Hou nou eens je kankerbek kutflikker, je irriteert me echt kapot de afgelopen wekenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Voor 5000 euro heb je echt heul geen Prosche die zozeer snel vooruit komt
Je hebt zowiezo geen auto onder de 50.000? die zo snel vooruit komt als een r1quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Voor 5000 euro heb je echt heul geen Prosche die zozeer snel vooruit komt
eensch!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hou nou eens je kankerbek kutflikker, je irriteert me echt kapot de afgelopen weken![]()
Is dat je motor?quote:
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo geen auto onder de 50.000? die zo snel vooruit komt als een r1![]()
Euh, ik ken toch wel iemand die dat kan. Ofja, zijn ouders zeker, maar ik vermoed hij zelf ook wel. Er zijn altijd rijkere mensen dan jouw Geqxon, don't forget.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.
En nu nog een goede reden waarom een 18 jarige niet op een R1 zou mogen stappen als ie dat wil? Niet dat ik het slim vind maar tochquote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.
Gelukkig is dat verboden ja, anders werd ik zwaar gediscrimineerd.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
maar het gaat ook niet om te aanschafkosten.. want dan zou het discriminatie zijn naar inkomen
en laat dat nou verboden zijn..
Nederland is altijd de eerste die kankerregels er doodheendrukt om burgers te naaienquote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
Vanaf 2012 komt er één Europees rijbewijs. Dit rijbewijs vervangt de 110 verschillende modellen die nu in de Europese Unie bestaan. In Nederland wordt het nieuwe rijbewijs al in 2007 ingevoerd. Uiterlijk 2022 krijgt dit rijbewijs in alle EU-landen dezelfde vorm en opdruk.
ajoooow.. ik ga kenker hard verhuizen eind van het jaar
Opzich wel een punt, regeltjes gewoon gelijktrekkenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
maar het gaat ook niet om te aanschafkosten.. want dan zou het discriminatie zijn naar inkomen
en laat dat nou verboden zijn..
Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En nu nog een goede reden waarom een 18 jarige niet op een R1 zou mogen stappen als ie dat wil? Niet dat ik het slim vind maar toch
Hebben we verdomme niet net al een nieuwe rijbewijs, op creditcardformaat?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
Vanaf 2012 komt er één Europees rijbewijs. Dit rijbewijs vervangt de 110 verschillende modellen die nu in de Europese Unie bestaan. In Nederland wordt het nieuwe rijbewijs al in 2007 ingevoerd. Uiterlijk 2022 krijgt dit rijbewijs in alle EU-landen dezelfde vorm en opdruk.
ajoooow.. ik ga kenker hard verhuizen eind van het jaar
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood.
jonge als hij zn koppeling laat schieten schiet die r1 echt geen 10 meter vooruit hoorrrrrrquote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood.
En dan moet jij weer huilen als je naar Hart van Nederland kijkt zeker?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een 24jarige zou dat nooit gebeuren, idd.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje...heb jij je inburgeringsexamen gehaald?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
vraagje.. wanneer gaat die kutregels in...
die regels is overdreven.. en helemaal niet nodig. zelfs 24 en of 50 jarige rijd keer zich pletter....
zelfs lichtere motor is al gevaarlijker
2012 volgens een (informele) bron bij het CBR.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
vraagje.. wanneer gaat die kutregels in...
die regels is overdreven.. en helemaal niet nodig. zelfs 24 en of 50 jarige rijd keer zich pletter....
zelfs lichtere motor is al gevaarlijker
Iemand die al vijf jaar op een motor rijd, bij een dergeljk persoon zal het amper gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Een 24jarige zou dat nooit gebeuren, idd.
ik heb nog nooit inburgeringsexamen gehad. omdat ik in nederlands ben geboren.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vraagje...heb jij je inburgeringsexamen gehaald?
En gevaarlijker dan wat?
Ben jij in nederlands geboren?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
ik heb nog nooit inburgeringsexamen gehad. omdat ik in nederlands ben geboren.
gevaarlijker dan; (ik quote ff van andere bericht)
1) "Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood."
dat kan iedereen overkomen, iedereen verslapt weleens keer.
2) je kan ook op lichtere motor stunten
3) uit de bocht vliegen
4) tegen voetgangers knallen
En je kan het wel nog meer reden bedenken..
Het ligt altijd aan de bestuurders. hoewel de ongelukken weleens gebeurt.
quote:
Heel het argument gaat nergens overquote:Op woensdag 22 november 2006 17:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iemand die al vijf jaar op een motor rijd, bij een dergeljk persoon zal het amper gebeuren.
Daar zullen ze dan echt wel harder op gaan controleren aangezien al die SM's alleen op papier 25KW zijn en die verzekeraars zijn gierig als de pest evenals de overheidquote:Op woensdag 22 november 2006 17:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan ben ik 17.![]()
Maja, ik denk wel dat veel jonge mensen gaan besluiten om een SM te kopen dan, anders wordt het wel een eeeerg lichte motor.![]()
Je bent ook echt een aandachthoertje ook he.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Voor wie is er wel eens 112 gebeld hier?![]()
wtf? nederland geboren? nederlandse antillen bedoel je ofwat?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
ik heb nog nooit inburgeringsexamen gehad. omdat ik in nederlands ben geboren.
gevaarlijker dan; (ik quote ff van andere bericht)
1) "Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood."
dat kan iedereen overkomen, iedereen verslapt weleens keer.
2) je kan ook op lichtere motor stunten
3) uit de bocht vliegen
4) tegen voetgangers knallen
En je kan het wel nog meer reden bedenken..
Het ligt altijd aan de bestuurders. hoewel de ongelukken weleens gebeurt.
Als jij jezelf eens door je kop schiet mag je daar ook postenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent ook echt een aandachthoertje ook he.
ARGUMENTEN!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent ook echt een aandachthoertje ook he.
Zeg motorboy, ruik ik hier een doodsverwensing?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij jezelf eens door je kop schiet mag je daar ook posten![]()
JA inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hou nou eens je kankerbek kutflikker, je irriteert me echt kapot de afgelopen weken![]()
Ik aanbid jou dimi.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ARGUMENTEN!ZEG HET! IK WIL AANDACHT!
![]()
Aap.![]()
Nee je ziet er een en schiet een opquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeg motorboy, ruik ik hier een doodsverwensing?
Op hoeveel kilo?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:10 schreef Ferrox het volgende:
Als ik 18 ben heb ik al 4 jaar meer dan 100 pk onder mn kont gehad, dus dat zal wel goedkomen![]()
het jij werkt voor wegmisbruikers he!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
waarom staat er uberhaupt een kind voor zn motor en waarom zit dr geen rem op de r1 dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
jonge als hij zn koppeling laat schieten schiet die r1 echt geen 10 meter vooruit hoorrrrrr
iemand die 3 jaar erop rijd wel?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iemand die al vijf jaar op een motor rijd, bij een dergeljk persoon zal het amper gebeuren.
denk is aan kg/kw verhouding.. maw je plangaat niet doorquote:Op woensdag 22 november 2006 17:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan ben ik 17.![]()
Maja, ik denk wel dat veel jonge mensen gaan besluiten om een SM te kopen dan, anders wordt het wel een eeeerg lichte motor.![]()
Net toen ik dacht dat je niks zwakkers kon uitkramenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:07 schreef Geqxon het volgende:
Een auto kan tenminste niet omvallen.
Veel KTM's staan gewoon met 16KW op kenteken ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk is aan kg/kw verhouding.. maw je plangaat niet door![]()
nou dan kan het toch niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Veel KTM's staan gewoon met 16KW op kenteken ofzoDus ook met gewicht is geen probleem. Het echte probleem is dat ze bijna altijd dik over de 25KW echt hebben
1 kw maar rollerbank geeft ook geen kws aan dus zegt nietsquote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoeveel KW is jouw brommer op kenteken? Toch vast wel meer dan die 0.5kw?
Ik kan er niet meer aan beginnen, mensen gingen het echt doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:03 schreef fs180 het volgende:
ipho.. wil je je nummer geven..ik wil je pop
He ouwe.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef no1uknow het volgende:
tovve shit.
Ook met blauwe achtergrond?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Kun je er eentje met Tomos Rider maken?
Ik....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef fs180 het volgende:
wie rijd er uberhaupt vrijwillig auto dan![]()
![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 22 november 2006 23:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ook met blauwe achtergrond?
En waarschijnlijk niet nu, ga nog ff wat schoolwerk doen en dan slapen, dus morgen. Maar als je snel+makkelijk bent, doe ik het zo nog wel.
Moet je ook ff plaatje wat je erin wilt alvast opzoeken. Logo van Tomos ofzo
Zet er geen gewoon 7373 neer danquote:Op woensdag 22 november 2006 22:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer aan beginnen, mensen gingen het echt doen.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zat je uit te testen
Maar het antwoord was heel lief van je
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef Snelwagen het volgende:
Maak dr maar 1 voor motorposers, daar staat een derbi in![]()
AM goede blokkenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Waar blijft Yamaha mên
Tenminste een betrouwbaar merk met goede eigen blokken(horizontaal, am4/5/6)
En met als trots de TZR
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Waar blijft Yamaha mên
En met als trots de TZR
AM6 en goed. Wat een grap.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Waar blijft Yamaha mên
En met als trots de TZR
Pics van chick en brommer.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef fs180 het volgende:
dimi, ik ken een chick die ook zon dingetje als jouw gaat kopen
ze wil hem nog kopen hequote:Op donderdag 23 november 2006 13:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Pics van chick en brommer.
Dat is gyle neuq secks!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Zuen het volgende:
Wow een chick op een schakelbrommer! Dat moet iets moois zijn.
Ik zie derbi blokjes nog geen 20.000km halen zonder revisie en nog als nieuw rijdenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
AM6 en goed. Wat een grap.![]()
![]()
Zelfs 30 jaar oude MT blokken zijn beter dan die AM troepquote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik zie derbi blokjes nog geen 20.000km halen zonder revisie en nog als nieuw rijden![]()
![]()
En ze zijn tenminste snel, en er is snel spul voor te krijgen![]()
uitstekende keuzequote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef Zuen het volgende:
Ik stem op hoge bommen vangen veel wind
Ik zie ze regelmatig met 20.000km op de klok en de blokjes nog zo goed als nieuw, moderne blokjes halen dat allemaal wel, als je er maar goed omgaat, warmrijden enzo.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik zie derbi blokjes nog geen 20.000km halen zonder revisie en nog als nieuw rijden![]()
![]()
En ze zijn tenminste snel, en er is snel spul voor te krijgen![]()
Strekenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef BazzieK het volgende:
Bobbie | Ik own jullie allemaal. Het word eens tijd voor een nieuwe uitdaging. zegt:
Klik: http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=153342&aid=2
Kut rat
Meeten met kerst?quote:
Als je dat gelijk op de eerste meeting al wilt zeg ik geen neequote:Op donderdag 23 november 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan wacht je mij op met een honkbalknuppel?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Nee, ik heb liever geen honkbalknuppel in mijn reet.
maar dat zijn teminste wel goeie blokken.. die oudjesquote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs 30 jaar oude MT blokken zijn beter dan die AM troepDie AM6 dingen schakelen als dikke stront met harde stukken
![]()
ik ook..quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef Zuen het volgende:
Ik stem op hoge bommen vangen veel wind
Dat is iedereen zijn motivatie om op hoge bomen vangen veel wind te stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ook..
maarik wou eigenlijk het liefst op Ja11!!1ein!1!!polizei!1!!bbq stemmen![]()
een wijf op een schakelbrommer ziet er dus absoluut niet uit, gelijk dikke afknapper voor my hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 13:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Pics van chick en brommer.
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is iedereen zijn motivatie om op hoge bomen vangen veel wind te stemmen.
Ja klopt, ze schakelen meestal alsof die poken van rubber gemaakt zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
een wijf op een schakelbrommer ziet er dus absoluut niet uit, gelijk dikke afknapper voor my hoor
vorig jaar zat hier nog zon wijf op school met een aprilia rs, supergeil ding... maar als je haar voor bij zag komen op dat ding whaha ik lachte me dood
jij hebt ze liever op een sco0tah?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
een wijf op een schakelbrommer ziet er dus absoluut niet uit, gelijk dikke afknapper voor my hoor
vorig jaar zat hier nog zon wijf op school met een aprilia rs, supergeil ding... maar als je haar voor bij zag komen op dat ding whaha ik lachte me dood
Ziet er Minarelli achtig uit.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
de gene die raad wat dit is en waar het vandaan komt betaald voor mij een nieuwe uitlaat ok ?:
[afbeelding]
scherpquote:Op donderdag 23 november 2006 20:03 schreef Ipho het volgende:
Doe mij maar dames in me bed.
DUDE DANKJE WEL het is een ditech bocht, je bent de eerste die het geraden heeft dus je betaald voor mij een nieuwe uitlaat!!!! doe me maar een originele morini ditech uitlaatquote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Da's een kapotte uitlaatbocht voor een horizontaal blok, morini of minarelli hori, of ditech
nee die is niet nieuw, ik wil een nieuwe van je want jij hebt m goed beantwoord..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Je mag mijn oude volgerroette AM6 pijp wel hebben, inclusief katalysator.
Beetje beunen, past't wel.
paas mij die shit maar.. waar ligt zn powerband?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:20 schreef PallominnoXIII het volgende:
Je mag mijn oude volgerroette AM6 pijp wel hebben, inclusief katalysator.
Beetje beunen, past't wel.
Bij mij begon het feest van 8 tot 11.000 ong.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
paas mij die shit maar.. waar ligt zn powerband?
1 grote power band dus van 8rpm tot 11.000rpm..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Bij mij begon het feest van 8 tot 11.000 ong.
heb je picci ervan?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Bij mij begon het feest van 8 tot 11.000 ong.
Moet ik die morgen even maken, nu zie je geen flikkerquote:
Geqx pauperquote:Op donderdag 23 november 2006 21:59 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik bedoel meer dat het op de PS2 gratis is
125cc tweetakt competitie enduroquote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef Ferrox het volgende:
die 50 eu per jaar is xbox live wel waar
damn, als die "lichte-motor-wet" er door komt
dan had ik deze echt wel gekocht![]()
wat is dan wel iets wat je moet kopen als sm of enduro dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
125cc tweetakt competitie enduroHoop dat je van sleutelen houd
Ik denk meer aan iets dat gewoon voor de weg gemaakt isquote:Op donderdag 23 november 2006 22:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wat is dan wel iets wat je moet kopen als sm of enduro dan?
4taktquote:Op donderdag 23 november 2006 22:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wat is dan wel iets wat je moet kopen als sm of enduro dan?
Er zijn ook KTM 4takts heurquote:Op donderdag 23 november 2006 22:38 schreef Ferrox het volgende:
tsja 4takt geeft wel een mooier geluid, dan dat domme gejank van de 2takt![]()
Maar ik vind KTM's zoooo gruwelijk vet.
Ik denk dat ik mijn "lichte" periode op een KTM ga doorbrengen![]()
Is het ook maar het rijdt kut op de motorquote:Op donderdag 23 november 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Mwah, bij een leuke 125 / 250cc crosser vind ik dat gejank echt heerlijk
Rijdt, klikt best leukquote:Op donderdag 23 november 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Maar rijd het kut, of klinkt het kut? Goed, oordopjes zijn wel slim ja
ach met een 125 heb je geen oordopjes nodig manquote:Op donderdag 23 november 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Maar rijd het kut, of klinkt het kut? Goed, oordopjes zijn wel slim ja
Als speelgoed is het best leukquote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef Ferrox het volgende:
quote:
O.a. Je moet altijd olie bij hebben om te tanken bij meeste motoren aangezien je zelf moet mengen met benzine. Het is zo'n beetje aan/uit gas dus of vol of geen, kan ook wel halfgas ofzo maar dat vind de motor gewoon niet fijn en het rijdt haperig. Verder zijn ze idd zo zenuwachtig als de pest maar daar is niet zo veel mis mee als je aan het knallen bent maar in stadsverkeer kutquote:Op donderdag 23 november 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar rijd het dan enorm zenuwachtig ofzo?
Oordopjes heb je zowiezo nooit voor het motorgeluid.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
ach met een 125 heb je geen oordopjes nodig man
je bedoeld 125cc op je 16e zoals in duitsland? komt er toch niet door in nederland omdat nederland dan die leeftijd verhoogd naar 18 jaarquote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef Ferrox het volgende:
En is er met 2-tact ook niet een bepaald onderdeel dat je om de 50 rij uren moet vervangen?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
O.a. Je moet altijd olie bij hebben om te tanken bij meeste motoren aangezien je zelf moet mengen met benzine. Het is zo'n beetje aan/uit gas dus of vol of geen, kan ook wel halfgas ofzo maar dat vind de motor gewoon niet fijn en het rijdt haperig. Verder zijn ze idd zo zenuwachtig als de pest maar daar is niet zo veel mis mee als je aan het knallen bent maar in stadsverkeer kut
Voor windruis ofzo dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oordopjes heb je zowiezo nooit voor het motorgeluid.
dat weet ik.. maar zo hard zl je op een 125 niet gaan dus geen probleemquote:Op donderdag 23 november 2006 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oordopjes heb je zowiezo nooit voor het motorgeluid.
50?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is er met 2-tact ook niet een bepaald onderdeel dat je om de 50 rij uren moet vervangen?
Jup boven de 80 word het al ernstig schadelijk.quote:[..]
Voor windruis ofzo dan?
Wel harder dan 80quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat weet ik.. maar zo hard zl je op een 125 niet gaan dus geen probleem
nou met een crosser ofzo blijf je vervangen met je zuigert.. maar met gewoon weggebruiker doe je dr zon 4x zo lang mee zonder problemen (met een echte crossert dan he)quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is er met 2-tact ook niet een bepaald onderdeel dat je om de 50 rij uren moet vervangen?
[..]
Voor windruis ofzo dan?
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Zozo, ik leer hier een hoop
Ik heb wel eens achterop gezeten met 100, pothelm zonder bril. Pijn aan ogen en oren
koop een betere helmquote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
50?Zuiger vaak tussen de 10 en 20 rijuren ergens en olie om de 1000 km ofzo.
[..]
Jup boven de 80 word het al ernstig schadelijk.
quote:
sprintjes met 25kw..quote:Op donderdag 23 november 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat snap ik ja
Ik kan zowiezo al niet goed tegen wind kwa ogen
Als ik een sprintje trek krijg ik al tranen in mijn ogen
Ik heb nergens last van als ik 80 rij?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]Dat is gewoon zo, het doet geen pijn ofzo en je hebt er geen overdreven last van maar het is gewoon zo heeft niks met je helm te maken o onwetende strontlul
Oftewel, spreek me niet tegen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer oke. Sprintjes met 50cc daar in tegen...
Heb je ook nietquote:Op donderdag 23 november 2006 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van als ik 80 rij?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lopend bedoel ikZo snel krijg ik er last van
jonge.. ik hoor niets.. helemaal niets qua wind..quote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]Dat is gewoon zo, het doet geen pijn ofzo en je hebt er geen overdreven last van maar het is gewoon zo heeft niks met je helm te maken o onwetende strontlul
Oftewel, spreek me niet tegen
![]()
![]()
Omdat ze houden van opgevulde gaten?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je ook nietMaar die constante rijwind die je wel gewoon hoort maar geen last bezorgt is schadelijk, geloof me of geloof me niet maar het is gewoon waar
Motorrijders rijden niet met oordoppen omdat ze zo geil zitten
hehe mn zuigert.. die heb ik lang niet gehoord zegquote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
En ik heb ook echt geen ruis of rijwind in mijn helm, ik hoor alleen het lekker gezoem van mijn zuigertje die vrolijk op en neer gaat.![]()
Dan ben je gewoon doof, ik heb een kankergoede helm en met veel helmen gereden en je hoort gewoon altijd wat als je niet doof bentquote:Op donderdag 23 november 2006 23:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
jonge.. ik hoor niets.. helemaal niets qua wind..
dus spreek me niet tegen en koop een goeie helm.. en ik heb nieteens een dure goede helm ofzo![]()
jonge, je bent gewoon gelollerpwnd door mijn brommerhelmpje van 50 euroquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon doof, ik heb een kankergoede helm en met veel helmen gereden en je hoort gewoon altijd wat als je niet doof bent
hij had het over 80, ik weet zeker dat jy dat niet haalt vriendquote:Op donderdag 23 november 2006 23:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
jonge, je bent gewoon gelollerpwnd door mijn brommerhelmpje van 50 euro![]()
![]()
en als ik wel doof zou zijn.. hoef ik me ook geen zorgen te maken over die ruis want die hoor ik dan toch niet![]()
![]()
Ja man, jij hebt gelijk. De grote meerderheid motorrijders die met oordoppen rijd en alle onderzoeken hebben het helemaal foutquote:Op donderdag 23 november 2006 23:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
jonge, je bent gewoon gelollerpwnd door mijn brommerhelmpje van 50 euro![]()
![]()
en als ik wel doof zou zijn.. hoef ik me ook geen zorgen te maken over die ruis want die hoor ik dan toch niet![]()
![]()
vertel mij.. hoe jij dat weetquote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hij had het over 80, ik weet zeker dat jy dat niet haalt vriend
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
fs180 haalt met gemak de 80.
Als je hem van een flat af flikkert ja
tis maar goed dat jij die niet weet wat voor setup eronder een puchje kan .. want dan zou de politie dat ook wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maak de kat wijs dat je met dat hok lange stukken 80 echte kilometers per uur rijdt.![]()
Het gaat niet om het blok maar om de gare velgen, kut banden en zwabber framequote:Op donderdag 23 november 2006 23:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
tis maar goed dat jij die niet weet wat voor setup eronder een puchje kan .. want dan zou de politie dat ook weten![]()
joh dr zitten nu mt velgen onder enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat niet om het blok maar om de gare velgen, kut banden en zwabber frameEn bovendien rijden motoren vaak lange stukken 80 op bepaalde wegen waar brommers gewoon niet komen.
dankje.. de politie denkt dat vreemd genoeg ook vaak..quote:Op donderdag 23 november 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Nou fs180, ik zie iig wel een zwarte cilinder. Ziet er nog erg standaard uit
Lange stukken he, niet 10 minuten secundaire wegquote:Op donderdag 23 november 2006 23:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
joh dr zitten nu mt velgen onder enzoandere vork enandere achterbrug, ook van mt, andere banden komen eraan.. maar het is maar goed dat motoren 80 rijden op speciale plekken waar andere soort wind is dan de weg ernaast waar brommer rijden he
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, dat is waar mijn brommer om de hoek komt kijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat niet om het blok maar om de gare velgen, kut banden en zwabber frameEn bovendien rijden motoren vaak lange stukken 80 op bepaalde wegen waar brommers gewoon niet komen.
Die ging toch maar 80 op de teller ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar mijn brommer om de hoek komt kijken.
Hoi!![]()
Mja, en ik heb dus een zilveren 50 snel cilinder, waardoor ik wel gezeik krijg.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
dankje.. de politie denkt dat vreemd genoeg ook vaak..
(terwijl zwart nooit als kleur is geleverd)
toenik van utrecht naar huis reed heb ik lang stuk op top gereden.. maar verder doe ik dat erg weinig, beetje link he.. volgens mn teller reed ik op top zon.. 65 ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lange stukken he, niet 10 minuten secundaire wegEn 80 echte kilometers he, niet 80 op je afwijkende kut teller
En dan nog, al die motorrijders en onderzoeken hebben ongelijk? Tof dat je tot zo'n doorbraak bent gekomen
maar tomos heeft altijd zwarte cillinder toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, en ik heb dus een zilveren 50 snel cilinder, waardoor ik wel gezeik krijg.
Geen last en blabla ga mezelf niet herhalen kankerflikker. Het is bewezen dus je lult of je bent doof of nog achterlijker dan je overkomtquote:Op donderdag 23 november 2006 23:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
toenik van utrecht naar huis reed heb ik lang stuk op top gereden.. maar verder doe ik dat erg weinig, beetje link he.. volgens mn teller reed ik op top zon.. 65 ofzo?maar dat is mooi.. ding klopt geen tiefus maar ik kan wel aan politie laten zien wat mn top is
![]()
ik reed naast 80km weg en hielt daar alles bij.. dus weet niet of ik ook cecht 80 reed.. maar zou dus goed kunnen..
ennee ik ben geen wonder.. jij hebt gewoon een pauper helm als je al last hebt bij 80
Standaard wel ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar tomos heeft altijd zwarte cillinder toch?
maar jouwes is ook nieuwe en kost toch stukje meerquote:Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar mijn brommer om de hoek komt kijken.
Hoi!![]()
Nee ik ga wel harder als 80, wind mee haal ik de 95 wel met dank aan mijn belachelijk grote voortandwiel.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die ging toch maar 80 op de teller ofzo?En we weten onderhand wel dat het schadelijk voor je gezondheid is als jij hard rijd
![]()
het idee alleen alquote:Op donderdag 23 november 2006 23:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Morgen even telefoon aan de binnekant van mijn vizier ducktapen, en dan opnemen hoeveel geluid er is.
Alleen het zalige gezang van een 2-takt 50cc 1 cilinder.![]()
![]()
Ja kheb wel weer zin om zo'n brommerfilmpjes te gaan maken.quote:
Hoef niet meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef fs180 het volgende:
zet je foon dit keer alvast op ze kop ok?
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
fs180 haalt met gemak de 80.
Als je hem van een flat af flikkert ja
ik doe het hiermee:quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hendig, puch remmen zijn kei goed.
DRD dubbele schijfremmen met 300mm diameter zijn bijna net zo goed hoor!
Een teruguittraprem.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik doe het hiermee:
Hayes Sole, hydraulic disc, 6" v-cut rotors
op mn fiets![]()
Tering, ik snap wel waarom jij zo makkelijk bunnyhoppedquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
rip jouw fiets![]()
mijn fietsje:
http://www.specialized.co(...)Disc_GL_Blk_Dist.jpg
![]()
![]()
jouw fiets is voor mietjes ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een teruguittraprem.
Jezus man, fietsen is voor mietjes. Ik gebruik mijn fiets alleen als ik flink ga zuipen, anders pak ik de brommer wel.![]()
Of de taxi, morgenavon wordt het iig weer een taxi.
juist niet.. echt helemaal verleert..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering, ik snap wel waarom jij zo makkelijk bunnyhopped
Mijn fiets is trouwens niet RIP, maar hij is wel gaar. Met dat kromme tandwiel is alles uit ballans, loopt er vanalles aan, gekke geluiden, pfff
Ik duid meer op de constructie van je fiets, hoge voorkant, zwaartekrachtpunt lijkt ver naar achteren te zijn geplaatstquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
juist niet.. echt helemaal verleert..
nu begin ik heel langzaam weer omhoog te komen zonder het idee te hebben op mn bek te gaan.. maar tis ook maar echt 10cm ofzo max..![]()
![]()
Mensen die supersnel fietsen alsof ze een koerier zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Fietsen is soms wel fijn ja. Vandaag nog naar school toe, en dan fiets ik zo teringhard fiets, dan kan ik gewoon met een t-shirtje aan fietsen.
En dan op school iedereen zo van "WTF ben je gek!" , maar dat zijn dan van die nichten die met 5km/h fietsen
ik 2 weken geleden.. ijskoud buiten en ik in mn shirt naar leiden.. zie je mensen met mutsen op enzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Fietsen is soms wel fijn ja. Vandaag nog naar school toe, en dan fiets ik zo teringhard fiets, dan kan ik gewoon met een t-shirtje aan fietsen.
En dan op school iedereen zo van "WTF ben je gek!" , maar dat zijn dan van die nichten die met 5km/h fietsen
heb het wel goed overdacht hoor.. motor of fiets.. fiets moet ik eerst hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zonde van je geld, zo'n fiets kopen.
Ik heb een vet oude, helemaal opgeknapt, weer als nieuw ziet ie eruit, ma 't kan mij ook niks verrekken hoe die eruit ziet.Heb nog een hele oud gele met oranjese omafiets achter het tuinhuisje staan hier.
Die was pas tof.
![]()
mwah hijs wat meer xc georienteerd maar ik vindt het best meevallenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik duid meer op de constructie van je fiets, hoge voorkant, zwaartekrachtpunt lijkt ver naar achteren te zijn geplaatst
Supersnel fietsen is tof man, gewoon overal voorbij zoefen, plat door de bocht, heerlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mensen die supersnel fietsen alsof ze een koerier zijn.![]()
![]()
![]()
Wahaha, zo grappig!Fiets gewoon rustig man, word je ook niet moe.
XC????quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah hijs wat meer xc georienteerd maar ik vindt het best meevallen![]()
mensen die het wel best vinden om niet vooruit te komen en alles harder dan 10/u gevaarlijk vindenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mensen die supersnel fietsen alsof ze een koerier zijn.![]()
![]()
![]()
Wahaha, zo grappig!Fiets gewoon rustig man, word je ook niet moe.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:41 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef BazzieK het volgende:
Dan verdien je je rijbewijs niet
Geloof me als je je rijbewijs hebt kan je iig goed koppelen. Dus kom nou eens met een goede reden of hou die kankerbek van je
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Heel het argument gaat nergens overGa nou verdomme eens dood of verzin een goed argument.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef BazzieK het volgende:
Als jij jezelf eens door je kop schiet mag je daar ook posten![]()
Geweldigquote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
Net toen ik dacht dat je niks zwakkers kon uitkramen
Is dat dan niet CC?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
cross country
dirty-pages , moet je is opzoeken, hebben heel forum![]()
Ja, het gaat over jou hierboven godverdomme kutkindquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:45 schreef Geqxon het volgende:
Is dat dan niet CC?
Cross Country ken ik wel. Maar ik denk zelf dus dat je met zo'n "geometrie" juist zeer prima kan bunnyhoppen
Hij hoort je niet, hij is doof van de herrie van zijn Tomos.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, het gaat over jou hierboven godverdomme kutkind![]()
![]()
![]()
![]()
ga toch nieuwe sliders kopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, het gaat over jou hierboven godverdomme kutkind![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jezus man, fietsen is voor mietjes.
Wat ben je ook een knaapje he!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:56 schreef no1uknow het volgende:
Ben op school, op leraren PC.
Zit de hele dag in 1 lokaal.
En systeembeheer controleert deze PC natuurlijk niet
Heb wiskundedag vandaag
haha nee dat was al een tijdje geleden, 2 maanden terug ofzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
No1uknow, heb je dan ook zo'n kankeroe test?
waar ongeveer.. dan ga ik preventief de andere kant op lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van God.
Hel en verdoemenis zullen jou treffen.
En als ik zeg dat ik op heren val word ik ook door god verdoemd naar de helquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van God.
Hel en verdoemenis zullen jou treffen.
Dat is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik op heren val word ik ook door god verdoemd naar de hel
Als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar ongeveer.. dan ga ik preventief de andere kant op lopen![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Gelukkig geloof ik niet in het heilige sprookjesboek.
Je hoeft er niet in te geloven om eeuwig van achteren door Satan genomen te worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Gelukkig geloof ik niet in het heilige sprookjesboek.
ouchquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je hoeft er niet in te geloven om eeuwig van achteren door Satan genomen te worden.
Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Dat is geen chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |