Dito.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Leuk TS.
Ik ga dit topic volgen.
Had je zeker ook met de prijsvraag van die Fleshlight.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf zeg, zoiets
Ik dacht dat het nep wasmaar die foto's zijn goed
En als Fles zijnde voel ik me toch een beetje betrokken natuurlijk
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:01 schreef immortalsean het volgende:
weet je zeker dat die brief zo oud is?
stond er niet:
"EeJZZ joH GeKSs, dIT BRieFSk KomT UIt 1972, bOh MaN Héé. ..."
deze met statiegeldquote:Op donderdag 23 november 2006 01:26 schreef Djep het volgende:
TerugVindFles
Ja een brief duh!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel leuk zo'n fles vinden dan
Hoop dat er wat uitkomt
Dat hoopt TS ook zo te zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:37 schreef IkWilbert het volgende:
Leuk dit! Ik hoop dat je de schrijver kunt achterhalen![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:35 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze toen al die coordinaten via GPS konden opvragen zeg, waanzinnig!
die brief is zeker ook in word gemaakt volgens jou? en die stempels met photoshopquote:Op donderdag 23 november 2006 10:35 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze toen al die coordinaten via GPS konden opvragen zeg, waanzinnig!
Je bent eenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef alsem het volgende:
[..]
die brief is zeker ook in word gemaakt volgens jou? en die stempels met photoshop![]()
trouwens, ooit een BrEezAh slet gezien met zo'n handschrift?
coordinaten zijn niet uitgevonden door de gps slimmerik![]()
Typisch iets voor Hart van Nederland...bel de tiplijn of fax het topic doorquote:Op donderdag 23 november 2006 12:26 schreef Omkron het volgende:
Al contact opgenomen met de media.. lijkt me toch een leuk niewsfeitje..
aangezien het 34 jaar geleden is zijn er misschien al veel eerder andere flessen gevondenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:51 schreef Marsepein het volgende:
Als ik het briefje lees, dan denk ik dat de passagier elke dag een brief in een fles overboord heeft gegooid. De brieven van te voren uitgetypt, en later met pen de coordinaten in gevuld.
Met een beetje geluk vind je nog een fles
Wel erg leuk dit hoor!
Eerder met een andere typmachine dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:29 schreef Palomar het volgende:
Ik vind die fles en brief er nog wel erg goed uitzien voor 34 jaar oud. Ik bedoel: het etiket bij de dop is nauwelijks verweerd en op de brief zelf staat de handtekening er zo goed op alsof ie er gisteren op is gezet. En het papier was zoals je zegt wel vochtig, vreemd dat het dan niet vergaan is. Maw. ik hoop niet dat je gefopt wordtMaar wel erg interessant als het echt 34 jaar geleden in zee blijkt te zijn gegooid
Ik hoop dat ie echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |