouw probleem.
reactie van nicole @ partyflockquote:hahaha ja idd!! maar vind poetsen zelf niet erg!!
en met dat geld gaat niet veel gebeuren nee...
rijbewijs en allebei een nieuwe auto... + bij mij me gebitje natuurlijk!!!
URL?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:29 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
reactie van nicole @ partyflock![]()
Als ik jou was zou ik het programma gaan aanklagen, dat kan toch echt niet he.. jouw leven verpesten doordat Remco heeft gewonnen. Het is niet eerlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 17:27 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de opzet van t programma niet helemaal. Succes met je 2 hersencellen schat!
Pas dan gelijk de titel effe aan als je toch bezig bent.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef static het volgende:
Als jullie zo doorgaan verdwijnen er zomaar opeens posts.
Had je al veel eerder mogen doen, zowel de topic titel als sommige postings in dit topic slaan werkelijk waar nergens op.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef static het volgende:
Als jullie zo doorgaan verdwijnen er zomaar opeens posts.
Ik pas geen titels aan, alleen op verzoek van de topicstarter.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Yorout het volgende:
[..]
Pas dan gelijk de titel effe aan als je toch bezig bent.
?quote:
Is dan ook bij hoge uitzondering, ik doe het nooit mits de topicstarter erom vraagt.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
?
Pardon?
Gaan modjes nu alle titels aanpassen als t niet helemaal in hun straatje valt?
Was namelijk niks offensive aan de originele titel. Geef de poster ook wat vrijheid?
Dank je.
Amen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Chii het volgende:
Nu pas gezien op de Belgische TV (VT4)...wat een teleurstelling![]()
Het ging helemaal niet over undercover lovers, wat toch het spel is, iedereen stemde toch met persoonlijke motieven...flauw.
Pffft, Remco wa nen bleiter en nicole wa een geit![]()
Paco mocht van mij winnen, die weet tenminste hoe je televisie maakt!![]()
ja idd eens geod gelachenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:58 schreef Michellee het volgende:
WHAHAHAHA, die site van Nicole...vind dat ze niet echt al te vrolijk op de fotos staat...en die teksten...WHAHA![]()
In 2 woordenquote:Op maandag 27 november 2006 00:25 schreef NrSiX het volgende:
nicole = breezah
Remco de koorknaap die ook nog roept tegen iedereen JOEHOE IK BEN DE UNDERCOVER LOVER!!! En dan logischerwijs wintquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef PhalanX het volgende:
De programma makers zijn waarschijnlijk ongelofelijk blij met deze uitkomst.
Anders krijg je zaken zoals bij Expeditie Robinson, waarbij de mensen die je het meest de overwinning gunt er al redelijk snel uitliggen en je in de finale komt te staan met iemand die je liever ziet wegrotten op dat eiland daar ver in de stille oceaan dan hier met een glimlach op de buis verschijnt en wegloopt met een drie ton.
Paco verdiende dat geld niet, niemand gunde het hem. Hij ging te ver tijdens het spel, vond zichzelf bij voorbaat al de winnaar en ging over rauwe vis heen om de finale te bereiken, tegen de afspraken met zijn vriendin in.
Had meneer gewonnen dan was het spel ook niets meer dan een grote schertsvertoning geweest waarin het meest lage gedrag werd beloond. Op deze manier zien we nog hoe Paco zich in zijn eigen vuil moet zien te redden. Hij heeft zijn vriendin nu voor niets bedrogen. En dat is waar het om gaat, dat bedrog niet beloont wordt, ook al is dat de opzet van het programma.
Paco die wint is een anticlimax, dan zitten we opgescheept met een figuur gespeend van iedere sympathie, die er een prijs uit weet te slepen, waardoor hij meteen zijn vriendin ook niets meer uit hoeft te leggen. Ach schatje we hebben het geld nu, dus maakt het niet meer uit wat we er voor moesten doen. En dat domme wicht is ook weer over. Nu is Evey de genaaide doos, en mag Paco zich verantwoorden en door het slijk gaan als hij nog echt van haar houd.
Remco deed niets verkeerd, en daarom gunnen we hem de overwinning.
Paco heeft het voor de stemming ook al bekend gemaakt dat hij een undercoverlover was..quote:Op maandag 27 november 2006 16:15 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Remco de koorknaap die ook nog roept tegen iedereen JOEHOE IK BEN DE UNDERCOVER LOVER!!! En dan logischerwijs wint![]()
![]()
![]()
![]()
Nee das lekker.![]()
Stond op partyflock? Linkie?quote:Op maandag 27 november 2006 16:31 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Paco heeft het voor de stemming ook al bekend gemaakt dat hij een undercoverlover was..
Werd in de laatste aflevering verteld.. niks niet partyflock, bovendien partyflock link staat op vorige pagina wel ergens tussen de profielen van de dames en een heer.quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Stond op partyflock? Linkie?
Ik vind het helemaal niet sneu voor Evy.quote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef NrSiX het volgende:
Gisternacht nog even de uitzending gekeken.. leuk dat Remco heeft gewonnen, en ik lach me dood om Paco, doet hij zo zijn best en is hij er zeker van dat ie heeft gewonnen, wint hij helemaal niets.. kut al dat vreemdgaan voor niets.. roflwel sneu voor Evy btw..
Indeed.quote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet sneu voor Evy.
Heel simpel, niet meedoen aan zo'n progamma.![]()
Totaal ander spel. Kijk, bij die 10km is het gewoon duidelijk. Maar in Undercover Lover gaat het niet alleen om het vrijgezel zijn, maar ook om tactische beslissingen zoals sympathie verkrijgen van andere mensen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste kutrede die er is, om iemand, die meedoet aan het spel waarbij je wint door je als vrijgezel door te doen, wint door juist te zeggen dat ie vrijgezel is.
Is toch krom? Als ik meedoe met een spel waarbij je 100000 euro kan winnen door zo snel mogelijk de 10 kilometer te lopen en ik loop deze niet het snelst behoor ik deze toch ook niet te winnen omdat ik misschien de enige ben die een beetje aardig is?
Zal die fijn vinden dat er zon poot als jij naar staart.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Remco was de terechte winnaar. Wel goed dat hij zijn kamergenote gebruikte om de overwinning veilig te stellen.
Afijn Nicole, doe wat aan je gebit en taalgebruik..mijn god
ZIjn er naaktfoto's van Paco ergens?
kan ik me niet voorstellen, denk niet dat Evy dat allemaal heeft gespeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef BramKVO het volgende:
Paco en Evy zouden trouwens al voor het programma geen koppel meer geweest zijn ...
Als dat zo zou zijn kan ze goed toneel spelen..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef BramKVO het volgende:
Paco en Evy zouden trouwens al voor het programma geen koppel meer geweest zijn ...
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn kan ze goed toneel spelen..
Tranen rolde over haar wangen.
Maar dat ze geen relatie meer met hem wilt heeft ze groot gelijk in..
Het is een aantrekkelijke man,maar een rot karakter
Hij denkt alleen aan zichzelf..
ach, wie was er niet simpel op temptation island, de meesten wel vind ik. nico en dido misschien niet, maar die zijn er dan ook uit gestapt. misschien sergio ook niet, maar voor de rest....quote:Op zondag 3 december 2006 16:39 schreef Moja het volgende:
Bij nader inzien is Paco niet alleen een eikel, maar een domme eikel. Jezus wat is die gozer simpel zeg![]()
ach ja, ex-hoertje he. zal wel goed pijpen en neuken.quote:Op maandag 4 december 2006 11:03 schreef NrSiX het volgende:
heb vanacht ook nog gekeken naar de herhaling, wel goed van paco en evy.. alleen ze hebben een "tussenstop" dus ze gaan over een tijdje vrolijk verder?
verder was het een matige aflevering. En die Annuska danwat doet die vent zichzelf aan zeg.
Volgens mij doet ze dat werk nog steeds. Acteerteef.quote:Op maandag 4 december 2006 12:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, ex-hoertje he. zal wel goed pijpen en neuken.
Nouja, ze zei daarna wel meteen dat ze zeer zeker wist dat hij vrijgezel was.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef Ikook het volgende:
En gezien........vond het wel grappig dat ze iedereen laten denken dat er 6 koppels in het spel zijn ipv vijf....voor de rest is het nog afwachten allemaal. De meesten leken behoorlijk nerveus. En welke vrijgezel het was weet ik niet meer, het is die ene die bij Sanne op de kamer slaapt. Hij moest meteen bewijzen dat ie vrijgezel is. Maar dat kan in mijn ogen ook op een andere manier dan door er meteen half bovenop te gaan liggen
vaag trouwens:quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:05 schreef Byte_Me het volgende:
helaas is de aflevering van gisteren nog niet online, maar hier kun je hem straks kijken:
http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/aflevering/01
heeft iemand vergeten aan te passen ofzoquote:Aflevering 1: dinsdag 27 maart om 20.30 uur
Dat komt dan denk ik meer door zijn houding dan door de actie die hij ondernam. Persoonlijk vind ik zo'n actie niet nodig en een beetje zielig op de eerste avond...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, ze zei daarna wel meteen dat ze zeer zeker wist dat hij vrijgezel was.
Dus in dat opzicht was het wel geslaagd denk ik dan.
Wat kunnen die vrijgezellen eik winnen? Of is het enige wat ze winnen die vakantie met de mogelijkheid wat sletten te duwen daar of wat?
volgens de site wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef nieky het volgende:
Is het vanavond nou ineens pas om 22.30?
yep het vorige deel was meer van "ik gun het jou dus jij mag winnen" en deze keer was Bas de minst opvallende , dus een goeie winnaarquote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Toch best een aardige afloop, en een volkomen terechte winnaar.
Mja, wel saai deze keer.quote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
yep het vorige deel was meer van "ik gun het jou dus jij mag winnen" en deze keer was Bas de minst opvallende , dus een goeie winnaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |