Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De man die DGK naar een hoger level tilt.![]()
Wie dacht dat Nicolaas niet overtroffen kon worden, meet NL.
Dat is een pré om hem er lang in te houdenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.
Zo zijn alle dingen subjectief. Ik geniet van hem in positieve zin, whereas van Asociasia in negatieve zin.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk dat je alleen de tv uitzending volgt. Daar is die paar minuten Nathanael leuk inderdaad. Op de streams is hij wat mij betreft enorm vervelend en een reden om de streams uit te zetten. Wat een in en in walgelijk mannetje. Hij komt echt in de buurt van Natasia.
Exact!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een pré om hem er lang in te houden
Natasia op de streams zou ik ook niet trekken, dus kan er me wat bij voorstellen. In de tv uitzendingen is het goed te doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
YEP, hij zit te intrigeren maar niet op een open manier. Dat had Nicolaas wel ! Hij praat automatisch met iedereen mee. Hij verziekt de sfeer omdat hij niet te peilen is. Hij zal het hopelijk dan ook niet lang redden; de medebewoners worden het volgens mij snel zat.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totzover nog zeker niet, maar wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 17 december 2006 20:42 schreef ruby het volgende:
Je was me al voor, ik heb het ff gauw gelezen bij "updates".
Maar hij is dus nog geen vrienden met Huub begrijp ik.
natasia? nathanael?quote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef JohnDope het volgende:
Wie waren dat nou ook al weer in die soapseries, die op straat gewoon in elkaar geslagen werden, omdat ze een badguy in een soapserie speelden?
Je moet maar zo denken, sommige mensen hebben met hem gewerkt.....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee dat is die zeker niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Natte Nel een soort van acteur is die instructies krijgt van JdM!
Project manager. Wat neerkomt op mensjes aansturen om iets af te krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
Hij zit in de ICT maar wat hij precies deed weet ik niet
Die vrouw is hilarisch, die gaat straks de concurrentie met een mooi jong grietje aan door Brian in bed te sleuren als ze erachter komt dat haar 'ventje' daadwerkelijk een andere vriendin heeft...quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:51 schreef koppiesoep het volgende:
Op iedereen valt wel iets aan te merken in het huis, maar ze zijn stuk voor stuk heilig vergeleken bij die hysterische zwarte graftak!
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef Suikeroom het volgende:
Het filmpje van de puntenverdeling staat inmiddels op DGK site.. als je het hebt gemist zou ik het zeker gaan checken.. .NL is verbaal echt sterk en in een groep weet hij zich echt te positioneren als leider
big ups!
Die Nathanael is beter te pruimen dan die hysterische zwarte graftak of die uit de frituur olie getrokken Brain. Die twee moeten ze in de bezemkast opsluiten. Te erg voor woorden die lui.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Ik vond het op zich wel mee vallen, iedereen weet dat je aan NL een harde dobber hebt als het om discuseren gaat, das als je dat an wilt gaan weet je dat je de wind van voren krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten die het live hebben gezien vonden hem walgelijk bezig en zéér uit de hoogte. Dus thumbs down zou ik zeggen. Maar ik merk dat jij intussen al wel van hem zult dromen, want je schijnt het een gewéldige vent te vinden ofzo.
Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef HiDiHo het volgende:
Live space van nathanael is niet meer beschikbaar ??
Heeft ie zelf de stekker eruit getrokken ?
Dan kan ie dat toch gewoon verwijderen en weer beschikbaar maken ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Microsoft heeft de stekker eruit getrokken. Te veel bloot op zijn site.
Zo werkt dat niet. In de vooraarden staat dat er geen bloot op de site mag. Doe je dat dan wel, dan gaat de boel op slot. Zo werkt het tenminste meestal. Zal dus ook zo gegaan zijn bij microsoft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kan ie dat toch gewoon verwijderen en weer beschikbaar maken ?
Blijkbaar had het toch niets met de blootfoto te maken, want de site is weer online.... inclusief foto's.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. In de vooraarden staat dat er geen bloot op de site mag. Doe je dat dan wel, dan gaat de boel op slot. Zo werkt het tenminste meestal. Zal dus ook zo gegaan zijn bij microsoft.
Jammer dat je niet kan reageren.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Maraca het volgende:
Hij heeft al een nieuwe: http://goudennathanael.web-log.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |