Zo denk ik er ook over, tot gisteren had ik nog op pastors gestemd. Maar ik heb toch liever een wat grotere rechtse partij, die wat meer invloed heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef Peekaboo het volgende:
mijn stem gaat ook naar wilders, en zo te zien, scoort hij aardig.
die andere "rechtse partijtjes" scoren minder.
dus kun je beter met zijn allen op hem gaan stemmen, zodat hij groter word.
Iddquote:Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Deze mannen hadden samen moeten gaan. Beide een beetje water bij de wijn en hoppa je gaat zo richting de 20 zetels.
Omdat je je eigen mening best mag hebben... maar daar is dit topic niet voorquote:Op woensdag 22 november 2006 15:42 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor achterlijk gedoe hier. Waarom word je meteen verrot gescholden omdat je een andere mening hebt?![]()
![]()
Dankjewel voor het ondersteunen van mijn vermeende vooroordelen betreffende het geringe aanwezige gehalte 'beschaving' bij de lieden die op deze partijen kiezen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
bok toch op, pismongool, wat kom je in vredesnaam in dit topic reageren als je toch alleen onzin praat waar ik niets aan heb.
en nou opgetyft naar mao's communistentent ofzo![]()
En je reactie op posts die niet in jouw nauwe straatje passen getuigen van een persoon die weet waar hij over praat.....quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
bok toch op, pismongool, wat kom je in vredesnaam in dit topic reageren als je toch alleen onzin praat waar ik niets aan heb.
1) wilders z'n programma is veel reeeler dan hoe hij zelf overkomt op bijvoorbeeld TV. Daarnaast ben ik het er totaal mee eens dat er nog steeds 25.000 importbruiden en aanverwante artikelen per jaar TE VEEL naar Nederland komen.
Je lult de massa maar na, JIJ weet niet waar je over praat. Zijn voorstellen lijken leuk, maar zijn niet toepasbaar.
2) iedereen huilt gelijk als ergens nazi's bij worden gehaald, en dat wordt gelijk in een verkeerd perspectief gesteld. Ze zeggen dat de opkomende islamisering met bijbehorende radicalisering ongewenst is.
Nee je hebt gelijk je kan idd Nazi's ook in een goed daglicht zien......![]()
Irritaties bij de allochtonen kan ik me bij wilders voorstellen, pastors veel minder, die heeft al laten zien dat hij goed werk kan verrichten bij Leefbaar Rotterdam. Hij wordt alleen gedemoniseerd en onterecht uitgemaakt voor fascist.
dat gezeik over die oorlog... stierenpoep! Saddam heeft zich aan punten niet gehouden waar heel de wereld het mee eens was. Dat je tegen de oorlog kan zijn, en vindt dat bush/blair valse voorwendselen hebben gebruikt, dat kan, goed punt, maar Nederland heeft met het CDA en de VVD gewoon daadkrachtig opgetreden wat na 10 waarschuwingen nodig was. Daarbij voeren we daar geen oorlog, maar voeren we ondersteunende taken uit, welke veel beter door ons kunnen worden gedaan dan door "de bezetters" van amerika zoals veel daar dat zien. Zo vallen er dus veel minder slachtoffers.
en nou opgetyft naar mao's communistentent ofzo![]()
Ja, de wereld had zoveel te vrezen van Sadam ooehoeee, het land zat POTDICHT voor meer dan 12 jaar voor allerlei soorten handel. Jij vindt het beginnen van een oorlog dus goed zelfs als je voor gelogen wordt? Beetje eergevoel heb je dan ook al niet.
Nu klink je vooral Wilders-achtig (asociaal en egoistisch), dus stem daar dan maar op.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Donder eens op, communistische flikker. Ik durf te wedden dat je de partijprogrammas niet eens hebt gelezen. wat kom je in me topic doen dan![]()
Voor de anderen.... inhoudelijke argumenten aub...?![]()
Dat is inderdaad zo, vind het jammer dat Pastors niet heeft duidelijk gemaakt dat ook hij een echte liberaal is die van plan is het aantal ambtenaren drastisch te verminderen zodat er meer geld overblijft voor de burgers en de samenleving.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:25 schreef Skv het volgende:
Ik zou eerder voor Wilders gaan dan voor Eén NL.
Wilders komt wat liberaler over op de een of andere manier.
precies... mee eens. en daarom kom ik eigenlijk bij wilders of een nl, en eventueel CDA. maar die laatste keuze blijft toch moeilijk.... hopelijk nog wat meer mensen die inhoudelijk mee willen praten.quote:
Alle mensen die naar Nederland komen om alleen maar te zeuren en niets bijdragen mogen idd het land uitquote:Op woensdag 22 november 2006 16:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie zegt dat ik links stem...niet dus
dat "ga mijn topic uit"- dat klinkt dan wel weer erg 1nl-erig
dat laatste heetf denk ik ook wel te maken met de omgeving waarin je je verkeert: ik heb vandaag bij mij op de uni niemand gehoord die op geert zou gaan stemmen bijv. daar hoorde ik weer een hoop positief geluid richting vvd of CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef chrisgyan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tussen precies dezelfde 3 een keuze heb moeten maken. Heb uiteindelijk Wilders gekozen, omdat de standpunten het beste bij mij aansloten. CDA zou, net als bij jou, puur een strategische stem zijn om geen links kabinet te krijgen en dat zie ik toch niet zitten (aangezien die partij ook een aantal punten heeft waar ik het niet geheel mee eens ben). Een NL heb ik gister tijdens het laatste debat ook wel sympathie voor gekregen, maar uiteindelijk toch Geeeert![]()
Krijg trouwens steeds meer het gevoel dat Wilders een hele aardige uitslag aan het neerzetten is, als je zo is om je heen hoort hoeveel mensen er op hem stemmen/of gestemd hebben.
Jongen, zeg nou zelf, aan een reactie als:quote:Op woensdag 22 november 2006 16:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Wie zegt dat ik links stem...niet dus
dat "ga mijn topic uit"- dat klinkt dan wel weer erg 1nl-erig
Heb ik toch niets................................................................quote:Wilders heeft te veel volstrekt onuitvoerbare of ondoordachte ideeen. Even Nederland op slot zetten is zijn 'visie'. Pastors is een huichelaar. Islam met nazisme vergelijken en vervolgens een moslim op de derde plaats zetten. Eigenlijk kan je van beide heren exact hetzelfde verwachten als je van de lpf de afgelopen jaren hebt gezien: veel geblaat, weinig wol en vooral: meer irritaties opwekken bij de allochtonen waarmee we toch, of je wilt of niet, mee moeten samen leven.
Ik zou het CDA niet kiezen alleen al om hun blinde steun aan Bush en hun afwijzing van de VN. Feitelijk heeft het CDA met de VVD Nederland in een illegale oorlog gesleurd. Daar moet hij niet voor beloond worden.
mogen alle mensen die wel uit dit land komen en ook alleen zeuren en niets bijdragen dan alsjebelieft mee?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Alle mensen die naar Nederland komen om alleen maar te zeuren en niets bijdragen mogen idd het land uit![]()
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:51 schreef chrisgyan het volgende:. CDA zou, net als bij jou, puur een strategische stem zijn om geen links kabinet te krijgen en
quote:* "Bij de VVD is integratie net zo belangrijk geworden als onder Hans Dijkstal" - Eerdmans
* "Je hebt geen uitkering nodig, maar een wekker" - Pastors.
* "Als je links de sloot in rijdt, moet je er rechts weer uit" - Pastors
bij mij op de uni gingen de discussies allemaal over: 'wordt het jan of wouter'quote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat laatste heetf denk ik ook wel te maken met de omgeving waarin je je verkeert: ik heb vandaag bij mij op de uni niemand gehoord die op geert zou gaan stemmen bijv. daar hoorde ik weer een hoop positief geluid richting vvd of CDA.
Stuger had er ook wel wat ingestudeerd gisteren, met z'n fotorolletje.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef FritsBom het volgende:
Pastors is de meester van de one-liners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |