Ja dat was mij opgevallen idd.quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Het valt me trouwens op, en het is heel subtiel, dat zijn uitspraak verandert nav met wie hij in gesprek is.
Praat hij met Natasia of Brian, dan komt er een heel klein Surinaams accentje doorheen, praat hij met Bart, dan wordt het wat meer Amsterdams, en met Stephan praat hij opeens wat netter.
Glad menneke.
Hij is bezig iedereen tegen elkaar uit te spelen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Het vervolgdeel van de ruzie is ook pittig. die blik in zijn ogen...![]()
Wat een smerig mannetje.
Heb je bewijzen?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef klootje het volgende:
Dat is weer een kennis van Johny de Mol die daarvoor betaald krijgt,zo langzamerhand zit iedere werkeloze uit de ajax skybox van de Mol in dat huis.
Het is zo'n plaatjesdraaier die ook weer veel engels ertussen door gooit(is dat hip in 020 land?)
Wat een trieste rukkers allemaal maar dat maakt het wel grappig.
Berlusconi achtige trekjes begint die zender te krijgen.
Alleen de facistische politieke partij ontbreekt nog maar dat is een kwestie van tijd.
De Ajax Skybox staat toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Gigageil het volgende:
Heb je bewijzen?
Volgens mij lul jij uit je nek....niet iedere plaatjesdraaier is een kennis van John de Mol
en.....het is 0031-land........020 = Amsterdam
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:58 schreef Silvieja het volgende:
Nathanael doet me denken aan een personage uit de advocaat van de duivel.
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.quote:Op zondag 3 december 2006 14:59 schreef Sonique het volgende:
De enige waar hij nog niet tegenop kan, omdat hij z'n zwakke punt nog niet heeft gevonden' is Bart.
Tot die tijd zijn die twee één. De rest leest hij als een open boek.
En dat is meteen het lastige, Ze hebben bijde iets wat ze van elkaar willen hebben. Maar zodra ze dat geven zijn ze meteen zelf de lul.quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doen hard hun best om een zogenaamd vriendschappelijke relatie op te bouwen, er is ook wel wederzijdse waardering, maar ze laten elkaar als een baksteen vallen als het zo uitkomt.
Nena moet er NIET uitquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brengt me bij Brian die te veel met Nena omgaat. Nena moet er ZSM uit, als het langer gaat duren zal Brian z'n gevoelens voor Nena in de weg staan. Wat meteen de zwakke schakel bij Brian naar boven haalt en waarom hij niet de eindstreep haalt. Hij naait zichzelf zeg maar, letterlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |