abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53529147
Geniaaaal!
Zeikende miepjes, domme mensen. En ik zag al wat juicy previews. Whoohoo!
Dat belgische indische meisje vind ik trouwens een enorme domme gans.
pi_53529148
En gezien........vond het wel grappig dat ze iedereen laten denken dat er 6 koppels in het spel zijn ipv vijf....voor de rest is het nog afwachten allemaal. De meesten leken behoorlijk nerveus. En welke vrijgezel het was weet ik niet meer, het is die ene die bij Sanne op de kamer slaapt. Hij moest meteen bewijzen dat ie vrijgezel is. Maar dat kan in mijn ogen ook op een andere manier dan door er meteen half bovenop te gaan liggen
pi_53529409
Jaaa dat was een slettebak. Gewoon de 1e avond hoppaaaa!
pi_53536446
Haaa die Ivette is een vriendin van mijn zusje.
Cuore Sportivo
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:33:58 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53536722
kan me er vaag nog wat van herrineren. TV stond wel aan, maar had visite
waren wel toffe maskers trouwens

maar ff herhaling online bekijken om mijn geheugen wat op te frissen...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53537426
helaas is de aflevering van gisteren nog niet online, maar hier kun je hem straks kijken:
http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/aflevering/01
pi_53539951
ow lol is het er al op geweest =] ff kijken dan strax
Zo niet.. dan toch!
pi_53540108
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef Ikook het volgende:
En gezien........vond het wel grappig dat ze iedereen laten denken dat er 6 koppels in het spel zijn ipv vijf....voor de rest is het nog afwachten allemaal. De meesten leken behoorlijk nerveus. En welke vrijgezel het was weet ik niet meer, het is die ene die bij Sanne op de kamer slaapt. Hij moest meteen bewijzen dat ie vrijgezel is. Maar dat kan in mijn ogen ook op een andere manier dan door er meteen half bovenop te gaan liggen
Nouja, ze zei daarna wel meteen dat ze zeer zeker wist dat hij vrijgezel was.
Dus in dat opzicht was het wel geslaagd denk ik dan.

Wat kunnen die vrijgezellen eik winnen? Of is het enige wat ze winnen die vakantie met de mogelijkheid wat sletten te duwen daar of wat?
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:56:14 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53540195
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:05 schreef Byte_Me het volgende:
helaas is de aflevering van gisteren nog niet online, maar hier kun je hem straks kijken:
http://s02.undercoverlover.veronicatv.nl/aflevering/01
vaag trouwens:
quote:
Aflevering 1: dinsdag 27 maart om 20.30 uur
heeft iemand vergeten aan te passen ofzo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53542212
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef NED het volgende:

[..]

Nouja, ze zei daarna wel meteen dat ze zeer zeker wist dat hij vrijgezel was.
Dus in dat opzicht was het wel geslaagd denk ik dan.

Wat kunnen die vrijgezellen eik winnen? Of is het enige wat ze winnen die vakantie met de mogelijkheid wat sletten te duwen daar of wat?
Dat komt dan denk ik meer door zijn houding dan door de actie die hij ondernam. Persoonlijk vind ik zo'n actie niet nodig en een beetje zielig op de eerste avond...

De vrijgezellen kunnen 100.000 euro winnen
  zondag 30 september 2007 @ 10:42:38 #111
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_53583947
Wat me opviel is het hoge opleidingsniveau en de welbespraakdheid van een aantal van de deelnemers. Dat is wel eens anders in dit soort programma's. Daarnaast wordt blijkbaar ditmaal geprobeerd om de achterblijvers actiever bij het spel te betrekken dan in het eerste seizoen (toen ze alleen maar oninteressant konden huilen en zeuren). Geen slechte keuzes van de makers, denk ik.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_53641943
Ik heb het gisteren eindelijk eens gezien... En heb er gelijk weer zin in Lekker hersenloze tv kijken
pi_53702202
Het is weer begonnen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 21:07:29 #114
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53702985
dom vermaak! elke keer verbaas ik me weer dat ze hier mensen voor kunnen vinden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53715399
Eigenlijk is het behoorlijk saai, er gebeuren niet echt spannende dingen
Er is maar een god, en Miyamoto is zijn profeet.
pi_53719687
Ik ga het ook maar weer kijken.
Ondanks dat het zoo slecht en laag is, vermaak ik me prima
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_53852905
Gebeurt nog bar weinig....
Allah u akbar
pi_53872103
Is het vanavond nou ineens pas om 22.30?
pi_53882201
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef nieky het volgende:
Is het vanavond nou ineens pas om 22.30?
volgens de site wel.

Als ik dat geweten had. Dan had ik het gewoon kunnen kijken. Om half 9 was ik nog niet thuis, dus ik dacht ik kijk het mogen online wel... snap niet waarom ze dat niet op tijd aangeven vorige week ofzo?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:33:33 #120
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_53898239
Ik vind het nog steeds wel vermakelijk ook al gebeurt er (te) weinig. Het is absoluut essentieel om het online te kijken want je wil er niet ook nog eens reclame bij, dat is dit programma niet waard.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:42:37 #121
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_54495328
Kijkt iemand dit nog? Het is best aardig.
pi_54500258
ik kijk nog.... mag wel wat heftiger worden... jammer dat Malu eruit is.
pi_54530791
hehe die ludovico met zijn harde snikkel in dat bubbelbad
ook heel droog "een uur en een kwartier"
  zondag 2 december 2007 @ 22:49:05 #124
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_55002851
Toch best een aardige afloop, en een volkomen terechte winnaar.
pi_55002941
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Toch best een aardige afloop, en een volkomen terechte winnaar.
yep het vorige deel was meer van "ik gun het jou dus jij mag winnen" en deze keer was Bas de minst opvallende , dus een goeie winnaar
pi_55011053
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef broodmonkeh het volgende:

[..]

yep het vorige deel was meer van "ik gun het jou dus jij mag winnen" en deze keer was Bas de minst opvallende , dus een goeie winnaar
Mja, wel saai deze keer.
Vorig jaar werd er nog echt gebald door undercover lovers.
Allah u akbar
  zondag 9 december 2007 @ 16:32:13 #127
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55148016
het probleem met dit programma, net als met Temptation Island, is dat als de deelnemers zich te snel te gretig overgeven aan dierlijke lusten, dan is er weinig meer aan. Dan is het gewoon kijken naar een uit de hand gelopen vakantie van een stel fitness-boeren.

Het maakt ze ook niet echt veel sympathieker. Ze gaan meteen van bil, leuk voor ze, leuk voor hun partner, en nu hopen ze 100.000 euro te winnen. Boeiend, het is vreemdgaan voor een prijs. De partner die in die villa zit, die is altijd genaaid, want de wederhelft krijgt een vakantie aangeboden, en kan iedere misstap goedpraten door te zeggen "ik deed het voor de prijs!".

En sjah, dat kun je ze nooit kwalijk nemen. Undercover Lover is saai omdat mensen voor een geldprijs over alle grenzen mogen gaan.

Temptation Island is saai als mensen op de eerste nacht al natte vingers halen, want dat heeft het programma geen zin meer. Het is pas leuk als ze na tig afleveringen bezwijken. Als ze de eerste avond al wegsoppen in het zwembad, sjah, dan is het hele idee van een test al weg.

Ik had het Frans gegund, of was het Hans, al dat ballerige blanke volk lijkt op elkaar. Die zou het gewonnen hebben als die koe van een vriendin het niet voor hem verziekt had met haar sleutelhanger.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')