Gestopt met lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik wordt
Gestopt met lezen.quote:Friesche Vlag!
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:14 schreef Gaosz het volgende:
hij heeft wel gelijk, SP helpt ons land meer de put in, voor deze 4 jaar van balkenende stonden we 7 miljard in de min, dat heeft hij nu opgeschroeft naar 2miljard in de plus... LAAT HET HEM NOU EENS AFMAKEN EN ZICHZELF BEWIJZEN!!!!!! SP wil dat geld nu weer allemaal opmaken aan die luie KUT mensen die de hele dag van ons geld zitten te leven, en VAST NIET opzoek gaan naar een redelijke baan, WAAROM ZOU JE?! als je op SP stemt krijg je nog meer geld als ze nu al krijgen, waaromz ou je dan werken voor je geld?
weetje waar het CPB of welk ander plan bureau nou eens een onderzoek naar instellen moet?!?!?! naaar hoeveel geld je nodig hebt om alleen eten te kan kopen en in een schuur kan leven. ik gok dat het 140 euro is ofzo... GEEF DIE MENSEN LEKKER 140 euro. zal je zien hoe snel ze weer aant werk gaan. niet 650 euro zoals ze nu al krijgen, stelletje luie kk flikkers. IK WERK, JULLIE NIET..... MIJN GELD!!! PUNT!
Eens. Ik snap ook niet dat (s)Linkse mensen niet inzien dat links nederland naar de knoppen held. Maar ja het is altijd makkelijk praten he in wassenaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik (Hansie) word gek van die linkse propaganda. In de weken voor de verkiezingen zijn er veel debatten geweest tussen de lijsttrekkers geweest. Zowel de linkse aanstellers als de rechtse geweldenaren deden mee en voeren vurige debatten met elkander. Zo werd er een mooie campagne van gemaakt.
Toch hou ik er een vieze nasmaak aan over. Mijns inziens is het niet helemaal eerlijk verlopen. Ik verdenk Femkut en Jannetje ervan de media omgekocht te hebben, ze hebben vast de media verplicht alleen maar positieve informatie over "links'' te vertellen. Een heuse linkse propaganda is ontstaan.
Om debatten eerlijk, in dit geval oneerlijk, te laten verlopen is er bij een debat een debatleider. Wat mij opgevallen is, is dat bij elk debat in deze verkiezingsperiode een pro-linkse debatleider actief was. Als er vanuit rechts een goed argument kwam, werd dit gelijk afgekapt en mocht links weer babbelen. Als Femkut door onze Geert heen lulde was er niets aan de hand, maar als Geert eens wilde reageren op het gekraam van Femkut was het fout. Geert werd gestrafd. Gestrafd omdat hij ons land wil verbeteren. Ook gisteravond bij Freek werd alleen rechts hard aangepakt! Onze jongens (en Rita) werden niet met rust gelaten. Toen die kale Jannetje aan bod kwam, werd er snel van onderwerp veranderd. Ook zo krijgt de kijker een negatief beeld van rechts en weer een positief beeld van links.
De media praat als het ware in op de maatschappij om allemaal zo links mogelijk te stemmen en ons land de vernieling in te helpen. Ik ben niet zo kortzichtig en trap hier mooi niet in! Ik stem op wat ik vind en niet op wat Femkut vindt. Helaas zijn er heel veel domme mensen die wel gewoon lekker SP gaan stemmen, die het leuk vinden om ons hard werkende mensen te laten betalen voor de luie flikkers. Helaas zijn er mensen die domweg meelopen met de massa. Stem daarom rechts, voor een beter Nederland!
3 keer in 3,5 jaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
CDA heeft zich bewezen de afgelopen tijd.![]()
Paars bestond naast de PvdA uit meer partijen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Gaosz het volgende:
dat heb je gezien met kabinet PAARS...... met die godverdomde pvda enzo, als ik nog welles aan politiek denk voel ik mijn bloed koken en ben ik in staat ook de politiek in te gaan
Het CDA heeft in de afgelopen 3,5 jaar 3 keer de kans gehad zich te bewijzen in alle Balkenende-kabinetten.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:50 schreef Gaosz het volgende:
wat 3 keer in 3.5 jaar?
Je verwijt Paars dat het links was.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:52 schreef Gaosz het volgende:
en? dat kwam omdat vvd gewoon deel uit wilde maken van een regeringscoalitie
Ok.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Gaosz het volgende:
zeker wel, het was groenlinks, pvda, en CU ofzo en vvd, 3 linkse partijen met 1 rechtse
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Gaosz het volgende:
zeker wel, het was groenlinks, pvda, en CU ofzo en vvd, 3 linkse partijen met 1 rechtse
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Gaosz het volgende:
Je was zeker een jaar of 10 toen Paars 2 was afgelopenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Gaosz het volgende:
alleen VVD en PVDA wist ik zeker..... Christen unie ofzo weet ik niet zeker.... het was volgens mij CU of SP ofzo. wie er nog meer bij zaten....quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was zeker een jaar of 10 toen Paars 2 was afgelopen.
Mochten ze willenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef Gaosz het volgende:
en groenlinks zat er ook bij
thx for the infoquote:Op woensdag 22 november 2006 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mochten ze willen.
Maar speciaal voor onze jongere lezertjes.
paars bestond uit PvdA, VVD en D66. Waarbij voor paars 1 D66 echt nodig was om de meerderheid te behalen en in Paars 2 zaten ze meer voor de sier. Dat was eigenlijk een PvdA-VVD kabinet.
PVDA en VVD inderdaad. En volgens mij de beste kabinetten van de afgelopen 20 jaarquote:
En nog een stap verder: drie jaar lang bezuinigen (eerst het zuur), het geld oppotten, en dan in het verkiezingsjaar de teugels laten vieren (dan het zoet).quote:Op woensdag 22 november 2006 13:58 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Balkenende CLAIMT dat hij Nederland economisch gezien uit het slop heeft geholpen, maar in werkelijkheid heeft hij er geen kont aan gedaan. Ik zal het uitleggen: drie jaar geleden, toen de wereldeconomie begon met herstellen (pieken) riep Jan-Peter het volk op om de hand op de knip te houden. Doordat dat toen ook massaal gebeurde, verliep het economische herstel van Nederland traag... En nu, drie jaar later merken wij dat de economie begint te herstellen, terwijl dit dus al drie jaar eerder had kunnen gebeuren.
Je wordt bedankt, balkie!
no commentquote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef mazeind het volgende:
[..]
En nog een stap verder: drie jaar lang bezuinigen (eerst het zuur), het geld oppotten, en dan in het verkiezingsjaar de teugels laten vieren (dan het zoet).
Sigaar uit eigen doos! En dan nog zo ongelooflijk doorzichtig gepresenteerd dat ik me afvraag waarom daar niemand eens grondig over valt. En maar zeuren dat de media zo links is, ja ja.
Balkenende en zijn club hebben het idee dat alle problemen alleen in Nederland bestaan en dat alle oplossingen ook louter Nederlandse oplossingen zijn, volledig gecultiveerd. Wat een nonsens!!!
We zijn niet allemaal een stelletje paupersquote:Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Gaosz het volgende:
lol je had niet eens het geld om het uit te geven........ we waren aan het bezuinigen op die 7 miljard in de min.... en het is helemaal niet verkeerd om gewon eens een keer te gaan sparen en nite alleen maar geld uit te geve
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:21 schreef Trigalti het volgende:
Ik kan dit topic in 1 zin samenvatten..
Links stinkt, stem rechts...
He pssst...Google lenen?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef Gaosz het volgende:
en groenlinks zat er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |