abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43785500
Wilders is verder ook een éénmanspartij. Kijk voor de grap eens naar de mensen onder hem. Zonder dat ik af wil gaan op uiterlijk, maar daar zou ik absoluut geen vertrouwen in hebben.

Ik zou de VVD overwegen, aangezien je dan daadwerkelijk kiest voor de kans op regeren.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_43785515
Pastors heeft bewezen wel degelijk een goed bestuurder te zijn en ik schat hem persoonlijk ook hoger in als Geert , maar toch gaat mijn stem vandaag naar Wilders , omdat het aan de tijd is , dat rechts van de VVD een democratische partij kans op leven krijgt.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:17:06 #53
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43785550
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Stuger had er ook wel wat ingestudeerd gisteren, met z'n fotorolletje.
he he he..
der was nog 1 zo'n geniale one-liner van struger, vervolgens zijden ze er iets van en was hij bijna z'n verhaal kwijt , wat was dat ook weer
pi_43785619
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:17 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

he he he..
der was nog 1 zo'n geniale one-liner van struger, vervolgens zijden ze er iets van en was hij bijna z'n verhaal kwijt , wat was dat ook weer
Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom ook even niet op die one-liner
pi_43785667
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:09 schreef Steve_I. het volgende:

[..]
Ik ga op 1 van die 3 stemmen, kom dat dan niet hier afzeiken, dat is niets meer dan topicvervuiling...
Mijn advies, stem CDA, dat is op zijn minst nog een fatsoenlijke partij (alleen vergeleken met de andere 2), ik zeik niks af, je vraagt om advies (logisch als de keuze daartussen moet gaan) en ik geef je advies om van die 3 de minst asociale te kiezen, volkomen gemeend advies hoor.
Gelukkig zonder haar
pi_43785918
Wilders: dubbele nationaliteit afschaffen.
Dan kun je dus geen mensen meer uitzetten.

Geert: Geen moskeeen meer bouwen.
Alsof hij daar ooit een meerderheid voor kan krijgen.

Geert: Belasting omlaag, maar wel veel meer asfalt en niet bezuinigen op Defensie.
Lekker realistisch.
pi_43785967
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef rebel6 het volgende:

Geert: Geen moskeeen meer bouwen.
Alsof hij daar ooit een meerderheid voor kan krijgen.
Het gaat toch om de eigen ideologie?
  woensdag 22 november 2006 @ 16:26:46 #58
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43785991
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef TeChNo2 het volgende:

ik zeik niks af,
maar noem enkel 2 partijen onfatsoenlijk en 3 asociaal.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:28:17 #59
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43786049
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:16 schreef Peter83 het volgende:
Wilders is verder ook een éénmanspartij. Kijk voor de grap eens naar de mensen onder hem.
ondermeer een oud-vvd kamerlid (van Schijndel)..

Of is die nu opeens onbekwaam na zn overstap?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43786084
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:28 schreef Napalm het volgende:

[..]

ondermeer een oud-vvd kamerlid (van Schijndel)..

Of is die nu opeens onbekwaam na zn overstap?
Die zit bij Pastors
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 22 november 2006 @ 16:29:16 #61
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43786095
Ik vind het wel jammer dat EenNL niet goed gaat scoren. Ondanks dat ik het niet overal met ze eens ben denk ik dat het een verrijking voor de politiek kan zijn. Ik hoop dat Pastors en in ieder geval Eerdmans in de kamer komen en de komende jaren de partij voor de politiek kunnen behouden en uitbreiden.

Eerdmans uit de kamer is een waar verlies.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_43786120
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef Napalm het volgende:

[..]

maar noem enkel 2 partijen onfatsoenlijk en 3 asociaal.
Ja, ik houd me in...
Gelukkig zonder haar
pi_43786121
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gaat toch om de eigen ideologie?
Een beetje realistisch mag ook wel toch?
Je kunt wel vinden dat er teveel moskees zijn (vind ik zelf ook) maar om er iets tegen te doen moet je de vrijheid van godsdienst afschaffen of aanpassen en daar krijg je nooit een meerderheid voor.

Het enige wat je doet is vriendjes van Geert de Kamer inhelpen, voor de rest bereik je geen fuck met een stem op Wilders.
pi_43786144
Timmehhh gaat nu naar het stemkantoor, om een stem uit te brengen op EénNL.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_43786166
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Een beetje realistisch mag ook wel toch?
Je kunt wel vinden dat er teveel moskees zijn (vind ik zelf ook) maar om er iets tegen te doen moet je de vrijheid van godsdienst afschaffen of aanpassen en daar krijg je nooit een meerderheid voor.
Nee ok, maar je mag van mij best een utopie hebben als partij. Ik vind het dan ook een zwaktebod van de SP om niet meer tegen het koningshuis en de NAVO te zijn omdat het niet realistisch is. Je mag best vasthouden aan idealen, ook al zijn ze in de praktijk niet haalbaar.
pi_43786241
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef FritsBom het volgende:
Ik vind het wel jammer dat EenNL niet goed gaat scoren. Ondanks dat ik het niet overal met ze eens ben denk ik dat het een verrijking voor de politiek kan zijn. Ik hoop dat Pastors en in ieder geval Eerdmans in de kamer komen en de komende jaren de partij voor de politiek kunnen behouden en uitbreiden.

Eerdmans uit de kamer is een waar verlies.
Ik heb op deze partij gestemd met als voorkeurstem Eerdmans
pi_43786315
Het zou inderdaad heel zonde zijn als Eerdmans verdwijnt uit de Kamer, ik hoop maar van niet.
pi_43786457
Ik zou voor Eennl gaan. Aangezien je al hebt aangegeven op wleke punten je het wel en niet met de partijen eens bent, zal ik niet super op het inhoudelijke afgaan.

Maar Eennl heeft naar mijn mening een solide organisatie doorgezet die 100% een kans verdient. Pastors heeft gister laten zien een goed debatter te zijn, terwijl op nummer 2 met eerdmans(krijgt mijn voorkeursstem) een zeer talentvol politicus is die een zetel verdient. De rest van de top 7 van de lijst zijn absoluut ook niet verkeerd en er staan naar mijn mening op verkiesbare plekken absoluut geen onbekwame personen. Een pluspunt voor eennl, ten opzichte van wilders, waarvan ik nog maar moet zien wat er achter zijn partij steek.

Daarnaast vind ik Pastors veel oplossingsgerichter denken dan Wilders en hij heeft denk ik ook veel meer aan de rest van zijn partij(zie bovenstaande) aan hulp. Wilders kan een probleem wel aardig benoemen, maar draagt naar mijn mening iets te weinig oplossingen voor. Pastors daarentegen heeft in Rotterdam al laten zien dat hij oplossingen weet te bedenken voor moeilijke problemen en de gemeenteraadsverkiezingen hebben laten zien dat 30% van de bevolking in Rotterdam vondt leefbaar het kunstje nog een keer over mocht doen. Vrij indrukwekkend vind ik voor een partij die pas vanaf 2001 bestaat.

Dus ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_43786544
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee ok, maar je mag van mij best een utopie hebben als partij. Ik vind het dan ook een zwaktebod van de SP om niet meer tegen het koningshuis en de NAVO te zijn omdat het niet realistisch is. Je mag best vasthouden aan idealen, ook al zijn ze in de praktijk niet haalbaar.
Bij de SP geven ze openlijk toe dat die punten nu niet realistisch zijn.

Wilders doet alsof je met een stem op zijn partij kan voorkomen dat er moskees bijkomen.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:40:49 #70
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43786595
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
Het zou inderdaad heel zonde zijn als Eerdmans verdwijnt uit de Kamer, ik hoop maar van niet.
Ik vermoed dat als er 1 zetel gehaald wordt, Pastors die een Eerdmans geeft en zelf weer bestuurder wordt.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_43786701
EenNL heeft een genuanceerder en beter onderbouwd programma HOE ze de problemen willen aanpakken. Bovendien zijn de mensen die hoog op de lijst staan bewezen capabel (pastors - zie rotterdam, eerdmans heeft ook niet voor niks de Thorbeckeprijs gewonnen). In ieder geval twee zetels gun ik ze van harte.
pi_43786821
Kijk nou toch gewoon eens...

Weet waar je op stemt... ( )
Gelukkig zonder haar
  woensdag 22 november 2006 @ 16:47:26 #73
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43786897
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou voor Eennl gaan. Aangezien je al hebt aangegeven op wleke punten je het wel en niet met de partijen eens bent, zal ik niet super op het inhoudelijke afgaan.

Maar Eennl heeft naar mijn mening een solide organisatie doorgezet die 100% een kans verdient. Pastors heeft gister laten zien een goed debatter te zijn, terwijl op nummer 2 met eerdmans(krijgt mijn voorkeursstem) een zeer talentvol politicus is die een zetel verdient. De rest van de top 7 van de lijst zijn absoluut ook niet verkeerd en er staan naar mijn mening op verkiesbare plekken absoluut geen onbekwame personen. Een pluspunt voor eennl, ten opzichte van wilders, waarvan ik nog maar moet zien wat er achter zijn partij steek.

Daarnaast vind ik Pastors veel oplossingsgerichter denken dan Wilders en hij heeft denk ik ook veel meer aan de rest van zijn partij(zie bovenstaande) aan hulp. Wilders kan een probleem wel aardig benoemen, maar draagt naar mijn mening iets te weinig oplossingen voor. Pastors daarentegen heeft in Rotterdam al laten zien dat hij oplossingen weet te bedenken voor moeilijke problemen en de gemeenteraadsverkiezingen hebben laten zien dat 30% van de bevolking in Rotterdam vondt leefbaar het kunstje nog een keer over mocht doen. Vrij indrukwekkend vind ik voor een partij die pas vanaf 2001 bestaat.

Dus ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Ik ben het in veel met je eens. Ik zit er alleen toch serieus wel mee van dat DNA afstaan en het drugsbeleid, en Wilders krijgt gewoon meer stemmen dus meer slagkracht. Ook heeft Geert als ik het goed heb wel afschaf van strafvermindering bij goed gedrag, afschaf van verjaring ernstige misdrijven en verbod op de PNVD in zijn programma staan en EenNL niet.

Als PNVD verboden wordt en verjaring wordt afgeschaft kan eindelijk die mongool van een Ad vd Bergh worden opgepakt.... (liefst zie ik eigenlijk dat die gozer asap, en iig binnen 4 jaar, een kogel door z'n kop krijgt)
  woensdag 22 november 2006 @ 16:51:18 #74
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_43787055
Ik zou wilders stemmen hij wordt groter dan Pastors en heeft dus meer kans om daadwerkelijk wat te zeggen te krijgen.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:51:36 #75
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43787066
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Bij de SP geven ze openlijk toe dat die punten nu niet realistisch zijn.

Wilders doet alsof je met een stem op zijn partij kan voorkomen dat er moskees bijkomen.
Dat is juist waar het in de politiek aan ontbreekt, ergens voor durven staan, ballen hebben en niet per se alles politiek correct moeten houden
Hij kan meer moskees misschien niet voorkomen, maar wel het verkrijgen van vergunningen voor een mega-eftelinggebouw, zoals vlak naast De Kuip (de grootste van Europa!!!) moeilijker maken.
pi_43787083
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef TeChNo2 het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 22 november 2006 @ 16:52:45 #77
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_43787102
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zou wilders stemmen hij wordt groter dan Pastors en heeft dus meer kans om daadwerkelijk wat te zeggen te krijgen.
Selffulfilling prophecy enzo
pi_43787277
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef TeChNo2 het volgende:
[afbeelding]
Gast ga eens weg uit dit topic, je voegt helemaal niets toe
pi_43787328
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Dat is juist waar het in de politiek aan ontbreekt, ergens voor durven staan, ballen hebben en niet per se alles politiek correct moeten houden
Hij kan meer moskees misschien niet voorkomen, maar wel het verkrijgen van vergunningen voor een mega-eftelinggebouw, zoals vlak naast De Kuip (de grootste van Europa!!!) moeilijker maken.
Laten we het hopen.

Maar hoe wil Geert criminelen terugsturen als ze geen andere nationaliteit mogen hebben?
pi_43787732
Wilders.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_43787741
Ik heb op Joost Eerdmans van Eén NL gestemd, gewoon een briljant politicus...
pi_43787832
Als ik de keuze zou moeten maken zou het Een NL zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43788044
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb op Joost Eerdmans van Eén NL gestemd, gewoon een briljant politicus...
Jij hebt de debatten op Cartoon Network gekeken?
pi_43788064
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef lordhelmet het volgende:

[..]

Jij hebt de debatten op Cartoon Network gekeken?
pi_43788079
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Gast ga eens weg uit dit topic, je voegt helemaal niets toe
Noem je dat niks, ik voeg een plaatje van jullie partijtje toe..me dunkt
Gelukkig zonder haar
pi_43788177
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik ben het in veel met je eens. Ik zit er alleen toch serieus wel mee van dat DNA afstaan en het drugsbeleid, en Wilders krijgt gewoon meer stemmen dus meer slagkracht. Ook heeft Geert als ik het goed heb wel afschaf van strafvermindering bij goed gedrag, afschaf van verjaring ernstige misdrijven en verbod op de PNVD in zijn programma staan en EenNL niet.

Als PNVD verboden wordt en verjaring wordt afgeschaft kan eindelijk die mongool van een Ad vd Bergh worden opgepakt.... (liefst zie ik eigenlijk dat die gozer asap, en iig binnen 4 jaar, een kogel door z'n kop krijgt)
Zoals ik al zei, over de inhoud weet je zelf wat je wilt, daarin heb je in principe je keuze gemaakt. Dus puur voor inhoud zou je voor wilders moeten gaan. Ik kijk echter ook naar het lange termijn-plaatje. Neem bijvoorbeeld de SP. In 94 voor het eerst 2 zetels behaald(organisatie bestaat dan al 22 jaar.) in de kamer. Daarvoor uiteraard al wel begonnen in de gemeenteraadsverkiezingen, maar dat was het begin van de landelijke politiek. Als je kijkt waar ze nu staat is dat natuurlijk ongelooflijk in 12 jaar. En dat is waar ik hoop bij Eennl. Een of twee zetels die worden bezet door mensen met kwaliteit(Pastors en Eerdmans).
Dan langzaam groeien tot een grotere partij en dan idealen kunnen waarmaken.

Onder andere door de strenge beveiliging etc. zie ik voor Wilders niet zo'n toekomst in het verschiet liggen. Die zie elk jaar max. 4 zetels halen met af en toe een uitschieter naar boven of naar onder. En hopen dat bij wilders de organisatie blijft staan, want dat is waar ik bij hem aan twijfel.
  woensdag 22 november 2006 @ 18:23:40 #87
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43790350
ik kan nog steeds niet kiezen
  woensdag 22 november 2006 @ 18:40:48 #88
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_43790872
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef PLAE@ het volgende:

Deze mannen hadden samen moeten gaan. Beide een beetje water bij de wijn en hoppa je gaat zo richting de 20 zetels.
Ja precies, dat zou wel beter zijn geweest. Want nr. 2 van PvV is echt 'dom', ik lachde me bij een debat echt suf om haar. Pastors heeft iniedergeval 'slimmere' mensen in zijn partij zitten.
Ik heb nu op VVD gestemd omdat de kans groot is dat zij weer regeren met CDA.
pi_43790930
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Steve_I. het volgende:
ik kan nog steeds niet kiezen
ik heb in elk geval mijn steentje bijgedragen om je te helpen, voor de rest moet je het zelf uitzoeken. Of je moet nog vragen hebben :p
  woensdag 22 november 2006 @ 19:15:28 #90
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43792078
[update] RTL stelt prognose niet uit
Duidelijk dat ik om 20:55 ga stemmen.
Steven, bedankt
pi_43792326
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Steve_I. het volgende:
[update] RTL stelt prognose niet uit
Duidelijk dat ik om 20:55 ga stemmen.
Steven, bedankt
Ik zou toch voor Pastors gaan. Kwam zeer goed over in het debat gister en hij heeft al dingen gepresteerd in Rotterdam.
lollig
pi_43792461
Stem gewoon Pastors, kan net dat ene zetel verschil zijn.
pi_43792577
Ik zou voor Pastors gaan.

Je kan wel zeggen dat je voor Wilders moet gaan omdat hij groter wordt maar geen enkele partij zit te wachten om te regeren met Wilders. Hij is extremer als Pim Fortuyn en heeft nou niet echt een lijst van kandidaten waar je u tegen zegt. Ik zit niet meer te wachten op een lijst die in elkaar klungelt. Daar ben ik een beetje bang voor met zijn partij.

Pastors daarintegen heeft betere oplossingen en een goede lijst. Gisteren heeft hij weer eens bewezen een goede debater te zijn. Pastors heeft in Rotterdam laten zien dat hij dingen belooft en ook daadwerkelijk uitvoert. Eerdmans is bovendien een goede 2de.

Gun ze de kans en wellicht kunnen zij groeien in de oppositie en daadwerkelijk een goed alternatief op rechts worden.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_43792807
Het zou het mooiste zijn als de rechtste partijen zich latere kunnen verenigen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_43792816
Eens
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_43793392
Dubbel met: Wilders vs Pastors

Daar graag verder.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')