Ga er één keer zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef stefmans het volgende:
Waarom heeft deze schijtclub een topic![]()
Geef mij maar Portsmouthquote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga er één keer zou ik zeggen![]()
Reageren op een post of mag dat niet, mongoolquote:
Leuke reactie was die eerste ookquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Reageren op een post of mag dat niet, mongool![]()
West Ham begon die wedstrijd beter maar verloren kansloos en zaterdag was het helemaal niks..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Erasmusch het volgende:
Morgen Everton
Nice, ik ga begin volgend jaar weer wssquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef DeVinger het volgende:
Aankomende zondag ben ik aanwezig bij West Ham - Manchester
quote:en ten slotte dat je niet zoals hun hoeft rond te lopen in een Arsenal of Man Utd shirt.
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloopquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent alleen maar voor WHU, zodat je niet in een Arsenal of ManU shirt hoeft te lopen?
Standaardquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloop
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zegquote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
D'r komen nu mensen bij nu we weer bovenaan staan.
Ja die komen d'r nu bij zegquote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
yup, vind ik wel, als je ziet wat er nu met charlton gebeurd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:
Mooie overwinning. Is Alan Curbusly dan echt zo goed?
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
Samen met zjroentje.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom vind ik mijn Empoli shirt ook retegeil.quote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
Ik wil er alleen mee zeggen dat de meeste Engelse shirts die hier gedragen worden van Chelski, Arsenal of Man Utd zijn en dat het dus leuk is ik in m'n QPR shirt loop en mensen er naar vragen.
Voel me heus niet beter ofzo
Maar goed Man Utd![]()
Ik was jouw vergeten, jij was d'r ook altijd.quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.
Nou anders ik mijn Fortaleza en boca juniors shirtquote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom vind ik mijn Empoli shirt ook retegeil.
Dat wisselt nogal eens bij hem.quote:Op zondag 17 december 2006 22:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik was jouw vergeten, jij was d'r ook altijd.
Great song!quote:Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef Art_Core het volgende:
Geweldige club, West Ham met een mooie historie en grote spelers in het verleden zoals Bobby Moore en Trevor Brooking. Prachtig stadion midden in een volkswijk, dé trots van East End. Wie van voetbal en punk houdt kan trouwens niet om de Cockney Rejects heen - fanatieke West Ham supporters die een stampende versie van het clublied "Forever Blowing Bubbles" op single uitbrachten:
http://www.youtube.com/watch?v=1-X6LnVASGs
Bij man utd niet hoor daar ben ik altijd voor geweest en agh ik kan het ook niet helpen dat ik geen fan meer ben van je Nederlandse favoriete clubje.quote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal eens bij hem.
Mooi hoor, we moesten wel 20 metrostations langs en gaandeweg kwamen er steeds meer naar alcohol stinkende Engelsen binnen en begon het "fuck" eindelijk te vloeien. Dan met weet ik hoeveel mensen idd dwars door een volkswijk naar het stadion lopen, en ook geen GAE-formaat, maar gewoon 35.000 duizendquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef DeVinger het volgende:
Aankomende zondag ben ik aanwezig bij West Ham - Manchester
Bizar is dat hè heel die omleiding, stond er ook van te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ook erg leuk dat je naderhand niet ff snel naar de metro kan lopen, maar helemaal omgeleid wordt en zo dik een uur vertraging hebt![]()
Het heeft denk ik wel nut, want anders moet er denk ik zo'n 20.000 man door die ene ingang het station in en word het zwaar duwen en trekken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef DeVinger het volgende:
Het heeft wel wat, maar ik zie er niet zo het nut van in eigenlijk...
Als het is om ervoor te zorgen dat men geleidelijk aan in de metro stapt, dan zeg ik vol = vol en boeit dit niet echt.
Onzin ben 3 jaar geleden zo'n beetje voor het eerst geweest, en zo'n grote hype is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef KansloosForEver het volgende:
De WestHam-hype is begonnen na de film Hooligans. Ineens vond iedereen die club helemaal geweldig. Vast vanwege het geweldige hooligan imago wat is neergezet
Geef mij maar Derby County
Tering zeg, dat jij Den Bosch supporter bent geweest....quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en agh ik kan het ook niet helpen dat ik geen fan meer ben van je Nederlandse favoriete clubje.
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef KansloosForEver het volgende:
De WestHam-hype is begonnen na de film Hooligans. Ineens vond iedereen die club helemaal geweldig. Vast vanwege het geweldige hooligan imago wat is neergezet
Geef mij maar Derby County
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:04 schreef DeVinger het volgende:
Elke club is toch fantastisch in Engeland
Nou zeker niet hoor, Chelsea of Man United trekken mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:04 schreef DeVinger het volgende:
Elke club is toch fantastisch in Engeland
?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering zeg, dat jij Den Bosch supporter bent geweest....
Ik heb de club opzich altijd wel gevolgd samen met QPR, Liverpool en ook een btje Arsenal vanwege Bergkamp. Maar ik geef dat die film ook wel wat invloed had om er heen te gaan. Maar goed nu gaan we wss elk jaar wel een x, en dat komt dan niet door de film maar door de trip die we gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.
Als die film over Leyton Orient gegaan zou zijn zou "iedereen" daar zitten, kuddevolk wat dat betrefd.
Mij ook niet, op tv ziet dat publiek er vaak zo doods uit. En die sfeer vind ik niks, helaas hebben we die sfeer bij Ajax al op het grootste gedeelte van de vakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zeker niet hoor, Chelsea of Man United trekken mij helemaal niet.
Ik ben de club gaan volgen omdat Di Canio daar speelde. En sindsdien heeft het "iets".quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham was op zich wel een club die in Nederland gevolgd werd maar door die film is het alleen maar toegenomen, of je daar als echte West Ham supporter blij mee moet zijn is 2, lijkt mij niet.
Als die film over Leyton Orient gegaan zou zijn zou "iedereen" daar zitten, kuddevolk wat dat betrefd.
Zola was geweldig, in die tijd vond ik Chelsea wel aardig en ze hadden dat geweldige grijze uitshirtquote:Op zondag 24 december 2006 15:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben de club gaan volgen omdat Di Canio daar speelde. En sindsdien heeft het "iets".
Om diezelfde reden Chelsea gevolgd, vanwege Zola, wat een voetballer was dat, in die tijd was het nog een leuke ploeg(in mijn ogen) Poyet, Zola, Wise. Maar na dat tijdperk vond ik het niet leuk meer, dat koopzuchtige gezeik.
Door de docu op SBS6 ook meer naar Millwall en Cardiff gaan kijken, zoals meerderen denk ik. Uiteindelijk vind iedereen dat toch vet. En QPR volg ik ook met speciale intresse, ik speelde altijd met hun bij Championship Manager en zodoende ben ik er eigenlijk "fan" van geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |