En gelukkig hebben we veel allochtonen hier. Zij weten tenminste wat fatsoenlijk politiek is. Hulde.quote:Allochtonen stemmen massaal links
woensdag 22 november 2006 15:45
(Novum) - De allochtonen die tot nu toe hebben gestemd, kiezen massaal voor links. Bijna driekwart van de Turken, Marokkanen, Surinamers en overige allochtonen hebben hun stem uitgebracht op PvdA, SP of GroenLinks. Dat blijkt woensdag uit de Stemindex Allochtonen van Foquz Etnomarketing.
De opkomst van de allochtonen ligt hoger dan verwacht. Rond 12.00 uur lag deze op 37 procent. Volgens Foquz kan de opkomst uiteindelijk uitkomen op 78 procent. In de tweewekelijkse stemindex gaf tot vandaag 65 procent aan zeker links te zullen stemmen. Dat dit percentage nu lijkt te stijgen, schrijft Foquz toe aan de zwevende kiezers. Die stemmen op het laatste moment vooral SP.
bron
Wie is hier kort door de bocht?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:58 schreef VandenBerg het volgende:
Allochtonen houden van krijgen en weinig werken. Heerlijk, lekker kort door de bocht......
Denk je dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we veel allochtonen hier. Zij weten tenminste wat fatsoenlijk politiek is. Hulde.
Ik hoop dat zij de doorslag zullen geven.![]()
1-0 voor EchtGraafquote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie is hier kort door de bocht?
Met personen als Verdonk in de gelederen lijkt mij dat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Pleket het volgende:
[..]
Denk je dat?
Zodra de allochtonen een beetje geld hebben en hard werken zullen ook zij VVD kiezen.
Net alsof allochtone ondernemers anders zouden gaan stemmen op partijen die hen op alle andere fronten behalve de zakelijke proberen te kleineren en dwars te zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Toeps het volgende:
Toch raar, aangezien er veel zelfstandige ondernemers onder de allochtonen zitten. Maar goed, ik denk dat dit voornamelijk een kwestie is van campagne voeren. Linkse partijen richten zich veel meer op de allochtoonse kiezer.
Ik heb toch over mezelf......Ik zeg op mn eerste zin dat het lekker kort door de bocht is......quote:Op woensdag 22 november 2006 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie is hier kort door de bocht?
ja inderdaad ze hebben het zo slecht hier boehoehoeequote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Net alsof allochtone ondernemers anders zouden gaan stemmen op partijen die hen op alle andere fronten behalve de zakelijke proberen te kleineren en dwars te zitten![]()
Ik denk dat dit meer toe te schrijven is aan een meestal buitenlander/allochtoon-onvriendelijke toon die wordt aangeslagen door personen en partijen die verkeren aan de rechterkant van het spectrum.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Toeps het volgende:
Toch raar, aangezien er veel zelfstandige ondernemers onder de allochtonen zitten. Maar goed, ik denk dat dit voornamelijk een kwestie is van campagne voeren. Linkse partijen richten zich veel meer op de allochtoonse kiezer.
En dat komt omdat allochtonen graag hun maagdelijke achternicht trouwen ipv een (ver)Nederlands(t)e hoer. Of dacht jij dat allochtonen veel om andere mensen geven?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Met personen als Verdonk in de gelederen lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Ja dat hebben we gezien in bij de allochtone corrupte PvdA in Adam Zuid-oost. Waar allochtone gemeenteraadsleden hun eigen stichtingen met belastinggeld financierden en dit vervolgens zelf in hun zak staken.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we veel allochtonen hier. Zij weten tenminste wat fatsoenlijk politiek is. Hulde.
Je als minderwaardige beoordeeld en behandeld voelen heeft niets met je portemonnee te maken in dit geval.....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja inderdaad ze hebben het zo slecht hier boehoehoee![]()
mwaquote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Toeps het volgende:
quote:Kleine ondernemers meer waarderen
Nederland telt bijna 700.000 – vooral kleine – bedrijven. Het midden- en kleinbedrijf heeft met recht de naam de motor van de economie te zijn en de plek waar de meeste banen worden gemaakt. Kleine ondernemers zijn van grote waarde voor de economie, maar het starten van een onderneming is onnodig moeilijk. Er is veel regelgeving en nauwelijks sociale zekerheid. Ruim 1 op de 7 zelfstandigen leeft onder de armoedegrens. Kleine ondernemers en zelfstandigen krijgen te weinig aandacht van de politiek. Achtereenvolgende regeringen hebben vooral oog gehad voor middelgrote en grote ondernemingen. In de komende kabinetsperiode dient het midden- en kleinbedrijf meer steun te krijgen.
Hoe weet jij als blanke kaaskop nou hoe allochtonen zich voelen?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je als minderwaardige beoordeeld en behandeld voelen heeft niets met je portemonnee te maken in dit geval.....![]()
Jij denkt dat autochtonen meer om andere mensen geven dan allochtonen?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:04 schreef Pleket het volgende:
[..]
En dat komt omdat allochtonen graag hun maagdelijke achternicht trouwen ipv een (ver)Nederlands(t)e hoer. Of dacht jij dat allochtonen veel om andere mensen geven?
Nee. Iedereen stemt voor zichzelf. Maar in de OP wordt gedaan alsof allochtonen links stemmen omdat ze zo sociaal zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij denkt dat autochtonen meer om andere mensen geven dan allochtonen?
nee man, allochtonen komen rechtstreeks uit de krochten van de hel. Die willen bloed zien, ruiken, voelen én proeven. duhquote:Op woensdag 22 november 2006 18:04 schreef Pleket het volgende:
[..]
En dat komt omdat allochtonen graag hun maagdelijke achternicht trouwen ipv een (ver)Nederlands(t)e hoer. Of dacht jij dat allochtonen veel om andere mensen geven?
Inlevingsvermogenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Pleket het volgende:
[..]
Hoe weet jij als blanke kaaskop nou hoe allochtonen zich voelen?
Ja, precies.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:07 schreef Pleket het volgende:
[..]
Nee. Iedereen stemt voor zichzelf. Maar in de OP wordt gedaan alsof allochtonen links stemmen omdat ze zo sociaal zijn.
Zou jij op een partij stemmen die het niet zo op blanken heeft en er alles aan doet om het de blanke zo moeilijk mogelijk te maken ?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:06 schreef Pleket het volgende:
[..]
Hoe weet jij als blanke kaaskop nou hoe allochtonen zich voelen?
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou jij op een partij stemmen die het niet zo op blanken heeft en er alles aan doet om het de blanke zo moeilijk mogelijk te maken ?
Ze bevestigen juist waarom ik niet op linkse partijen stem.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Welke partij maakt het de geintegreerde allochtoon dan onmogelijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou jij op een partij stemmen die het niet zo op blanken heeft en er alles aan doet om het de blanke zo moeilijk mogelijk te maken ?
Dus jij denkt dat iedereen die hard werkt en een beetje geld heeft, direct naar de VVD rent?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Pleket het volgende:
[..]
Denk je dat?
Zodra de allochtonen een beetje geld hebben en hard werken zullen ook zij VVD kiezen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef Radjesh het volgende:
Allochtonen moeten niet zo zielig doen, en gaan werken.
Het is een voorbeeld... Waarom zou je als allochtoon stemmen op een partij die je wil beperken in je manier van leven/geloof ? Die je niet laat trouwen met wie je wil, die je als 2e rangs burger behandelt. Maar goed, dat inlevingsvermogen op de rechterflank weinig betekent is ook geen nieuws.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welke partij maakt het de geintegreerde allochtoon dan onmogelijk?
Is blank trouwens het tegenovergestelde van allochtoon ?
Mensen die niet snappen hoe een kapitalistische economie werkt inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iedereen die hard werkt en een beetje geld heeft, direct naar de VVD rent?
Ik werk hard, krijg een behoorlijk salaris (ja, bovenmodaal). Mijn vriendin werkt ook hard en nagenoeg hetzelfde per maand. Ik rij een lease auto en heb een eigen huis. Het enige dat niet bij je stelling past: ik ben een autochtoon, 428e generatie ofzo.
En toch stem ik SP...omdat ik niet vergeet dat anderen het minder goed hebben getroffen en best een handje geholpen mogen worden. Of waarvan de kinderen recht hebben op een betere start in het leven. Ook van het geld waar ik voor werk.
Veel mensen die het goed hebben denken er (gelukkig) ook zo over.
Het onmogelijk maken is heel wat anders dan laagdunkende retoriek over allochtonen gebruikenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welke partij maakt het de geintegreerde allochtoon dan onmogelijk?
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ook daadwerkelijk gespreken met ze heb die verder gaan dan: "Ja, ik spaar zegeltjes"![]()
Idd. Rechts heeft de allochtonen massaal in het harnas gejaagd in de armen van links. Ik hoop dat het aandeel van de allochtonen vanavond de doorslag naar links geeft, zodat de rechtse partijen ze voortaan wat serieuzer gaan nemen....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef knowall het volgende:
Niet echt verrassend. 'Rechts' maakt het er zelf naar immers.
Betekent dat dat 37% van de allochtonen geen werk heeft overdag??quote:Rond 12.00 uur lag deze op 37 procent
Serieuzer in wat?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Idd. Rechts heeft de allochtonen massaal in het harnas gejaagd in de armen van links. Ik hoop dat het aandeel van de allochtonen vanavond de doorslag naar links geeft, zodat de rechtse partijen ze voortaan wat serieuzer gaan nemen....
Of een snipperdag. Of een studie. Of gepensioneerd. Of vrije werktijden. Of in de pauze. Of.. Of.. Of...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Betekent dat dat 37% van de allochtonen geen werk heeft overdag??
Welnee, autochtonen stemmen immers ook allemaal voor 0800 of na 1700. Jeweettoch.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef knowall het volgende:
[..]
Of een snipperdag. Of een studie. Of gepensioneerd. Of vrije werktijden. Of in de pauze. Of.. Of.. Of...
Of om het antwoord kort te houden: neen, dat betekent het niet.
Idd wij werken overdag.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Welnee, autochtonen stemmen immers ook allemaal voor 0800 of na 1700. Jeweettoch.
Ik vind dat ik flink verdien en daar hard voor werk. Toch heb ik op de SP gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Pleket het volgende:
[..]
Denk je dat?
Ik ook maar toch stem ik rechtsquote:Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik vind dat ik flink verdien en daar hard voor werk. Toch heb ik op de SP gestemd.
Ik ben niet te beroerd om andere mensen te helpen met iets waar ik toch genoeg van heb.
Ik haat mensen die alleen aan zichzelf denken.
En ik blijf het merkwaardig vinden dat figuren als jij zich erover verbazen, "het is immers voor hun eigen bestwil'quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef ExTec het volgende:
Het blijft merkwaardig dat zoveel allochtonen links stemmen.
Mijn beste Kloon, Hoe weet jij nou als kaaskop wat ik stem? Ik stem als NIET voor mijn portmonnee, maar omdat ik vind dat iedereen de zelfde kansen in het leven moet krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:07 schreef Pleket het volgende:
[..]
Nee. Iedereen stemt voor zichzelf. Maar in de OP wordt gedaan alsof allochtonen links stemmen omdat ze zo sociaal zijn.
Ja, begin daar eens over tegen een moslim. Wel eens gedaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef ExTec het volgende:
Begin eens tegen een moslim over hoe 'gelijk' man en vrouw zijn, en hoe gelijk een moslim en een jood is.
No, lets skip that,quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, begin daar eens over tegen een moslim. Wel eens gedaan?
Dat is dus een nee neem ik aan?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
No, lets skip that,
We gaan even vooruitspoelen naar het gedeelte waar jij uit gaat leggen dat moslims zeer vrouwvriendelijk zijn, en helemaal niet bevooroordeeld zijn tov joden.
Touchequote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef gelly het volgende:
[..]
En ik blijf het merkwaardig vinden dat figuren als jij zich erover verbazen, "het is immers voor hun eigen bestwil'
Ga je niet uitleggen dat onze islamitische medemens het toonbeeld van vrouwvriendelijkheid is, en het toonbeeld van onbevangenheid tov joden?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dus een nee neem ik aan?
Je kunt dus niet met iets antwoorden wat je eigen geloofwaardigheid zou bevorderen? Mooi, weten we dat ook weer....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ga je niet uitleggen dat onze islamitische medemens het toonbeeld van vrouwvriendelijkheid is, en het toonbeeld van onbevangenheid tov joden?
Shame, damn shame![]()
Laat ik beleefd zijn: wat is je punt?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, begin daar eens over tegen een moslim. Wel eens gedaan?
De vraag is gewoon "heb je wel eens met een moslim gepraat ? ".quote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat ik beleefd zijn: wat is je punt?
Please let it not be: "Ze zijn niet allemaal zo"
Oftewel: lul je een eind in de ruimte of niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef gelly het volgende:
[..]
De vraag is gewoon "heb je wel eens met een moslim gepraat ? ".
Ik heb er 1 geneuktquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef gelly het volgende:
[..]
De vraag is gewoon "heb je wel eens met een moslim gepraat ? ".
Maar links heeft daar toch het alleen recht op...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:29 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik ook maar toch stem ik rechts![]()
Dat je Real fan bent is dan weer minder..quote:
Ik was ook niet bezig met mijn geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kunt dus niet met iets antwoorden wat je eigen geloofwaardigheid zou bevorderen?
Onpersoonlijk he? Die sex op homo-ontmoetingsplaatsen?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef Sargon het volgende:
maar niet mee gepraat
Waarom zeggen rechtse mensen altijd dit soort dingen als iemand die tot hun 'doelgroep' behoort toch links stemt? Het wil enkel zeggen dat het die ander niet puur om het geld draait, dit in tegenstelling tot veel anderen van die 'doelgroep'.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen hoe een kapitalistische economie werkt inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |