Dus jij bent ervoor om iedereen te dwingen aan een ratrace te doen, te concureren met andere landen alsof we aan een toernooi doen, de samenlevingsstructuur waarvan VOORAL het gezinsleven daar ondergeschikt aan te maken en uiteen te trekken.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef B_BOY het volgende:
vvd gestemt. en jou verhaal was te lang. vervelende linkse rakker die je bent.
jeps.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus jij bent ervoor om iedereen te dwingen aan een ratrace te doen, te concureren met andere landen alsof we aan een toernooi doen, de samenlevingsstructuur waarvan VOORAL het gezinsleven daar ondergeschikt aan te maken en uiteen te trekken.
goed, duidelijk.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
Wijze woorden BG. Ik neig naar de pvda maar het zou zo maar kunnen dat ik in het stemhokje toch op SP stem. Economie is overrated, het wordt tijd dat men daar achterkomt.
En dan stem je VVD "de kinderen worden maar elders opgevangen, dan kunnen de moeders aan de bak"quote:Op woensdag 22 november 2006 13:29 schreef quickie1985 het volgende:
VVD moet geen dictators in onze regering!
Ach, dat kan er ook nog bijquote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef LENUS het volgende:
Ik ga straks stemmen op WildersWaarom? Afgelopen met het politiek correcte
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:39 schreef MacNificent het volgende:
Sp heeft mijn stem ook gewonnen hoor.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
vvd ook voor mij
Zal ik doenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Ik wist dat je intelligent was jogy
stemze, ik ga je niet vertellen op de SP te stemmen, PVDA vind ik persoonlijk wat te populistisch, en ik kon er niet uit komen of ze nu wel of niet weer in zee zouden gaan met het CDA, stel dat het pvda word en ze gaan met cda en het cda geeft nergens aan toe, compromissen worden gesloten, en men drukt pvda er WEER uit.
Nee ik ben persoonlijk niet vol vertrouwen in de pvda.
Naar mijn mening is de enige zekerheid op een linkse pvda, SP stemmen.
Maar je mag het zelf uitmaken vriend
Je loopt 40 jaar achter, nog steeds zie je dom stemvee wat nog echt denkt dat SP staat voor het ouderwetse communisme pfff.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:29 schreef quickie1985 het volgende:
VVD moet geen dictators in onze regering!
Toen heette de SP toch nog gewoon de CPNquote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef geregistreerd het volgende:
[..]
Je loopt 40 jaar achter, nog steeds zie je dom stemvee wat nog echt denkt dat SP staat voor het ouderwetse communisme pfff.
Juist. Daarmee creëer je geen banen en sterke economie, zodat iedereen goed door kan blijven leven als het economisch wat slechter gaat met het land.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef HarryP het volgende:
VVD..
Uitkering met 10% omhoog zoals de SP wil lijkt me zeer slecht voor Nederland.
Ja natuurlijk moeten wij concureren, anders leeft niet een gedeelte van Nederland in armoede maar iedereen. Het sociale denk je te snappen, maar van economie snap jij in ieder geval niets van.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus jij bent ervoor om iedereen te dwingen aan een ratrace te doen, te concureren met andere landen alsof we aan een toernooi doen, de samenlevingsstructuur waarvan VOORAL het gezinsleven daar ondergeschikt aan te maken en uiteen te trekken.
Goed, duidelijk.
En te lang? vroeger lazen we nog een boek in een avond uit, en dan is dit te lang, het is wel duidelijk dat je uit een productie-ideologie komt.
alles snel snel, want we moeten concureren.
waarom zit jij op een woensdagochtend in een aanloophuis te zitten?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
*knip*
Gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:03 schreef Fox4 het volgende:
VVD!!! of CDA
ik heb mark rutte gestemt
SP, pvda en groenlinks zijn potverneukers
Ik heb niet perse problemen, ik heb natuurlijk wel een lagere levenskwaliteit maar ik heb ermee leren leven dat ik nu eenmaal bijvoorbeeld nooit op vakantie kan, hoe moeilijk dat nu is.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moeten wij concureren, anders leeft niet een gedeelte van Nederland in armoede maar iedereen. Het sociale denk je te snappen, maar van economie snap jij in ieder geval niets van.
VVD gestemd, Mark Rutte omdat hij wel om iedereen geeft in de toekomst en niet alleen sinterklaas wil spelen een paar jaar. (onderbouwing bekijk debat van vorige en deze week)
ps. Ik stel voor dat jij (BG) een rondleiding gaat maken of een video opname van wat jij ziet op straat en wie het nu allemaal zo zwaar hebben en waarom. Betrek ook je eigen problemen want je speelt het geslagen hondje maar laat ook zien waardoor je geslagen bent. (ik zeg niet dat niemand het zwaar heeft voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg)
God heeft ons geschapen _en_ we evolueren? Boeiende filosofie...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jeps.
competitie en survival of the fittest jah.
zo heeft god ons toch ook geschapen. de zwakkere sterven uit en zo evolueren we.
Omdat mijn moeder werkt als vrijwilliger in een stichting die daar met juridisch advies en met de papierwinkel voor mensen die geen bomen door het bos meer zien helpt.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:12 schreef BoukeF het volgende:
[..]
waarom zit jij op een woensdagochtend in een aanloophuis te zitten?
of is het punt "uitkering met 10% omhoog" een ernstig eigenbelang?
Stom eigenlijk want de Sp wil helemaal niks aanpassen voor de middeninkomens, enkel voor de hoge.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef Sjechov het volgende:
Gevoel zegt SP, toch CDA gestemt.
Afschaffen hypotheekaftrek (of aanpassen) voor de modale verdiener door de SP gaf mij de doorslag.
Als dat er niet was, had ik SP gestemt.
dude .... de vvd is ongeveer de laatste 20 jaar onafgebroken aan de macht ...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:38 schreef karr-1 het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen Rita Verdonk en Joost Eerdmans. De laatste ken ik persoonlijk en zijn standpunten bevallen me wel. Rita is ook op de goede weg, dus ook daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Een van die 2 wordt het dus, maar ik twijfel nog steeds. Waarschijnlijk pas in het stemhokje de keuze maken.
Links aan de macht lijkt me helemaal niet verstandig, dan storten we onszelf weer in het ongeluk waar we net een beetje uit beginnen te komen.
Dat is ook de grap, houden mensen zich uberhaupt met politiek bezig, want veel mensen roepen dingen die zo duidelijk niet waar zijn dat je er bijna van zou lachen, maar het is om te janken.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef wijsneus het volgende:
[..]
dude .... de vvd is ongeveer de laatste 20 jaar onafgebroken aan de macht ...
Ik zit zelf in de politiek, zegt dat genoeg....quote:houden mensen zich uberhaupt met politiek bezig
Ja wie kan het daar nou oneens mee zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Neem de punten uberhaupt al op de folder:
-De beste zorg, dicht bij huis voor zieken en ouderen
-We gaan jongeren een vak leren en aan het werk helpen
-De zorgpremie kan 90 euro omlaag omdat we de asociale no claim afschaffen
-Er komt een harde garantie voor een welvaartsvaste aow
-We maken wonen betaalbaar voor jongeren, huurders en mensen met een eigen huis
-Geen armoede voor kindere; meer kinderbijslag voor wie erop aangewezen is
-In elke buurt komt opvang voor ouderen, een gezondheidscentrum dat altijd open is buurtagenten en activiteiten voor jongeren
-We gaan verstandiger om met dieren, natuur,milieu en onze leefomgeving
-Trein,bus,en gas en licht worden weer van ons allemaal
-Geen superstaat europa, en ons land geen schoothondje meer van de vs
-In elke buurt komt opvang voor ouderen, een gezondheidscentrum dat altijd open is buurtagenten en activiteiten voor jongeren
Kan deze SP-spam niet worden verplaatst naar POL?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef teamlead het volgende:
dude.. de gulden weer terug? zeg dat je een geintje maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |