Ga er één keer zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef stefmans het volgende:
Waarom heeft deze schijtclub een topic![]()
Geef mij maar Portsmouthquote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga er één keer zou ik zeggen![]()
Reageren op een post of mag dat niet, mongoolquote:
Leuke reactie was die eerste ookquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Reageren op een post of mag dat niet, mongool![]()
West Ham begon die wedstrijd beter maar verloren kansloos en zaterdag was het helemaal niks..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Erasmusch het volgende:
Morgen Everton
Nice, ik ga begin volgend jaar weer wssquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef DeVinger het volgende:
Aankomende zondag ben ik aanwezig bij West Ham - Manchester
quote:en ten slotte dat je niet zoals hun hoeft rond te lopen in een Arsenal of Man Utd shirt.
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloopquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent alleen maar voor WHU, zodat je niet in een Arsenal of ManU shirt hoeft te lopen?
Standaardquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloop
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zegquote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
D'r komen nu mensen bij nu we weer bovenaan staan.
Ja die komen d'r nu bij zegquote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
yup, vind ik wel, als je ziet wat er nu met charlton gebeurd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:
Mooie overwinning. Is Alan Curbusly dan echt zo goed?
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
Samen met zjroentje.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom vind ik mijn Empoli shirt ook retegeil.quote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
Ik wil er alleen mee zeggen dat de meeste Engelse shirts die hier gedragen worden van Chelski, Arsenal of Man Utd zijn en dat het dus leuk is ik in m'n QPR shirt loop en mensen er naar vragen.
Voel me heus niet beter ofzo
Maar goed Man Utd![]()
Ik was jouw vergeten, jij was d'r ook altijd.quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.
Nou anders ik mijn Fortaleza en boca juniors shirtquote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom vind ik mijn Empoli shirt ook retegeil.
Dat wisselt nogal eens bij hem.quote:Op zondag 17 december 2006 22:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik was jouw vergeten, jij was d'r ook altijd.
Great song!quote:Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef Art_Core het volgende:
Geweldige club, West Ham met een mooie historie en grote spelers in het verleden zoals Bobby Moore en Trevor Brooking. Prachtig stadion midden in een volkswijk, dé trots van East End. Wie van voetbal en punk houdt kan trouwens niet om de Cockney Rejects heen - fanatieke West Ham supporters die een stampende versie van het clublied "Forever Blowing Bubbles" op single uitbrachten:
http://www.youtube.com/watch?v=1-X6LnVASGs
Bij man utd niet hoor daar ben ik altijd voor geweest en agh ik kan het ook niet helpen dat ik geen fan meer ben van je Nederlandse favoriete clubje.quote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal eens bij hem.
Mooi hoor, we moesten wel 20 metrostations langs en gaandeweg kwamen er steeds meer naar alcohol stinkende Engelsen binnen en begon het "fuck" eindelijk te vloeien. Dan met weet ik hoeveel mensen idd dwars door een volkswijk naar het stadion lopen, en ook geen GAE-formaat, maar gewoon 35.000 duizendquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef DeVinger het volgende:
Aankomende zondag ben ik aanwezig bij West Ham - Manchester
Bizar is dat hè heel die omleiding, stond er ook van te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ook erg leuk dat je naderhand niet ff snel naar de metro kan lopen, maar helemaal omgeleid wordt en zo dik een uur vertraging hebt![]()
Het heeft denk ik wel nut, want anders moet er denk ik zo'n 20.000 man door die ene ingang het station in en word het zwaar duwen en trekken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef DeVinger het volgende:
Het heeft wel wat, maar ik zie er niet zo het nut van in eigenlijk...
Als het is om ervoor te zorgen dat men geleidelijk aan in de metro stapt, dan zeg ik vol = vol en boeit dit niet echt.
Onzin ben 3 jaar geleden zo'n beetje voor het eerst geweest, en zo'n grote hype is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef KansloosForEver het volgende:
De WestHam-hype is begonnen na de film Hooligans. Ineens vond iedereen die club helemaal geweldig. Vast vanwege het geweldige hooligan imago wat is neergezet
Geef mij maar Derby County
Tering zeg, dat jij Den Bosch supporter bent geweest....quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en agh ik kan het ook niet helpen dat ik geen fan meer ben van je Nederlandse favoriete clubje.
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef KansloosForEver het volgende:
De WestHam-hype is begonnen na de film Hooligans. Ineens vond iedereen die club helemaal geweldig. Vast vanwege het geweldige hooligan imago wat is neergezet
Geef mij maar Derby County
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:04 schreef DeVinger het volgende:
Elke club is toch fantastisch in Engeland
Nou zeker niet hoor, Chelsea of Man United trekken mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:04 schreef DeVinger het volgende:
Elke club is toch fantastisch in Engeland
?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering zeg, dat jij Den Bosch supporter bent geweest....
Ik heb de club opzich altijd wel gevolgd samen met QPR, Liverpool en ook een btje Arsenal vanwege Bergkamp. Maar ik geef dat die film ook wel wat invloed had om er heen te gaan. Maar goed nu gaan we wss elk jaar wel een x, en dat komt dan niet door de film maar door de trip die we gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.
Als die film over Leyton Orient gegaan zou zijn zou "iedereen" daar zitten, kuddevolk wat dat betrefd.
Mij ook niet, op tv ziet dat publiek er vaak zo doods uit. En die sfeer vind ik niks, helaas hebben we die sfeer bij Ajax al op het grootste gedeelte van de vakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zeker niet hoor, Chelsea of Man United trekken mij helemaal niet.
Ik ben de club gaan volgen omdat Di Canio daar speelde. En sindsdien heeft het "iets".quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.
Als die film over Leyton Orient gegaan zou zijn zou "iedereen" daar zitten, kuddevolk wat dat betrefd.
Zola was geweldig, in die tijd vond ik Chelsea wel aardig en ze hadden dat geweldige grijze uitshirtquote:Op zondag 24 december 2006 15:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben de club gaan volgen omdat Di Canio daar speelde. En sindsdien heeft het "iets".
Om diezelfde reden Chelsea gevolgd, vanwege Zola, wat een voetballer was dat, in die tijd was het nog een leuke ploeg(in mijn ogen) Poyet, Zola, Wise. Maar na dat tijdperk vond ik het niet leuk meer, dat koopzuchtige gezeik.
Door de docu op SBS6 ook meer naar Millwall en Cardiff gaan kijken, zoals meerderen denk ik. Uiteindelijk vind iedereen dat toch vet. En QPR volg ik ook met speciale intresse, ik speelde altijd met hun bij Championship Manager en zodoende ben ik er eigenlijk "fan" van geworden.
ja het geweld vond ik wel grappigquote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zola was geweldig, in die tijd vond ik Chelsea wel aardig en ze hadden dat geweldige grijze uitshirt![]()
Millwall is gewoon een schijtclub van de bovenste plank, snel naar de League Two met dat zootje
En Brentford v Millwall ga ik naar toe Boxing Day, hup Brentford maar dat is logisch.quote:Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja het geweld vond ik wel grappigEn dat degraderen zal misschien niet eens zo lang duren want het is 3x niks laatste tijd. Ze staan 23e meen ik, met alleen Brentford nog onder zich...
Brentford vorig jaar weet ik niet.quote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
Terwijl Brentford vorig nog bijna promoveerde toch?
Cardiff wil ik ook nog 1x heen![]()
Dat word een vette match op leven en dood. Voor Brentford de kans om zich terug te vechten, en als Milwall verliest is het helemaal drama daar ( voor zover het dat nog niet is ). In het verleden ook wat leuke dingen rondom the pitch gebeurd daar dus dat belooft wat te worden.quote:Op zondag 24 december 2006 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En Brentford v Millwall ga ik naar toe Boxing Day, hup Brentford maar dat is logisch.
Kan je mooi naar de pub van Frodo. Zijn we toch weer uitgekomen op de filmhypequote:Op zondag 24 december 2006 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En Brentford v Millwall ga ik naar toe Boxing Day, hup Brentford maar dat is logisch.
Ja, maar beter gelijk dan 6 punten achterstand tochquote:Op zondag 24 december 2006 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
Brentford blijft sowieso laatste als ze winnen op doelsaldo
Alleen Arsenal v sperz eventueel voor de SF LC staat gepland, verder nog helemaal niets voor 2007.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Erasmusch het volgende:
Ga je begin 2007 nog naar wedstrijden in Birmingham?
ja met die buitelandse investeerders....maar Marcherano en Tevez blijken nog echt een succes dus of geld iets zegt..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
En dan nog winnen van die zgn topclubs
Curbishley zou deze winterstop 15-20m pond te besteden hebben![]()
Net als of ze het zelf gemaakt hebbenquote:This video has been removed at the request of copyright owner Servecast Ltd. because its content was used without permission
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Wil de echte supporter nu opstaan?
http://cgi.ebay.co.uk/wes(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Als dat echt waar is, ik heb m'n twijfels bij de bron, dan bevestigd het al wat ik van meneer Pardew vond; verschrikkelijke vent.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Erasmusch het volgende:
En de echte reden van Pardews vertrek:
http://www.youtube.com/watch?v=WaK7l-dABMA
Ik ga alleen naar uitwedstrijdenquote:
Schijnt oa om de vrouw van Fletcher te gaanquote:Als dat echt waar is, ik heb m'n twijfels bij de bron, dan bevestigd het al wat ik van meneer Pardew vond; verschrikkelijke vent.
De officiele Nederlandse supportersclub organiseert ook 2 busreizen nog dit seizoen;quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
wss gaan we hier de laatste thuis wedstrijd van het seizoen weer naar West Ham toe
Leuk, maar helaas te druk enzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De officiele Nederlandse supportersclub organiseert ook 2 busreizen nog dit seizoen;
www.hammersarmyholland.nl
Wannabequote:Op donderdag 15 februari 2007 03:27 schreef Hathor het volgende:
Ik volg West Ham met speciale belangstelling vanaf het moment dat ik als klein jochie de FA Cufinale zag tussen West Ham en Arsenal. Bij West Ham speelde toen nog Trevor Brooking, en bij Arsenal Liam Brady, dus tel maar uit hoe lang geleden dat is.Dat ik later op mijn werk een paar Eastenders als collega kreeg heeft die interesse alleen maar doen toenemen. Ik heb een lange tijd alles wat met die club te maken heeft gespaard, uiteraard inclusief ICF materiaal, daar is geen ontkomen aan.
Helaas ben ik nooit bij een wedstrijd geweest, alhoewel ik wel twee keer bij Upton Park ben geweest, maar dat was als toerist met mijn vriendin, en das sowieso minder nauurlijk. Ik hoop dat het er ooit toch nog eens van komt, de sfeer lijkt me fantastisch daar.
Waar slaat dat nou weer op ?quote:
millwall ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:37 schreef Hanneman het volgende:
Ik ga er over 2 weken heen. Iemand nog tips voor bezichtigingen rondom West Ham United?
Komop man, je laat zo duidelijk naar voren komen dat je er nog nooit geweest ben dat het haast moeilijk is om die 'grap' niet te makenquote:
dus iemand die er nog nooit geweest is, is een wannabe?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop man, je laat zo duidelijk naar voren komen dat je er nog nooit geweest ben dat het haast moeilijk is om die 'grap' niet te maken![]()
Maar dat geef ik toch ook zelf aan ? Ik zeg er nog bij dat ik twee keer voor het stadion heb gestaan, maar dat het er helaas nooit van is gekomen dat ik ook een wedstrijd kon bezoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop man, je laat zo duidelijk naar voren komen dat je er nog nooit geweest ben dat het haast moeilijk is om die 'grap' niet te maken![]()
Jezusquote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dat geef ik toch ook zelf aan ? Ik zeg er nog bij dat ik twee keer voor het stadion heb gestaan, maar dat het er helaas nooit van is gekomen dat ik ook een wedstrijd kon bezoeken.![]()
DeVinger is een wannabe grappenmakerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef DeVinger het volgende:
Zie het als ajax-supps door het hele land die nog nooit in de Arena geweest zijn. Zo kwam hij over.
Dus dan zeg ik wannabe, hahahah grappig he![]()
dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef Erasmusch het volgende:
Zaterdag punten pakken bij Pardew!
Op dit moment is het helaas totaal andersom.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef Erasmusch het volgende:
Inderdaad die punten kun je wel vergetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op dit moment is het helaas totaal andersom.
Op zijn zachtst gezegd idd ach je, Charlton is also going down with the West Ham.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op dit moment is het helaas totaal andersom.
De paki-markt.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:37 schreef Hanneman het volgende:
Ik ga er over 2 weken heen. Iemand nog tips voor bezichtigingen rondom West Ham United?
Ik ga er in mei gewoon heen, is de laatste thuis wedstrijd. Weet jij als ervaren Engeland man of je dan nog gewoon aan kaartjes kan komen?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op zijn zachtst gezegd idd ach je, Charlton is also going down with the West Ham.
Ook ff lang QPR ofzo gaan, en er is in Londen ook genoeg te doenquote:
QPR ligt aan de andere kant van Londenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ook ff lang QPR ofzo gaan, en er is in Londen ook genoeg te doen
Ps,
blijf uit de buurt van SOHO of weet iig welke straten je moet mijden
En?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
QPR ligt aan de andere kant van Londen![]()
Ik dacht dat hij wat zocht in de buurt van Upton Park. Anders is Brentford ook wel een tip.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En?
Zo duur is de metro niet
Gaf gewoon wat tips
Mjah maar ik dacht van geef hem ook wat andere tips erbijquote:Op zondag 25 februari 2007 13:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat zocht in de buurt van Upton Park. Anders is Brentford ook wel een tip.
Kansloos zeg, en voor hoeveel hebben ze gekocht deze winter?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef Erasmusch het volgende:
26 miljoen tochquote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kansloos zeg, en voor hoeveel hebben ze gekocht deze winter?
Het was wel de enige die 90 minuten lang inzet had, daar was iedereen het wel over eens in het vak.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:25 schreef Happel het volgende:
Die Tevez stelt ook geen reet voor.
"You're going down with the West Ham"quote:Cynisme droop er soms vanaf. Zaten Pardew zelfs toe te juichen.
Ligt allemaal aan de blessuregolfquote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kansloos zeg, en voor hoeveel hebben ze gekocht deze winter?
Soms erg egoïstisch. Zat regelmatig een beetje over het veld te strompelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het was wel de enige die 90 minuten lang inzet had, daar was iedereen het wel over eens in het vak.
Nop, waren met zijn tweeën. Heb wel een idee over wie je het hebt.quote:EDIT, was jij trouwens met 4 anderen?
hahah vet grappig, maar hoe was de wedstrijd verder gisteren?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:18 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V0rHzq3UAHs![]()
Wat een vent die gast
Zo'n Paki vermoord?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:55 schreef Erasmusch het volgende:
Nee, was ook savonds geloof ik
Als je de omgeving van het stadion kent snap je zijn opmerking lijkt mij.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:37 schreef Blupp het volgende:
[..]
als dat zo is, vindt jij dat dan leuk ofzo?
Ach van Arsenal en Man Utd is al gewonnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:56 schreef Tyno81 het volgende:
Lijkt er op dat ze toch de laatste strohalm pakken.. 2-0 voor @ HT tegen M'brough
Gat is als het zo blijft nog 6 punten maar goed nog een zwaar programma met o.a arsenal en man untd uit en chelsea thuis.
Als ze degraderen zie ik toch wel wat jongens weg gaan, maar ik hoop dat Tevez blijft want die begint eindelijk z'n vorm echt goed te pakken.quote:Op zondag 1 april 2007 13:22 schreef Erasmusch het volgende:
Tevez
Neill speelde ook sterk. Ben benieuwd wie ze volgend jaar kunnen houden.
Uiteraard, maar Tevez lijkt me onhoudbaar. Zou wel een echte held zijn als ie blijftquote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als ze degraderen zie ik toch wel wat jongens weg gaan, maar ik hoop dat Tevez blijft want die begint eindelijk z'n vorm echt goed te pakken.
broeders?quote:Op zondag 1 april 2007 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Tevez lijkt me onhoudbaar. Zou wel een echte held zijn als ie blijft![]()
Ashton, Upson, Neill etc komen ook wel van pas, de broeders mogen oprotten.
jij gaat voor een all-white teamquote:Op zondag 1 april 2007 13:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ja Ferdinand, NRC, Harewood, Cole etc
Ik denk zelfs dat het gaat lukken en dat ze Sheffield United en Wigan onder zich gaan laten. Die twee clubs zijn de weg helemaal kwijt.quote:
Volgende week wordt het een schitterende wedstrijdquote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het gaat lukken en dat ze Sheffield United en Wigan onder zich gaan laten. Die twee clubs zijn de weg helemaal kwijt.
Het kan nog altijd goedkomen....quote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
En weer een stapje dichterbij The Championship.
Er is ook een leuk liedje wat betreft Colequote:Op donderdag 19 april 2007 00:56 schreef mcyodogg het volgende:
Ze speelden op zich wel een verdienstelijke eerste helft, en het begin van de 2e helft was ook goed. Tot de 1-3, toen was het wel bekeken.
Joey Cole kreeg een mooi ontvangst bij zijn terugkeer, hulde daarvoor. Dat itt het bekende liedje wat betreft Lampard.
De wonderen zijn de wereld nog niet maar 5 punten in 4 wedstrijden gaat niet gebeuren en als het wel gaat gebeuren zal het niet goed genoeg zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het kan nog altijd goedkomen....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lf8LwejhiqA&mode=related&search=
Dit seizoen toch een stukkie minder. Ach die 2jaartjes zijn te vergeven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goede voetballer hé, opgeleid door een mooie club ook nog eens..![]()
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:47 schreef Greetings het volgende:
Zal het genoeg zijn?
als het goed is wel!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Staan nu op safe toch?
Tevez heeft zich zeer goed herpakt, die jongen is echt heel talentvol.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
Tevez is ook met 85% vd stemmen Hammer of the year geworden
Idd gisteren was ie weergaloos.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tevez heeft zich zeer goed herpakt, die jongen is echt heel talentvol.
Het is meer eigen belang voor hun ook mbt UEFA Cup.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef jde_kok het volgende:
en ik hoop dat de Spurs ook hun werk doen morgen!
Jawel 3. Lets all do the barthez lalalalaaquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat ze erin blijven. Maar ze gaan natuurlijk geen punten meer pakken.
Zit ik er even naastquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet maar 5 punten in 4 wedstrijden gaat niet gebeuren en als het wel gaat gebeuren zal het niet goed genoeg zijn
Valt wel mee, gezien de PL toto heb ik er best wel kijk opquote:
Wij gaan in ieder geval volgend jaar weer, gewoon ff een dagje heen en weer. Londen hebben we nu ook wel weer gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef Luni het volgende:
Volgend jaar toch maar weer eens gaan, tis al weer een tijd geleden dat ik geweest ben, dit jaar waren er wel de plannen, maar tis er nooit van gekomen.
Lukt het in 1 dag heen en weer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij gaan in ieder geval volgend jaar weer, gewoon ff een dagje heen en weer. Londen hebben we nu ook wel weer gezien.
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Lukt het in 1 dag heen en weer?
Wij willen de volgende ochtend terug en 's nachts gaan stappen in London.
Jup buiten de goals om was Tevez trouwens ook geweldig. Die verdiende wel een hattrickquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:34 schreef tong80 het volgende:
Je had een slechtere wedstrijd kunnen uitkiezen
Als die nou eens zou blijven...quote:West Ham talisman Carlos Tevez admits he has grown to relish the rare experience of a relegation battle.
The Argentinian international's debut season in England has been extremely difficult at times, but Tevez has dragged The Hammers out of the relegation zone in recent weeks, scoring six goals in his last nine games.
Now, after an unlikely rejuvenation under Alan Curbishley, a point at Manchester United on Sunday will guarantee their top flight status - with a defeat also acceptable if Wigan fail to win at Sheffield United.
Having won the title with both of his previous clubs, Boca Juniors and Corinthians, Tevez admits the struggle against relegation has been a culture shock, but it is a dogfight that the Buenos Aires-born battler clearly enjoys.
"We have to face the champions at their stadium," said Tevez of Sunday's game, live on Sky Sports 1.
"It is one of those special matches. Even more, if you are playing for important things.
"Fighting against relegation is something new for me. I was not used to fighting for not going down to the second level, but I take it like a challenge and I really like it.
"I think fighting against relegation is tougher than competing for the title, because you know that if you don't win the title, you can win it later.
"This is totally different because if you lose, you can go down to the second level. If you are not champions, you can be sad, but it is not the same as being relegated."
Tevez's shock arrival alongside Javier Mascherano on August's transfer deadline day was seen as a coup that could have propelled West Ham onto even great heights following their tremendous campaign last season.
However, the London club have endured a nightmare campaign ever since, and Tevez admits he is at a loss to explain why the team have struggled so badly over the past nine months.
"It was strange because here we have very good players," Tevez added.
"The squad must have failed in something. Fortunately, we've had a good streak and we are still in the race."
Ik hoop het ook. Maar dat gaat niet gebeuren. United gaat winnen in de laatste thuis wedstrijd van het seizoen. Ze gaan er een show van makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Grimm het volgende:
een 0-0 is voldoende dacht ik? verliest Man utd niet en blijven jullie erin, mooie salonremise
Dat zijn vrouwenshirts.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Met zulke prachtige shirts mag West Ham niet degraderen. Gaat niet gebeuren ook.
Ben benieuwdquote:
Theo Janssen vertrekt mogelijk aan het einde van het seizoen naar Engeland. De middenvelder van Vitesse, die eerder dit seizoen zijn contract nog verlengde, staat in de belangstelling van West Ham United. In de play-off wedstrijd tussen Vitesse en NAC Breda zat er een delegatie van de Britse club in het Rat Verlegh Stadion om hem nauwlettend te volgen.
De 25-jarige Janssen, die eerder dit seizoen al kon genieten van de interesse van ondermeer Tottenham Hotspur en promovendus Sunderland, ziet een nieuw avontuur bij The Hammers wel zitten. "Ik weet van de interesse, West Ham is een mooie club. Ik denk dat ik wel aardig heb gespeeld. Ik ben blij dat ik speelde, want woensdag zat Sunderland er voor mij en speelde ik niet. Ik heb altijd al gezegd dat ik graag naar Engeland wil, nu moet blijken of het feestje ook doorgaat", aldus Theo Janssen tegenover Omroep Gelderland.
zal ik dan maar weer een volledig toevoeging aan brengenquote:
van vi.nlquote:Het bood ook ruimte voor Carlos Tevez om met zijn intikker in de tweede helft de zesde overwinning in de laatste acht wedstrijden van West Ham in te leiden.
Hij schoof hem inderdaad goed in, terwijl hij zelf al het 1-2tje had opgezet.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van vi.nlDie goal was echt wel meer dan een simpel intikkertje
En het wat natuurlijk al in de 1e helft, niet de 2e.... VIquote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van vi.nlDie goal was echt wel meer dan een simpel intikkertje
je moet het shirt van het 100-jarig bestaan hebben, 1996 ofo, dat is het mooiste met gewoon geheel blauwe mouwen, sindsdien maken ze er een potje van.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:15 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
ìk heb deze
maar vind hem toch niet zo mooi eigenlijk.
ik wil het oude WestHam shirt met Dr Martens sponsor
dus als iemand er 1tje toevallig ziet in een maat L
ik zou het erg op prijs stellen als je me dan een seintje geeft![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
om een idee te geven
De transferrechten lagen niet bij de clubs maar bij een derde.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
tevez en mascherano werden illegaal bij corinthias weg gehaald?
wat moet ik me daarbij voorstellen dat ze ontvoerd werden ofzo?
er moeten toch 2 partijen overeenkomen met de transfer van een of meedere spelers?
En nu gaat Sheffield opeens naar de rechter nu ze gedegradeerd zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
In vergelijkbare zaken in de lagere divisies is er wel puntaftrek gegeven dus is het in dat opzicht terecht dat de overige clubs kwaad zijn.
Vind trouwens wel dat de FA hier een zeer kwalijke rol in heeft gespeeld.
Als ze die zaak maanden eerder al hadden behandeld was er lang niet zoveel ophef over geweest.
uiteraard, als dat niet gebeurd was zouden ze het door de vingers bekijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:07 schreef Luni het volgende:
[..]
En nu gaat Sheffield opeens naar de rechter nu ze gedegradeerd zijn.
Logisch vind ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:07 schreef Luni het volgende:
[..]
En nu gaat Sheffield opeens naar de rechter nu ze gedegradeerd zijn.
Voor West Ham wel maar door de ogen van heel veel anderen gerechtigheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
het is wel mooi zuur als de PL ze laat degraderen
daar heb je wel gelijk in,quote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor West Ham wel maar door de ogen van heel veel anderen gerechtigheid.
Zelf had West Ham Tevez wsl nooit kunnen halen en het is wel de man die West Ham bij wijzen van spreken zowat in zijn eentje in de PL houdt.
Omdat die uitspraak pas sinds een paar weken bekend is?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in,
maar waarom doen die clubs het nu pas, gezien dit al een hele tijd speelt.
quote:WHY WEREN'T WEST HAM DOCKED POINTS?
The commission concluded that a deduction of points "would normally follow from such a breach of rules".
However, it went on to say that docking points would "not be proportionate".
It gave seven reasons for that decision, including the club's guilty plea, and also:
A points deduction so late in the season might have consigned the club to relegation
The players and fans of West Ham are in no way to blame for the situation and therefore should not suffer
Mel Goldberg, a lawyer for Max Bitel Greene who specialises in sport, admits he found those reasons for the penalty baffling from a legal standpoint.
"They could have been harder on West Ham," he told BBC Sport.
"In law, the fans have no bearing on the case. It's no good saying 'we don't want to upset the fans'. What about the Wigan fans? The timing of the case being presented is also irrelevant.
"The Commission shot themselves in the foot. It comes down to whether the rules have been broken or not and they should have been penalised appropriately.
"In my opinion, there is no question about it. West Ham received favourable treatment."
COULD OTHER CLUBS SUE THE PREMIER LEAGUE?
Paul Jewell's Wigan are among the clubs considering action
On Friday 4 May, West Ham's relegation rivals Charlton, Fulham, Sheffield United and Wigan sent a letter to the Premier League warning that they were considering what steps to take in regards to the Independent Commission's judgement.
In response, the Premier League sent a letter to all 20 Premiership clubs telling them that any legal action would be "bound to fail".
Goldberg agrees. He told BBC Sport before the final round of matches in the Premiership: "The clubs have agreed to accept the decision of the Premier League in these matters.
"Whether they like the decision or not, they are stuck with it.
"Everyone has to accept that West Ham will not be docked points and at the end of the season, the three clubs at the bottom of the table will go down."
COULD OTHER CLUBS SUE WEST HAM?
Another option open to any or all of the other 19 Premier League clubs could be to take legal action against West Ham for deliberately breaking Premier League rules.
Goldberg says: "I do think that it is a possibility. It could be a costly move - but not necessarily - and they could argue that West Ham have not acted in good faith."
Mick O'Connells in Utrecht op aanraden van een paar fokkersquote:Op zondag 13 mei 2007 23:31 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
the eggman celebrates coocoocachu
check Greene ff goed zijn
wat een wedstrijd.
daar had ik wel bij willen zijn
@ Mrdoegewoon in welke pub zat je en hoe was de sfeer daar?
nou dan kom ik r volgend seizoen ook wel ff een pintje pakkenquote:
het lijkt erop dat Benayoun de enige is die bijtekend als ik de officiele west ham united fan site op myspace mag gelovenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef jde_kok het volgende:
Laat Reo Coker maar gaan, is niet erg. Goed dat Benayoun bijtekend.
17 miljoen pondquote:West Ham set to seal Bent switch
West Ham United are on the brink of clinching a £17m deal to sign Charlton Athletic's England striker Darren Bent, according to reports.
The Hammers are understood to have beaten off interest from Spurs and Liverpool by offering 23-year-old Bent a five-year deal worth £75,000-a-week.
Spurs had been favourites to land Bent, but the financial firepower of West Ham appears to have won the day.
West Ham's Hayden Mullins is expected to join Charlton as part of the deal.
Bent is believed to be returning from holiday, as will West Ham boss Alan Curbishley, on Thursday to undergo a medical and complete the deal.
The move will reunite Curbishley with Bent after he spent £2.75m to bring the striker to Charlton from Ipswich two years ago.
And he will join another ex-Charlton star at Upton Park after Scott Parker moved to West Ham from Newcastle in a £7m deal earlier this month.
Ipswich have a clause guarenteeing them 20% of any profit Charlton make by selling Bent, a deal which could net the Tractor Boys about £3m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |