Februari 2007quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Ze gaan de uncut afleveringen uitbrengen op dvd in amerika Klik hier voor de trailer.
wat bedoel je? allemaal?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Ze gaan de uncut afleveringen uitbrengen op dvd in amerika Klik hier voor de trailer.
ik vind dragonball juist leuker dan dragonball z, voornamelijk omdat goku toen tenminste nog vijanden doodde en niet zo verschrikkelijk vergevingsgezind was, in de Z sagas liet hij het vuile werk alleen maar aan anderen over op Buu na(die hij zelfs in de Fat vorm had kunnen verslaan maar dat niet deed omdat ie de anderen een kans wilde geven)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De eerste dragonball was niet zo leuk vond ik. Pas vanaf Z werd het leuk.
Als die in Europa komt koop ik het. Het ziet er echt geweldig uit, en al die extra's zijn helemaal geweldig. Maar is het wel gewoon engels gesproken, of japans met subtitels?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Dat begon in de Frieza saga hoor, niet in de Trunks saga. Vegeta en Krillin hebben andere stemmen, en vooral Krillin is meesterlijk irritant.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Myers het volgende:
Ik heb heel DBZ zowel in het engels als japans gezien, de meeste mensen vinden de japanse versie toch de beste, maar Bruce Faulconer is zó goed, dat ik veel liever de engelse versie bekijk. In Nederland werd trouwens vanaf het moment dat Trunks kwam, een andere engelse versie uitgezonden, dus zonder de muziek van Faulconer en met andere stemmen. Dat verneukte echt de hele serie.
Dat is niet de versie die ik bedoel. In de Frieza saga was er ook een verandering ja, maar dat is de overgang van de geluiden van Saban naar Bruce Faulconer, dat hoort zo. De eerste 30 a 40 afleveringen werden door Saban gedaan. De rest door Faulconer. Toen Trunks verscheen werden de stemmen en muziek echter voor een 2e keer veranderd op de Nederlandse TV, wat de serie compleet verneukte. In de USA werd wel gewoon de echte versie met de Faulconer geluiden uitgezonden, en op DVD uitgebracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dat begon in de Frieza saga hoor, niet in de Trunks saga. Vegeta en Krillin hebben andere stemmen, en vooral Krillin is meesterlijk irritant.
Ah okay. Ik ben ze in Nederland ook niet verder gaan kijken sinds ze steeds overnieuw begonnen met de hele serie. Ik had geen zin om weer 4 maanden te moeten wachten voor ze verder gingen met de Cell Saga. Eikels bij Cartoon Network ookquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Myers het volgende:
Dat is dus vanaf aflevering 108. Een studio in Canada kreeg ook de rechten voor DBZ, en namen de beelden van FUNimation, maar voegde hun eigen geluiden eraan toe. Helaas werd deze versie in Nederland uitgezonden ipv de FUNimation. Daarom stopte ik met het volgen van DBZ op TV en ging ze gewoon downloaden.
Dat zou echt bruut zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:51 schreef _petjan het volgende:
Hopenlijk komt die DVD uit in Nederland, maar dan met gewoon de normale stemmen.
welke van de 3 miljoenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik had vroegah een website over Dragonball Z!
ik 3quote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
Dragonball Forever.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:01 schreef _petjan het volgende:
HD trailer: http://www.dragonballz.com/HD_trailer/dbz_HD_trailer.htm
Weet ik, maar dankzij het magische medium internet hoef ik niet te wachten totdat hij in Europa uitkomtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef _petjan het volgende:
Dat gaat wel over de Amerikaanse versie, ik heb nog niks gehoord over een Europese release.
True, Vegeta is geen broer van Goku , Radditz daarintegen wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:56 schreef Blivox het volgende:
Broers mijn reet.
Prince Vegeta is de zoon van King Vegeta, en Gokus is de simpele lowclass zoon van Bardok?
Hoe kom jij aan jouw username? #2quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:01 schreef rakotto het volgende:
King Vegeta >>> Prince Vegeta
Low-Class Warrior Bardock >>> Kakarot aka Goku.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan jouw username? #2
Boeiend, het was wel een supergevecht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nadeel van dragonball z: het gevecht van frieza, die na 5 minuten de planeet zou opblazen maar dat duurde echt 20 afleveringen ofzo
Ik nog steeds XD http://bulma.nlquote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
quote:Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his Powerlevel???
Vegeta: IT'S OVER 9000!!
Nappa: 9000?! There's now way that can be right!
Goku: I think it's right...
Dat mutsje was cool.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:28 schreef Blivox het volgende:
Het leukste aan DBZ is baby trunks met zijn maffe mutsje op, en Krillin met een grote kop haar.
Mja inderdaad, ik kan me herinneren dat ik ook ooit een deel van mn site over DBZ had gedaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |