Dit is gewoon de voorzet tot regeringsdeelname na de volgende verkiezingen!quote:
Tja bijna niks mogelijk zo. Laten we maar eerst wachten tot alles geteld is.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een rechts-minderheidskabinet tegenover een linkse oppositie of omgekeerd? Lijkt me bijna uitgesloten. Zo'n kabinet zal niks kunnen, alles zal direct afgeschoten worden.
Wat dan wel? Goede vraag.
Humor.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ruik bedorven vis.
O wacht... het is Zalm.
CDA/PVDA ...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een rechts-minderheidskabinet tegenover een linkse oppositie of omgekeerd? Lijkt me bijna uitgesloten. Zo'n kabinet zal niks kunnen, alles zal direct afgeschoten worden.
Wat dan wel? Goede vraag.
Was Fortuyn goed voor het land geweest dan? Natuurlijk zijn kiezers dom.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef Joesse het volgende:
VVD: 'SP is slecht voor het land' oftewel: 'de kiezers zijn dom' ?
hahaquote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ruik bedorven vis.
O wacht... het is Zalm.
lolquote:Op woensdag 22 november 2006 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ruik bedorven vis.
O wacht... het is Zalm.
Ik snap best dat hij oprecht denkt dat de SP geen winst is voor de maatschappij in zijn beperkte visie, maar ik vind het niet sjiek om dat zo uitgesproken te zeggen.quote:
SP blijft stabiel op 25 staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:17 schreef k3vil het volgende:
CDA heeft volgens de prognose nu 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |