Nee ik zelfquote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Iemand belde per ongeluk voor jouw 112?![]()
Daar gaat het topic niet over.quote:
Ik heb dat ook! Ik durf me alleen niet te laten opereren dus ik wacht op mijn close call.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:29 schreef Koenz0r het volgende:
Heb slechte nieren, die slecht mijn bloed zuiveren.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef mister_dog het volgende:
ja omdat ik met opgeklopte melk schuim in me bek op de grond ging ligge rillen en klappertanden..een epileptischeaanval naa aan t doen was duskonden ze niet zo waarderen
Happenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen omdat iemand dezelfde avatar heeft op een forum met 50.000 users, jankzak
Maar wel toffe UI.quote:
Ik ben daarna meteen geopereerd etc bleek ook dat ik een te nauwe urineleider had, dus ook operaties gehad, daarna nog paar jaar catherer in je pisbuis moeten steken om je blaas te legenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Ik heb dat ook! Ik durf me alleen niet te laten opereren dus ik wacht op mijn close call.
lets me friends
Er is een keer 112 gebelt omdat ik teveel gedronken had en steeds wegviel. En een keer omdat ik heel erg hard gevallen was op mijn onderrug die thank god niet gebroken was, maar wel mijn stuitje zwaar gekneusd en dat is kut als je zitten wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |