Dat is dus de reden waarom ik het belachelijk vind dat mensen als jij ook stemgerechtigd zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
maar ik zou het wel leuk vinden als die ook een zetel kregen.![]()
Oh mr huillie van de maand is er ook weer.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
En dit topic blijft gewoon staan...op naar FB.
Ik haat politiek!!!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik het belachelijk vind dat mensen als jij ook stemgerechtigd zijn
Je l'aime.quote:
Een beter argument om gewoon NIET te stemmen bestaat tot op heden niet. Laat dan het stemmen over aan mensen die er WEL in geinteresseerd zijn en bovendien wel voldoende in staat zijn om een beargumenteerde keuze te maken.quote:
En waarom? Jij kan er gewoon niet tegen dat ik PvdD heb gestemd. Kom op zeg, ik zeur ook niet over jouw keuze.quote:
Je snapt het niet, hè?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En waarom? Jij kan er gewoon niet tegen dat ik PvdD heb gestemd. Kom op zeg, ik zeur ook niet over jouw keuze.
Wat je hebt gestemd kan me aan m'n reet roesten, de argumentatie achter die keuze doet het 'm juist.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En waarom? Jij kan er gewoon niet tegen dat ik PvdD heb gestemd. Kom op zeg, ik zeur ook niet over jouw keuze.
Je snapt het niet he? Je mag best PvdD stemmen, maar dan moet je wel een goede reden hebben. En die mis je.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:33 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je snapt het niet, hè?![]()
![]()
Het boeit me niet WAAROP je stemt, maar WAAROM je stemt.
Voor mijn part stem je op de PNVD over 4 jaar, als je het maar DOORDACHT doet.
Ik stem toch ook doordacht? Ik hou van dierenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:33 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je snapt het niet, hè?![]()
![]()
Het boeit me niet WAAROP je stemt, maar WAAROM je stemt.
Voor mijn part stem je op de PNVD over 4 jaar, als je het maar DOORDACHT doet.
Lees eens de redenen die jij gaf in dit topic.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik stem toch ook doordacht? Ik hou van dieren(oke niet allemaal) en daarom stem ik er op. Snap je dat?
O dit verklaart alles; je bezit wellicht simpelweg de capaciteit niet om te overzien waar een gedegen keuze op gebaseerd dient te zijn. Is het ooit in je hoofd opgekomen dat er meer standpunten toe doen wanneer het over het besturen van een land gaat? Buiten de liefde voor dieren? Standpunten die aanzienlijk significanter zijn?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik stem toch ook doordacht? Ik hou van dieren(oke niet allemaal) en daarom stem ik er op. Snap je dat?
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef Flabofski het volgende:
"Ik stem op de PvdD, want die zijn erachter gekomen dat AH de dieren onverdoofd slachtte."
...
"Huuu, ik ga op de SP stemmen, want ze deelden gratis tomatensoep uit!"
"Waaaah, ik stem op GroenLinks, want die hebben een vrouw als lijsttrekker!"
"Ik stem op de CDA, want ik houd van de Harry Potter-reeks."
PvdD stemmen zonder goede redenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:51 schreef Flabofski het volgende:
[..]
De PvdA heeft een Samsom. Paulus de Boskouter
Je had je kunnen onthouden van stemming. Of je natuurlijk gewoon in kunnen lezen in de partijprogramma's historie en standpunten van de partij/lijsttrekkers. Liefst een tijdje VOOR de verkiezingen, dat schetst een wat realistischer beeld. Of je had zelfmoord kunnen plegen, om maar eens een suggestie te doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oke ik heb niet doordacht gestemd. En nu? Sorry? Ik had ook extreem-rechts kunnen stemmen. Politiek.![]()
dan zeg je dan toch dattie dat foldertje in het meest vervuilde kanaal van het menselijk lichaam kan stoppen?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou in ieder geval nooit op GroenLinks stemmen. Vanmorgen stonden die deugnieten gewoon onder een tunneltje waar ik onderdoor moet om naar school te gaan. Ik probeerde er nog met een grote boog omheen te lopen maar het mocht niet baten. De slechte man kwam naar de overkant om me alsnog een foldertje te geven.![]()
Politiek is nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oke ik heb niet doordacht gestemd. En nu? Sorry? Ik had ook extreem-rechts kunnen stemmen. Politiek.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Politiek is niet.
Mensen zoals jij, die niet nadenken over de politiek, zijn.
whehe lig helemaal plat door die kutdroogheidquote:Op woensdag 22 november 2006 15:31 schreef Everett het volgende:
Het is ook heel eng. Gelukkig heb je niet op het verkeerde knopje gedruk. De gevolgen waren niet te overzien geweest.
PvdA.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Politiek is niet.
Mensen zoals jij, die niet nadenken over de politiek, zijn.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik stem toch ook doordacht?
Serieus.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oke ik heb niet doordacht gestemd.
Kan jij mij wel proberen aan te vallen (as if I give a fuckquote:
Nou, niet over niks.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef Flabofski het volgende:
[..]
[..]
Serieus.! Je denkt gewoon écht niet na, hè.
Over níks!
Je hebt niet (goed) nagedacht waar je op moest stemmen.quote:
Ja!, nu zou ik je voeten in mijn mond willen nemen en dan zwaai ik je int rond en dan doe jij tuba geluiden maken.quote:
Ben je nu werkelijk net zo infantiel als roosjeroosje1988?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat een sneue zooi is het hier zeg, laat roosjeroosje lekker, is die ene stem op de pvdd zon ramp? tis geen slechte partij dus wat is het probleem?
stelletje muggenzifters.
Volgens mij is zij wel een beest in bed.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
ik op Partij van Dieren, op dat lekkere wijf![]()
Hier op het station hadden ze een poster in zo'n hokje.. dat hokje is kapot en de poster is aan stukken gescheurdquote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou in ieder geval nooit op GroenLinks stemmen. Vanmorgen stonden die deugnieten gewoon onder een tunneltje waar ik onderdoor moet om naar school te gaan. Ik probeerde er nog met een grote boog omheen te lopen maar het mocht niet baten. De slechte man kwam naar de overkant om me alsnog een foldertje te geven.![]()
een beest?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Volgens mij is zij wel een beest in bed. [afbeelding]
sommige mensen kunnen niet lezen wat hiervoor is gebeurd, of zijn gewoon niet snel genoeg om het op te nemen,quote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk net zo infantiel als roosjeroosje1988?Nog een keertje dan: het gaat niet om het feit dat ze op de Pvdd heeft gestemd, maar haar absurde en ondoordachte redenen, en haar houding ten opzichte van de politiek.
Ah zou ik infantiel zijn, eens even kijken:quote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk net zo infantiel als roosjeroosje1988?Nog een keertje dan: het gaat niet om het feit dat ze op de Pvdd heeft gestemd, maar haar absurde en ondoordachte redenen, en haar houding ten opzichte van de politiek.
En daar gaan we dan maar weer: Mijn reactie was gericht op deze kinderachtige opmerking van jou:quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah zou ik infantiel zijn, eens even kijken:
Heb jij al gestemd? waar stemde BG op en waarom.
Hmmm, heeft Bg gestemt omdat hij een tomatenfetish heeft?
Volgens mij kun je die nicknaam van je beter veranderen in "ikhebhetverstandvaneenkiwi"
en volgende keer gewoon niets zeggen als je enkel mensen kunt lopen uitmaken voor infantiel omdat ze geen uitgesproken reden hebben wanneer ze stemmen, rasmalloot.
Waaruit flagrant en ostentatief bleek dat je ofwel geen enkele moeite hebt genomen om de reacties te lezen, ofwel dat je niet de verstandelijke vermogens bezit om te begrijpen waar het over ging.quote:Wat een sneue zooi is het hier zeg, laat roosjeroosje lekker, is die ene stem op de pvdd zon ramp? tis geen slechte partij dus wat is het probleem?
stelletje muggenzifters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |