abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43789420
quote:
Allochtonen stemmen massaal links

woensdag 22 november 2006 15:45

(Novum) - De allochtonen die tot nu toe hebben gestemd, kiezen massaal voor links. Bijna driekwart van de Turken, Marokkanen, Surinamers en overige allochtonen hebben hun stem uitgebracht op PvdA, SP of GroenLinks. Dat blijkt woensdag uit de Stemindex Allochtonen van Foquz Etnomarketing.

De opkomst van de allochtonen ligt hoger dan verwacht. Rond 12.00 uur lag deze op 37 procent. Volgens Foquz kan de opkomst uiteindelijk uitkomen op 78 procent. In de tweewekelijkse stemindex gaf tot vandaag 65 procent aan zeker links te zullen stemmen. Dat dit percentage nu lijkt te stijgen, schrijft Foquz toe aan de zwevende kiezers. Die stemmen op het laatste moment vooral SP.

bron
En gelukkig hebben we veel allochtonen hier. Zij weten tenminste wat fatsoenlijk politiek is. Hulde.

Ik hoop dat zij de doorslag zullen geven.
pi_43789573
Allochtonen houden van krijgen en weinig werken. Heerlijk, lekker kort door de bocht......
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
pi_43789589
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:58 schreef VandenBerg het volgende:
Allochtonen houden van krijgen en weinig werken. Heerlijk, lekker kort door de bocht......
Wie is hier kort door de bocht?
pi_43789617
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En gelukkig hebben we veel allochtonen hier. Zij weten tenminste wat fatsoenlijk politiek is. Hulde.

Denk je dat?

Zodra de allochtonen een beetje geld hebben en hard werken zullen ook zij VVD kiezen.
pi_43789620
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

1-0 voor EchtGraaf
pi_43789623
Toch raar, aangezien er veel zelfstandige ondernemers onder de allochtonen zitten. Maar goed, ik denk dat dit voornamelijk een kwestie is van campagne voeren. Linkse partijen richten zich veel meer op de allochtoonse kiezer.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:01:08 #7
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43789630
Ik vraag me af of de hogere opkomst nog steeds komt door de naweeën van de Armenië-gate, of omdat het "gewoon" komt door een steeds vergrotende participatie van allochtonen in de maatschappij.

Is dit een eenmalige piek of een voortzetting van een stijgende lijn? Zijn hier ergens statistieken van?
  woensdag 22 november 2006 @ 18:01:44 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43789649
Des te harder de media roept dat alle allochtonen links stemmen, des te meer ze links zullen stemmen
  woensdag 22 november 2006 @ 18:02:01 #9
158292 problematiQue
pi_43789658
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Pleket het volgende:

[..]

Denk je dat?

Zodra de allochtonen een beetje geld hebben en hard werken zullen ook zij VVD kiezen.
Met personen als Verdonk in de gelederen lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
pi_43789678
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Toeps het volgende:
Toch raar, aangezien er veel zelfstandige ondernemers onder de allochtonen zitten. Maar goed, ik denk dat dit voornamelijk een kwestie is van campagne voeren. Linkse partijen richten zich veel meer op de allochtoonse kiezer.
Net alsof allochtone ondernemers anders zouden gaan stemmen op partijen die hen op alle andere fronten behalve de zakelijke proberen te kleineren en dwars te zitten
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43789685
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb toch over mezelf......Ik zeg op mn eerste zin dat het lekker kort door de bocht is......
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
  woensdag 22 november 2006 @ 18:03:23 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43789705
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Net alsof allochtone ondernemers anders zouden gaan stemmen op partijen die hen op alle andere fronten behalve de zakelijke proberen te kleineren en dwars te zitten
ja inderdaad ze hebben het zo slecht hier boehoehoee
  woensdag 22 november 2006 @ 18:03:34 #13
158292 problematiQue
pi_43789710
quote:
Ik denk dat dit meer toe te schrijven is aan een meestal buitenlander/allochtoon-onvriendelijke toon die wordt aangeslagen door personen en partijen die verkeren aan de rechterkant van het spectrum.
pi_43789733
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Met personen als Verdonk in de gelederen lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
En dat komt omdat allochtonen graag hun maagdelijke achternicht trouwen ipv een (ver)Nederlands(t)e hoer. Of dacht jij dat allochtonen veel om andere mensen geven?
pi_43789793
quote:

[..]

Ja dat hebben we gezien in bij de allochtone corrupte PvdA in Adam Zuid-oost. Waar allochtone gemeenteraadsleden hun eigen stichtingen met belastinggeld financierden en dit vervolgens zelf in hun zak staken.

http://www.amsterdam.pvda.nl/afdeling_nieuwsbericht/3661/zuidoost
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_43789798
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ja inderdaad ze hebben het zo slecht hier boehoehoee
Je als minderwaardige beoordeeld en behandeld voelen heeft niets met je portemonnee te maken in dit geval.....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_43789812
quote:
mwa

Marijnissen komt juist op voor de kleine ondernemers waaronder veel allochtone ondernemers
quote:
Kleine ondernemers meer waarderen

Nederland telt bijna 700.000 – vooral kleine – bedrijven. Het midden- en kleinbedrijf heeft met recht de naam de motor van de economie te zijn en de plek waar de meeste banen worden gemaakt. Kleine ondernemers zijn van grote waarde voor de economie, maar het starten van een onderneming is onnodig moeilijk. Er is veel regelgeving en nauwelijks sociale zekerheid. Ruim 1 op de 7 zelfstandigen leeft onder de armoedegrens. Kleine ondernemers en zelfstandigen krijgen te weinig aandacht van de politiek. Achtereenvolgende regeringen hebben vooral oog gehad voor middelgrote en grote ondernemingen. In de komende kabinetsperiode dient het midden- en kleinbedrijf meer steun te krijgen.
pi_43789826
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je als minderwaardige beoordeeld en behandeld voelen heeft niets met je portemonnee te maken in dit geval.....
Hoe weet jij als blanke kaaskop nou hoe allochtonen zich voelen?
pi_43789828
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:04 schreef Pleket het volgende:

[..]

En dat komt omdat allochtonen graag hun maagdelijke achternicht trouwen ipv een (ver)Nederlands(t)e hoer. Of dacht jij dat allochtonen veel om andere mensen geven?
Jij denkt dat autochtonen meer om andere mensen geven dan allochtonen?
pi_43789845
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij denkt dat autochtonen meer om andere mensen geven dan allochtonen?
Nee. Iedereen stemt voor zichzelf. Maar in de OP wordt gedaan alsof allochtonen links stemmen omdat ze zo sociaal zijn.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:08:00 #21
158292 problematiQue
pi_43789854
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:04 schreef Pleket het volgende:

[..]

nee man, allochtonen komen rechtstreeks uit de krochten van de hel. Die willen bloed zien, ruiken, voelen én proeven. duh

[ Bericht 1% gewijzigd door problematiQue op 22-11-2006 19:18:16 ]
pi_43789862
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Pleket het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen

Plus dat ik wel allochtonen ken

En ook daadwerkelijk gesprekken met ze heb die verder gaan dan: "Ja, ik spaar zegeltjes"

[ Bericht 2% gewijzigd door Sack_Blabbath op 22-11-2006 18:17:14 ]
pi_43789867
De linkse winter is gekomen
  woensdag 22 november 2006 @ 18:08:28 #24
158292 problematiQue
pi_43789868
sterker nog, als het zou kunnen zouden ze zelfs bloed willen horen!
pi_43789873
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:07 schreef Pleket het volgende:

[..]

Nee. Iedereen stemt voor zichzelf. Maar in de OP wordt gedaan alsof allochtonen links stemmen omdat ze zo sociaal zijn.
Ja, precies.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:09:40 #26
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_43789901
Gek he?
pi_43789903
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Pleket het volgende:

[..]

Zou jij op een partij stemmen die het niet zo op blanken heeft en er alles aan doet om het de blanke zo moeilijk mogelijk te maken ?
pi_43789951
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou jij op een partij stemmen die het niet zo op blanken heeft en er alles aan doet om het de blanke zo moeilijk mogelijk te maken ?
Wát een vergelijking...
pi_43789957
quote:

[..]

Ze bevestigen juist waarom ik niet op linkse partijen stem.
Houd van een lijntje.
pi_43789958
Eindelijk een positief bericht over allochtonen op deze dag van de democratie!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:11:31 #31
162183 MySQLandPHP
The world\\\\\\\'s most p
pi_43789965
Waarom moeten ondernemers op de VVD stemmen?
egoisten stemmen toch VVD? Wat heeft dat met elkaar te maken?
The world\\\'s most popular open source database..
pi_43789967
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:11 schreef Pleket het volgende:

[..]

Wát een vergelijking...
Oh, jij bent het.
pi_43789991
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Welke partij maakt het de geintegreerde allochtoon dan onmogelijk?

Is blank trouwens het tegenovergestelde van allochtoon ?
pi_43790012
quote:

[..]

Denk je dat?

Dus jij denkt dat iedereen die hard werkt en een beetje geld heeft, direct naar de VVD rent?

Ik werk hard, krijg een behoorlijk salaris (ja, bovenmodaal). Mijn vriendin werkt ook hard en nagenoeg hetzelfde per maand. Ik rij een lease auto en heb een eigen huis. Het enige dat niet bij je stelling past: ik ben een autochtoon, 428e generatie ofzo.

En toch stem ik SP...omdat ik niet vergeet dat anderen het minder goed hebben getroffen en best een handje geholpen mogen worden. Of waarvan de kinderen recht hebben op een betere start in het leven. Ook van het geld waar ik voor werk. En dan kan het mij niets bommen uit welk deel van de samenleving die mensen komen, welke religie ze aanhangen, welke huidskleur ze hebben en of ze wel of geen kaas op een bruine boterham lusten.
Veel mensen die het goed hebben denken er (gelukkig) ook zo over.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  woensdag 22 november 2006 @ 18:13:42 #35
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_43790024
Allochtonen moeten niet zo zielig doen, en gaan werken.
pi_43790067
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef Radjesh het volgende:
Allochtonen moeten niet zo zielig doen, en gaan werken.
pi_43790071
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Is blank trouwens het tegenovergestelde van allochtoon ?
Het is een voorbeeld... Waarom zou je als allochtoon stemmen op een partij die je wil beperken in je manier van leven/geloof ? Die je niet laat trouwen met wie je wil, die je als 2e rangs burger behandelt. Maar goed, dat inlevingsvermogen op de rechterflank weinig betekent is ook geen nieuws.
pi_43790072
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef mazeind het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat iedereen die hard werkt en een beetje geld heeft, direct naar de VVD rent?

Ik werk hard, krijg een behoorlijk salaris (ja, bovenmodaal). Mijn vriendin werkt ook hard en nagenoeg hetzelfde per maand. Ik rij een lease auto en heb een eigen huis. Het enige dat niet bij je stelling past: ik ben een autochtoon, 428e generatie ofzo.

En toch stem ik SP...omdat ik niet vergeet dat anderen het minder goed hebben getroffen en best een handje geholpen mogen worden. Of waarvan de kinderen recht hebben op een betere start in het leven. Ook van het geld waar ik voor werk.
Veel mensen die het goed hebben denken er (gelukkig) ook zo over.
Mensen die niet snappen hoe een kapitalistische economie werkt inderdaad.
pi_43790073
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het onmogelijk maken is heel wat anders dan laagdunkende retoriek over allochtonen gebruiken

Daarnaast wordt het perfect Nederlands sprekende, voor oude dame-tjes opstaande, werkende allochtonen ook lastig gemaakt met allerhande onzinregeltjes
pi_43790124
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]
En ook daadwerkelijk gespreken met ze heb die verder gaan dan: "Ja, ik spaar zegeltjes"
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_43790164
Niet echt verrassend. 'Rechts' maakt het er zelf naar immers.
pi_43790175
Slechte zaak.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_43790212
Kon je verwachten na een regering Verdonk.
pi_43790232
Allochtonen maken ook vaak het VMBO niet af, daar komt dat door.
pi_43790242
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef knowall het volgende:
Niet echt verrassend. 'Rechts' maakt het er zelf naar immers.
Idd. Rechts heeft de allochtonen massaal in het harnas gejaagd in de armen van links. Ik hoop dat het aandeel van de allochtonen vanavond de doorslag naar links geeft, zodat de rechtse partijen ze voortaan wat serieuzer gaan nemen....
pi_43790247
Slechte zaak, er valt nog heel wat te intergreren blijkbaar
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_43790275
quote:
Rond 12.00 uur lag deze op 37 procent
Betekent dat dat 37% van de allochtonen geen werk heeft overdag??
pi_43790291
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Idd. Rechts heeft de allochtonen massaal in het harnas gejaagd in de armen van links. Ik hoop dat het aandeel van de allochtonen vanavond de doorslag naar links geeft, zodat de rechtse partijen ze voortaan wat serieuzer gaan nemen....
Serieuzer in wat?
Houd van een lijntje.
pi_43790292
Hier is een allochtoon.

SP wel
pi_43790333
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Betekent dat dat 37% van de allochtonen geen werk heeft overdag??
Of een snipperdag. Of een studie. Of gepensioneerd. Of vrije werktijden. Of in de pauze. Of.. Of.. Of...

Of om het antwoord kort te houden: neen, dat betekent het niet.
pi_43790385
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef knowall het volgende:

[..]

Of een snipperdag. Of een studie. Of gepensioneerd. Of vrije werktijden. Of in de pauze. Of.. Of.. Of...

Of om het antwoord kort te houden: neen, dat betekent het niet.
Welnee, autochtonen stemmen immers ook allemaal voor 0800 of na 1700. Jeweettoch.
pi_43790411
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Welnee, autochtonen stemmen immers ook allemaal voor 0800 of na 1700. Jeweettoch.
Idd wij werken overdag.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:25:53 #53
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_43790421
Het blijft merkwaardig dat zoveel allochtonen links stemmen.

De meeste hier aanwezige allochtonen komen immers uit landen die alles behalve links zijn.

En ook typische dingen waar links zich sterk voor maakt, leven daar bepaald niet (nee, niet, even opletten).

Vraag bv. maar eens aan een turk of hij vind dat de minderheden in z'n eigen land autonomie moeten krijgen ofzo.

Dan krijg je doorgaans een relaas waar Wilders z'n uitspraken bij verbleken.

En ook die gelijkheid die links hoog heeft staan, is bij veel allochtonen niks te vinden, specifieker moslim allochtonen.

Begin eens tegen een moslim over hoe 'gelijk' man en vrouw zijn, en hoe gelijk een moslim en een jood is.

Het lijkt er gewoon het meest op, dat allochtonen zoveel mogelijk stemmen om 'die hand boven hun hoofd' terug te krijgen.

En dan komen ze anno nu nog bedrogen uit ook. De enige extreem-linkse partij op dat gebied is ondertussen GL, zelfs de SP heeft een paar hoofdstukken mbt. integratie waar ik me prima in kan vinden.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:27:50 #54
160074 FerryB
House Music!
pi_43790474
quote:

[..]

Denk je dat?

Ik vind dat ik flink verdien en daar hard voor werk. Toch heb ik op de SP gestemd.

Ik ben niet te beroerd om andere mensen te helpen met iets waar ik toch genoeg van heb.

Ik haat mensen die alleen aan zichzelf denken.
pi_43790512
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef FerryB het volgende:

[..]

Ik vind dat ik flink verdien en daar hard voor werk. Toch heb ik op de SP gestemd.

Ik ben niet te beroerd om andere mensen te helpen met iets waar ik toch genoeg van heb.

Ik haat mensen die alleen aan zichzelf denken.
Ik ook maar toch stem ik rechts
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_43790560
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef ExTec het volgende:
Het blijft merkwaardig dat zoveel allochtonen links stemmen.
En ik blijf het merkwaardig vinden dat figuren als jij zich erover verbazen, "het is immers voor hun eigen bestwil'
pi_43790563
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:07 schreef Pleket het volgende:

[..]

Mijn beste Kloon, Hoe weet jij nou als kaaskop wat ik stem? Ik stem als NIET voor mijn portmonnee, maar omdat ik vind dat iedereen de zelfde kansen in het leven moet krijgen.
pi_43790850
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef ExTec het volgende:
Begin eens tegen een moslim over hoe 'gelijk' man en vrouw zijn, en hoe gelijk een moslim en een jood is.
Ja, begin daar eens over tegen een moslim. Wel eens gedaan?
  woensdag 22 november 2006 @ 18:48:54 #59
6484 ExTec
pi_43791144
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

No, lets skip that,

We gaan even vooruitspoelen naar het gedeelte waar jij uit gaat leggen dat moslims zeer vrouwvriendelijk zijn, en helemaal niet bevooroordeeld zijn tov joden.
pi_43791182
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

No, lets skip that,

We gaan even vooruitspoelen naar het gedeelte waar jij uit gaat leggen dat moslims zeer vrouwvriendelijk zijn, en helemaal niet bevooroordeeld zijn tov joden.
Dat is dus een nee neem ik aan?
  woensdag 22 november 2006 @ 18:53:03 #61
6484 ExTec
pi_43791279
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

En ik blijf het merkwaardig vinden dat figuren als jij zich erover verbazen, "het is immers voor hun eigen bestwil'
Touche

Laat ik het refrasen voor jou:

"Het blijkt merkwaardig dat al die linkse mensen zichzelf rijkrekenen met de allochtone stem, want het zal die allochtoon in de regel aan hun reet roesten of jij links bent of niet, als ze maar geen commentaar krijgen. En uiteindelijk holt dat je fijne linkse partij uit, voor een voorproefje, kijk maar naar de PvdA in de blijlmer "
  woensdag 22 november 2006 @ 18:54:32 #62
6484 ExTec
pi_43791324
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat is dus een nee neem ik aan?
Ga je niet uitleggen dat onze islamitische medemens het toonbeeld van vrouwvriendelijkheid is, en het toonbeeld van onbevangenheid tov joden?

Shame, damn shame
pi_43791432
Ik zet twijfels bij dit onderzoek. Om 12.00 uur al een opkomstpercentage van 37%, waar dat onder alle Nederlanders op dat tijdstip ergens onder in de 20 ligt.

De onderzoeksgroep is nog geen 600 respondenten (bron), en dan verdelen ze bij eerdere onderzoeken deze groep ook nog in verschillende ethniciteiten. Erg ongeloofwaardig.
pi_43791512
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ga je niet uitleggen dat onze islamitische medemens het toonbeeld van vrouwvriendelijkheid is, en het toonbeeld van onbevangenheid tov joden?

Shame, damn shame
Je kunt dus niet met iets antwoorden wat je eigen geloofwaardigheid zou bevorderen? Mooi, weten we dat ook weer....
  woensdag 22 november 2006 @ 19:00:59 #65
6484 ExTec
pi_43791543
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Laat ik beleefd zijn: wat is je punt?

Please let it not be: "Ze zijn niet allemaal zo"
pi_43791599
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Laat ik beleefd zijn: wat is je punt?

Please let it not be: "Ze zijn niet allemaal zo"
De vraag is gewoon "heb je wel eens met een moslim gepraat ? ".
  woensdag 22 november 2006 @ 19:03:48 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43791649
-wrong topic-
pi_43791652
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Oftewel: lul je een eind in de ruimte of niet?
  woensdag 22 november 2006 @ 19:05:56 #69
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_43791721
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik heb er 1 geneukt
  woensdag 22 november 2006 @ 19:06:13 #70
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_43791731
maar niet mee gepraat
  woensdag 22 november 2006 @ 19:06:14 #71
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43791732
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:29 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Ik ook maar toch stem ik rechts
Maar links heeft daar toch het alleen recht op...
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_43791764
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef AminBen het volgende:
Hier is een allochtoon.

SP wel
Dat je Real fan bent is dan weer minder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 november 2006 @ 19:07:26 #73
6484 ExTec
pi_43791769
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je kunt dus niet met iets antwoorden wat je eigen geloofwaardigheid zou bevorderen?
Ik was ook niet bezig met mijn geloofwaardigheid.

En linksom, of rechtsom bewijst het niets. Ik ben geen maurice de hond, dus wie ik ook spreek, het geeft geen volledig of representatief beeld van de realiteit.

Daarvoor kun je bv. kijken naar andere dingen in de maatschappij, zoals dit.

Maar die vraag stellen past natuurlijk wel in de 'linkse' MO om iedereen die niet 'positief' is in het xenofobe, ongeinformeerde hoekje te duwen
pi_43791777
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef Sargon het volgende:
maar niet mee gepraat
Onpersoonlijk he? Die sex op homo-ontmoetingsplaatsen?
  woensdag 22 november 2006 @ 19:09:05 #75
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43791822
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Blazkowich het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen hoe een kapitalistische economie werkt inderdaad.
Waarom zeggen rechtse mensen altijd dit soort dingen als iemand die tot hun 'doelgroep' behoort toch links stemt? Het wil enkel zeggen dat het die ander niet puur om het geld draait, dit in tegenstelling tot veel anderen van die 'doelgroep'.

Sociaal zijn is niet synoniem aan 'het niet snappen hoe een kapitalische economie werkt'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')