quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Ik vond het op zich wel mee vallen, iedereen weet dat je aan NL een harde dobber hebt als het om discuseren gaat, das als je dat an wilt gaan weet je dat je de wind van voren krijgt.
Anyway. Wat ik veel erger vond was hoe mert name Natasia, Brian en Bart deze discussie aanpakte om Sylvia en Huub gewoon neer te halen en uit te lachen. Vooral Brian viel me zeer tegen door hen gewoon keihard uit te lachen. Natasia trok alles natuurlijk weer op zichzelf en begon Sylvia uit te kafferen. Bart was zoals altijd het retejong van NL die toen NL wegliep zogenaamt probeerde te bemiddelen om ze vervolgens met de info bij NL z'n terugzijn af te slachten.
Maar goed, wat NL deed was niet netjes, das waar, maar soms moet je vieze spelletjes spelen om dingen op gang te brengen. En achteraf gezien viel het NL deel van dit geheel reuze mee, en zou zodat nihil zijn in vergelijking met wat vooral Natasia gedaan heeft.
Wat iedereen schijnt te missen is dat NL hiermee wel het hele huis open en blood legt. Hij zet hiermee iedereen letterlijk en figuurlijk op z'n plek in waar deze op dit moment staat, bewust voor sommige mensen (Huub en Sylvia) en onbewust voor de rest.
De puntenverdeling bevat ook zeker informatie die van belang kan zijn. Hij had gezegt rationeel te verdelen, maar uiteindelijk verdeelde hij de punten uit emotionele overwegingen. Hiermee geeft NL zich bloot, maar niemand ziet dat of wil dat zien...