En dan bedoelen we niet het gat van je scharrelquote:Op woensdag 22 november 2006 17:31 schreef murp het volgende:
misschien als je de gat groter maakt dat ie meer licht opvangt
hoe lang is het kabeltje van die webcam dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:32 schreef KlootMajoor het volgende:
nee
Kan niet
want dan blijft die camera er niet in steken
En dan wordt het een beetje duidelijk denk ik, ofniet
neequote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef longinus het volgende:
[..]
En dan bedoelen we niet het gat van je scharrel
Als t lukt en je geeft me een tool waarmee ik mezelf een beetje kan blurren: waarom nietquote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef Fliepke het volgende:
Wel posten in KPD, anders heb je ons hier voor niks een potje zitten lekker maken.
mmm, even denken...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Als t lukt en je geeft me een tool waarmee ik mezelf een beetje kan blurren: waarom niet
Maar dan moet ik weer een kaartje ophoude met Fok! ofzo, en dat gaat dan wweer opvallen
Kabbel is standaard, meter, misschien anderhalf
Bed en bureau staan naast elkaar in de lengte
Da heb ik ook al een tijd gedaanquote:
Beetje ego vind je nietquote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn huisgenoot heeft dit ook gedaan een jaar geleden![]()
![]()
Maar jou vind ik nu een kneus en gewoon niet doen
Jezelf te zien neuken? Je kunt je toch gewoon afrukken voor de spiegel met een komkommer in je aars?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Kan ik beter iets hebben wat me aanspreekt
toch?
Maar wel lekkah!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:18 schreef Chainheart het volgende:
Wat een belachelijk, vies, idioot, onrespectvol, dom idee.
instellen als hid mouse jaquote:Op woensdag 22 november 2006 18:35 schreef Tommzzz het volgende:
kan je niet via bluetooth met je telefoon de pc bedienen
zwart plakbandje erover heenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom niet gewoon aanlaten voor ze komt en daana knippen wat je niet nodig acht...... kijk wel even of je in instellingen kan zetten dat je lampje niet aangaat van je webcam mocht je dat hebben
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Beetje ego vind je niet
Enig diee hoed veel tijd en datatransfer ik kwijt ben aan het constant zoeken naar iets leuks
Dan het downloaden ervan
Dan het kijken ervan, en an weer weggooien
Kan ik beter iets hebben wat me aanspreekt
toch?
Dat ding zit nu in een doos....rightquote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef murp het volgende:
geen lichtbron trouwens bij de webcam zetten, daar moet het zo donker mogelijk zijn
Ja nouquote:Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef Chris.nl het volgende:
Waarom vraag je d'r niet gewoon of je het mag filmen?
geen digitale camera, die doet het maar 20 minuten ofzo... gewoon je webcam aanzetten, veel kaarsen gebruiken en vrag tijdens de daad of ze het leuk vind om met jouw digitale camera! gefilmd te mogen worden...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik begin nu toch wel een schuldgevoel te krijgen als ik dat allemaal zo lees
Het is een scharrel MiodZio
Geen garantie voor de toekomst,jeweet
Ik ga maar even op zoek naar logitech software, daar zal toch wel wat instellingen bij zitten om brightness te verhogen ,of niet
Dan nog is ut klote dat het er nu erg donker uit ziet, ik zie het dus een klein beetje somber in
De digi cam pakt wel een mooi beeld met de nueckbelichting wat ik voor ogen heb
Maar das zo verrot want ik heb maar een 256mb SDD card
lastig!
Omgquote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ja nou
Dat wijf is een collega van mijn ma
Haar palen is al erg ludiek!
Haar filmen kan dan weleens paniek veroorzaken
Zorg dat ze zichzelf moet opknappen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef KlootMajoor het volgende:
Als ze erachter zou komen ben ik de lul
Moet ook denken hoe ik 'even de cam ga aanzetten'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |