Een wijs man zei ooit:quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:41 schreef wlsandman het volgende:
Loopt trouwens lekker met deze topicreeks![]()
![]()
Ik zie dat Rotterdam pas op 5 topics zit![]()
Wij zijn echte Westlanders, YEAHquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef keijz het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
...we zijn niets minder dan die Friezen, die Achterhoekers, en die Tukkers...
En dat klopt natuurlijk
Ik was in..ehm..nja, ook op t Stadhuisplein!quote:Op zondag 3 december 2006 13:36 schreef keijz het volgende:
Zo, gister naar de grote Skihut geweest, 6 uur thuis![]()
Nee ik was in de fustquote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef keijz het volgende:
Ik niet hoor
Maar jij was dus in de kleine Skihut?
Ik zat er een tijdje over na te denken, maar m'n zondaghersens waren niet in staat dat op te lossenquote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef keijz het volgende:
Het fust
Maar toch niet op een Rotterdammer he?![]()
Nou PDAtje ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ja, zo'n papieren agenda's met een (nep)leren buitenkant![]()
Wat dacht je dan, een digitale![]()
Een PDA die je maar een jaar kunt gebruiken en daarna weg moet gooienquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou PDAtje ofzo
Ik heb echt al heeeel lang geen normale agenda gebruikt![]()
Nee telefoon vind ik maar kut. Je kunt er niks in kwijt en als ik er iets in zet, dan ben ik het later weer vergeten dat ik het er in heb gezetquote:Op woensdag 6 december 2006 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Doen we met de gemiddelde mobiele telefoon ookIk gebruik me mobiele telefoon als agenda
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef dubidub het volgende:
Af en toe zet ik wel 'ns een wekkertje, maar zo'n papieren agenda geeft me een beter gevoel. Het ligt er denk ook an dat je een van de twee consistent moet ge gebruiken. niet af en toe hier en af en toe daar wat opschrijven. Zoals ik dus doe
Ja. Ik noem een papiertje van keuzebegeleidingquote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Herkenbaar
en dan tegelijk ook echt alles, maar dan ook echt alles, alsnog vergeten.
Ja ik kan me herinneren een of andere opdracht in te moeten leveren..uuh 1 december.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Ik noem een papiertje van keuzebegeleiding![]()
quote:Party's deze week:
7 december: Jannes in 't Teejater, Naaldwijk
8 december: "Just Jamm meets Sfeer": Met D-Rashid, Roman B vs Dylan Otto, Billy Varna vs Mixin Mik. (2 area's) Locatie: Kabelskibaan Wollebrand, Honselersdijk.
9 december: Feest in SoosDeOuweKiem, 's-Gravenzande. Het thema is Disney. Met DJ Marco
9 december: Feessie, met DJ D-Light. Locatie v.d. Ende Racing Inn, Poeldijk.
Mochten ze er nog om vragen ga ik het wel weer overwegen om het blaadje op te zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef dubidub het volgende:
Whehe. Ik heb alle opdrachten gemaakt, dezelfde dag als ik dat blaadje kreeg. Alleen dat laatste geval, meot je iets proef invullen en inleveren. Ik kan het niet vinden![]()
Ja, het zijn geen westlandse agenda'squote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef dubidub het volgende:
Nee, opscheppen over dingen die je vergeet enzo. En agenda's. Ja.Iets mis mee dan
Als ik m koop, dan istie westlands, jahquote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen westlandse agenda's
Gelukkig staat het weer het onverwacht toe deze maandquote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Niet echt om het warm van te krijgen nee
He FrituurVetPetquote:Op woensdag 6 december 2006 21:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gelukkig staat het weer het onverwacht toe deze maand![]()
nee niet uit mijn hoofd. Het zou verre familie kunnen zijn maar het hoeft niet persé, er wonen meer arkesteijns in het Westland.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:28 schreef wlsandman het volgende:
[..]
He FrituurVetPetken jij een familie Arkesteijn van de Westgaag in Maasland?
Er wonen idd meerdere families arkestijn in het westland en midden delfland, maar meneer Arkesteijn uit Maasland is dus een oom van mequote:Op woensdag 6 december 2006 21:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee niet uit mijn hoofd. Het zou verre familie kunnen zijn maar het hoeft niet persé, er wonen meer arkesteijns in het Westland.
Sowieso is de Arkesteijn kant van mn familie erg uit elkaar gevallen, dus ik ken niet iedereen eigenlijk, alleen de directe familie enzo![]()
Hmm ik kan dus niet met enige zekerheid stellen of het wel of niet familie is ;-)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Er wonen idd meerdere families arkestijn in het westland en midden delfland, maar meneer Arkesteijn uit Maasland is dus een oom van me(zijn vrouw is een zus van mijn moeder)
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 6 december 2006 21:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm ik kan dus niet met enige zekerheid stellen of het wel of niet familie is ;-)
Bijna, neemt niet weg datquote:Op donderdag 7 december 2006 07:11 schreef GotC het volgende:
Is het al weekend?
Neemt wel weg dat m'nquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bijna, neemt niet weg dat [afbeelding]
Awwquote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Neemt wel weg dat m'ner niet is tot vrijdag
![]()
Ik zat om kwart voor 8 al in dit hoerenweer op de fietsquote:Op donderdag 7 december 2006 09:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aww![]()
Wat een hoereweer, ik moet over 15 minuutjes op de fiets gaan zitten
Ruilen?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef dubidub het volgende:
Ik heb echt geen zin. Ik heb zometeen ckv, mag je een uurtje opera's gaan zitten kijken
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik moest even 3 minuutjes van de auto naar stagelopen.. ik was doorweekt..
Whehe, ik gin om half 10 mn nest uitquote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Gebleekte het volgende:
Godverdomme! Een uur in de bus zitten om er achter te komen dat het enige uurtje wat ik heb uitvalt! Dan weer een uur terug!! Had lang en breed nog in mn nest kunnen leggen!
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Whehe, ik gin om half 10 mn nest uitBedankt voor dit goedmakertje
![]()
Ik kan kiezen tussen.. of in een volle bus te zitten en vroeg me bed uitgaan.. of de auto van mijn zusje te misbruiken, want die zit een weekje in Engeland (en wat langer blijven liggen)..quote:
quote:Brutale looddieven staan op hun strepen
Honselersdijk – Drie Westlandse dieven bleken woensdag niet alleen brutaal, maar ook volhardend. De jongens van 20, 22 en 23 jaar uit Honselersdijk en Den Haag oud pikten in de nacht van dinsdag op woensdag een lading lood van een ijzerhandel in Honselersdijk. Woensdagochtend kwamen de drie de gestolen waar bij dezelfde zaak te koop aanbieden. De winkeleigenaar had de drie door en vroeg hen later op de ochtend terug te komen zodat hij geld kon regelen. In plaats van euro’s haalde hij echter de politie. Toen de dieven terugkwamen bij de ijzerhandel en de politie zagen, zetten zij het op een lopen. Eén van hen kon na een achtervolging te voet worden aangehouden. De andere twee mannen ontkwamen, maar keerden rond het middaguur opnieuw terug naar de zaak om hun geld op te halen. Het winkelpersoneel greep ditmaal zelf in en greep de dieven in de kladden. De politie haalde hen even later in de zaak op. De drie mannen zitten nog vast.
Het waren musicals heurquote:Op donderdag 7 december 2006 09:52 schreef dubidub het volgende:
Ik heb echt geen zin. Ik heb zometeen ckv, mag je een uurtje opera's gaan zitten kijken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |