he he he..quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stuger had er ook wel wat ingestudeerd gisteren, met z'n fotorolletje.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom ook even niet op die one-linerquote:Op woensdag 22 november 2006 16:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
he he he..
der was nog 1 zo'n geniale one-liner van struger, vervolgens zijden ze er iets van en was hij bijna z'n verhaal kwijt, wat was dat ook weer
![]()
Mijn advies, stem CDA, dat is op zijn minst nog een fatsoenlijke partij (alleen vergeleken met de andere 2), ik zeik niks af, je vraagt om advies (logisch als de keuze daartussen moet gaan) en ik geef je advies om van die 3 de minst asociale te kiezen, volkomen gemeend advies hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik ga op 1 van die 3 stemmen, kom dat dan niet hier afzeiken, dat is niets meer dan topicvervuiling...
Het gaat toch om de eigen ideologie?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef rebel6 het volgende:
Geert: Geen moskeeen meer bouwen.
Alsof hij daar ooit een meerderheid voor kan krijgen.
maar noem enkel 2 partijen onfatsoenlijk en 3 asociaal.quote:
ondermeer een oud-vvd kamerlid (van Schijndel)..quote:Op woensdag 22 november 2006 16:16 schreef Peter83 het volgende:
Wilders is verder ook een éénmanspartij. Kijk voor de grap eens naar de mensen onder hem.
Die zit bij Pastorsquote:Op woensdag 22 november 2006 16:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
ondermeer een oud-vvd kamerlid (van Schijndel)..
Of is die nu opeens onbekwaam na zn overstap?
Ja, ik houd me in...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
maar noem enkel 2 partijen onfatsoenlijk en 3 asociaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje realistisch mag ook wel toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het gaat toch om de eigen ideologie?
Nee ok, maar je mag van mij best een utopie hebben als partij. Ik vind het dan ook een zwaktebod van de SP om niet meer tegen het koningshuis en de NAVO te zijn omdat het niet realistisch is. Je mag best vasthouden aan idealen, ook al zijn ze in de praktijk niet haalbaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een beetje realistisch mag ook wel toch?
Je kunt wel vinden dat er teveel moskees zijn (vind ik zelf ook) maar om er iets tegen te doen moet je de vrijheid van godsdienst afschaffen of aanpassen en daar krijg je nooit een meerderheid voor.
Ik heb op deze partij gestemd met als voorkeurstem Eerdmansquote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef FritsBom het volgende:
Ik vind het wel jammer dat EenNL niet goed gaat scoren. Ondanks dat ik het niet overal met ze eens ben denk ik dat het een verrijking voor de politiek kan zijn. Ik hoop dat Pastors en in ieder geval Eerdmans in de kamer komen en de komende jaren de partij voor de politiek kunnen behouden en uitbreiden.
Eerdmans uit de kamer is een waar verlies.
Bij de SP geven ze openlijk toe dat die punten nu niet realistisch zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee ok, maar je mag van mij best een utopie hebben als partij. Ik vind het dan ook een zwaktebod van de SP om niet meer tegen het koningshuis en de NAVO te zijn omdat het niet realistisch is. Je mag best vasthouden aan idealen, ook al zijn ze in de praktijk niet haalbaar.
Ik vermoed dat als er 1 zetel gehaald wordt, Pastors die een Eerdmans geeft en zelf weer bestuurder wordt.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
Het zou inderdaad heel zonde zijn als Eerdmans verdwijnt uit de Kamer, ik hoop maar van niet.
Ik ben het in veel met je eens. Ik zit er alleen toch serieus wel mee van dat DNA afstaan en het drugsbeleid, en Wilders krijgt gewoon meer stemmen dus meer slagkracht. Ook heeft Geert als ik het goed heb wel afschaf van strafvermindering bij goed gedrag, afschaf van verjaring ernstige misdrijven en verbod op de PNVD in zijn programma staan en EenNL niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou voor Eennl gaan. Aangezien je al hebt aangegeven op wleke punten je het wel en niet met de partijen eens bent, zal ik niet super op het inhoudelijke afgaan.
Maar Eennl heeft naar mijn mening een solide organisatie doorgezet die 100% een kans verdient. Pastors heeft gister laten zien een goed debatter te zijn, terwijl op nummer 2 met eerdmans(krijgt mijn voorkeursstem) een zeer talentvol politicus is die een zetel verdient. De rest van de top 7 van de lijst zijn absoluut ook niet verkeerd en er staan naar mijn mening op verkiesbare plekken absoluut geen onbekwame personen. Een pluspunt voor eennl, ten opzichte van wilders, waarvan ik nog maar moet zien wat er achter zijn partij steek.
Daarnaast vind ik Pastors veel oplossingsgerichter denken dan Wilders en hij heeft denk ik ook veel meer aan de rest van zijn partij(zie bovenstaande) aan hulp. Wilders kan een probleem wel aardig benoemen, maar draagt naar mijn mening iets te weinig oplossingen voor. Pastors daarentegen heeft in Rotterdam al laten zien dat hij oplossingen weet te bedenken voor moeilijke problemen en de gemeenteraadsverkiezingen hebben laten zien dat 30% van de bevolking in Rotterdam vondt leefbaar het kunstje nog een keer over mocht doen. Vrij indrukwekkend vind ik voor een partij die pas vanaf 2001 bestaat.
Dus ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Dat is juist waar het in de politiek aan ontbreekt, ergens voor durven staan, ballen hebben en niet per se alles politiek correct moeten houdenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Bij de SP geven ze openlijk toe dat die punten nu niet realistisch zijn.
Wilders doet alsof je met een stem op zijn partij kan voorkomen dat er moskees bijkomen.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Kijk nou toch gewoon eens...
[afbeelding]
Weet waar je op stemt... ()
Selffulfilling prophecy enzoquote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zou wilders stemmen hij wordt groter dan Pastors en heeft dus meer kans om daadwerkelijk wat te zeggen te krijgen.
Gast ga eens weg uit dit topic, je voegt helemaal niets toequote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Kijk nou toch gewoon eens...
[afbeelding]
Weet waar je op stemt... ()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat is juist waar het in de politiek aan ontbreekt, ergens voor durven staan, ballen hebben en niet per se alles politiek correct moeten houden![]()
Hij kan meer moskees misschien niet voorkomen, maar wel het verkrijgen van vergunningen voor een mega-eftelinggebouw, zoals vlak naast De Kuip (de grootste van Europa!!!) moeilijker maken.
Jij hebt de debatten op Cartoon Network gekeken?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb op Joost Eerdmans van Eén NL gestemd, gewoon een briljant politicus...
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef lordhelmet het volgende:
[..]
Jij hebt de debatten op Cartoon Network gekeken?
Noem je dat niks, ik voeg een plaatje van jullie partijtje toe..me dunktquote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Gast ga eens weg uit dit topic, je voegt helemaal niets toe![]()
Zoals ik al zei, over de inhoud weet je zelf wat je wilt, daarin heb je in principe je keuze gemaakt. Dus puur voor inhoud zou je voor wilders moeten gaan. Ik kijk echter ook naar het lange termijn-plaatje. Neem bijvoorbeeld de SP. In 94 voor het eerst 2 zetels behaald(organisatie bestaat dan al 22 jaar.) in de kamer. Daarvoor uiteraard al wel begonnen in de gemeenteraadsverkiezingen, maar dat was het begin van de landelijke politiek. Als je kijkt waar ze nu staat is dat natuurlijk ongelooflijk in 12 jaar. En dat is waar ik hoop bij Eennl. Een of twee zetels die worden bezet door mensen met kwaliteit(Pastors en Eerdmans).quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik ben het in veel met je eens. Ik zit er alleen toch serieus wel mee van dat DNA afstaan en het drugsbeleid, en Wilders krijgt gewoon meer stemmen dus meer slagkracht. Ook heeft Geert als ik het goed heb wel afschaf van strafvermindering bij goed gedrag, afschaf van verjaring ernstige misdrijven en verbod op de PNVD in zijn programma staan en EenNL niet.
Als PNVD verboden wordt en verjaring wordt afgeschaft kan eindelijk die mongool van een Ad vd Bergh worden opgepakt.... (liefst zie ik eigenlijk dat die gozer asap, en iig binnen 4 jaar, een kogel door z'n kop krijgt)
Ja precies, dat zou wel beter zijn geweest. Want nr. 2 van PvV is echt 'dom', ik lachde me bij een debat echt suf om haar. Pastors heeft iniedergeval 'slimmere' mensen in zijn partij zitten.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Deze mannen hadden samen moeten gaan. Beide een beetje water bij de wijn en hoppa je gaat zo richting de 20 zetels.
ik heb in elk geval mijn steentje bijgedragen om je te helpen, voor de rest moet je het zelf uitzoeken. Of je moet nog vragen hebben :pquote:
Ik zou toch voor Pastors gaan. Kwam zeer goed over in het debat gister en hij heeft al dingen gepresteerd in Rotterdam.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef Steve_I. het volgende:
[update] RTL stelt prognose niet uit
Duidelijk dat ik om 20:55 ga stemmen.
Steven, bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |