Wat dat betreft verschilt het niet veel van D'66quote:Op donderdag 23 november 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet alleen die lijsttrekker hoor. Het zijn allemaal van die kneuzen...
Als D66 in de oppositie zit, winnen ze wel....quote:Op donderdag 23 november 2006 00:15 schreef dartfanaat het volgende:
Pechtold schijnt vanavond gezegd te hebben dat er over 100 dagen opnieuw verkiezingen zijn (ietsa in die geest in ieder geval)
Wil hij soms in etappes uit de Kamer verdwijnen?
In Enschede zelf 37 mensen... in heel Nederland wel meer, maar ik weet niet waar je dat kan zien... nog steeds niet veel, 2000 of zo.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Er hebben in totaal nog geen 40 mensen op gestemd?
Op de site van LibDem (die naam...) staan foto's. Hadden ze beter niet kunnen doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:16 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt het niet veel van D'66, ik heb ook hard moeten zoeken totdat er iemand tussen zat met hersens.
oh dat zullen wel de kabouters zijn danquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Mark_V het volgende:
Wat is de oorspronkelijke naam van de SP?
En ja het is een kinderachtig geschreven naam....
[flauwe modus aan] Sorry, maar het verband tussen D'66 en goede partij ontgaat me even[/flauwe modus uit]quote:Op donderdag 23 november 2006 00:18 schreef Mark_V het volgende:
Toch wel grappig dat AKQ-ers (waar ik een hele hoge pet van opheb) allemaal op zulke goede partijen (lees: D66) stemmen... mijn humeur is weer goed
Nee, maar uitstraling des te meer.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
En TSE: uiterlijk zegt toch weinig?
Ik denk niet dat iemand het gaat raden dus stel maar weer eens een enige echt yuri vraagquote:Op donderdag 23 november 2006 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Ik had al gepost: het heette eerst: KPN/ML
Waar staat deze afkorting voor
Met hoe het gelopen is ben ik het dan wel weer eens. Waar je de PvdA, CDA en VVD nog allemaal enigszins nog 'centrumpartijen' kan noemen is dat met de SP en de PvdV toch wel wat anders imho. Daardoor dus meer van een tweedeling te spreken.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@Sheep, ik heb niet de pleuris aan SP, maar heb er de pleuris over in dat het zo is gelopen....ik vind de SP echter wel ontzettend een partij voor de oude garde, wil je links enzo, stem dan GL!
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal slecht nieuws vandaag..
Boris homo, Mark homo..hou es op!![]()
Lijkt er bijna wel op, snap ook niet echt wat ie daar doet eigenlijk, alleen Bert Bakker had het wss nog slechter kunnen doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:15 schreef dartfanaat het volgende:
Pechtold schijnt vanavond gezegd te hebben dat er over 100 dagen opnieuw verkiezingen zijn (ietsa in die geest in ieder geval)
Wil hij soms in etappes uit de Kamer verdwijnen?
Officieel: Kommunistiese Partij Nederland / Marxisties Leninistiesquote:Op donderdag 23 november 2006 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marxisme en Leninisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |