het probleem met dit programma, net als met Temptation Island, is dat als de deelnemers zich te snel te gretig overgeven aan dierlijke lusten, dan is er weinig meer aan. Dan is het gewoon kijken naar een uit de hand gelopen vakantie van een stel fitness-boeren.
Het maakt ze ook niet echt veel sympathieker. Ze gaan meteen van bil, leuk voor ze, leuk voor hun partner, en nu hopen ze 100.000 euro te winnen. Boeiend, het is vreemdgaan voor een prijs. De partner die in die villa zit, die is altijd genaaid, want de wederhelft krijgt een vakantie aangeboden, en kan iedere misstap goedpraten door te zeggen "ik deed het voor de prijs!".
En sjah, dat kun je ze nooit kwalijk nemen. Undercover Lover is saai omdat mensen voor een geldprijs over alle grenzen mogen gaan.
Temptation Island is saai als mensen op de eerste nacht al natte vingers halen, want dat heeft het programma geen zin meer. Het is pas leuk als ze na tig afleveringen bezwijken. Als ze de eerste avond al wegsoppen in het zwembad, sjah, dan is het hele idee van een test al weg.
Ik had het Frans gegund, of was het Hans, al dat ballerige blanke volk lijkt op elkaar. Die zou het gewonnen hebben als die koe van een vriendin het niet voor hem verziekt had met haar sleutelhanger.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!