kk staat ongetwijfeld voor Koelkastquote:Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
En waar slaat die kk op in TT?
Kan het niet schadelijk zijn om een koelkast op zijn kant te vervoeren? Mbt vloeistoffen etcetera die er in zitten?
ja logisch toch (?)quote:Op woensdag 22 november 2006 17:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
kk staat ongetwijfeld voor Koelkast![]()
Ik zou eerder voor 24 tot 48 uur gaan zeker omdat je hem liggend vervoerd hebt.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef BOKA het volgende:
Minimaal 12 uur laten staan maar het beste is 24 uur.
En idd op zn zijkant vervoeren. (wel even de plankjes eruit halen).
Ik heb net een nieuwe vrieskast gekocht, die hoefde maar 6 uur te staan. Hoe ht bij koelkasten is weet ik niet precies, maar 24 uur is ruim voldoende.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:58 schreef Marsepein het volgende:
Hoel lang die rechtop moet staan voordat je de stekker erin doet zal toch wel in de handleiding staan? De machine is nog vrij jong, dus op internet moet de handleiding wel te vinden zijn.
24 uur is inderdaad meer dan genoegquote:Op woensdag 22 november 2006 23:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe vrieskast gekocht, die hoefde maar 6 uur te staan. Hoe ht bij koelkasten is weet ik niet precies, maar 24 uur is ruim voldoende.
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:20 schreef -chefke- het volgende:
gewoon uurtje of 12 doen en even tussen die zwate pot ( compressor) en de koelkast erboven even een stuk piepschuim drukken zodat die compressor allekanten oprammelt tijdens transport dat vindt ie niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |