quote:Op woensdag 22 november 2006 13:09 schreef vats het volgende:
Bolivia - La Paz
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef highway101 het volgende:
Cusco, Peru?
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef enakje het volgende:
Piazza Navona, Rome, Italie
http://gargravarr.cc.utex(...)ds/piazza-navona.jpg
D'r zat maar 1 post op het hele forum tussenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:16 schreef mzungu het volgende:
De sneekweek?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Volgens mij is het sloten?
Kerktoren lijkt er verdomd veel op
sloten
klik en dan rechtsonder en het origineel, let op de url, hierquote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef treinreiziger het volgende:
wat erg..... gister en ook vandaag, zoveel keer die molen voorbij zien komen, alleen vanuit een andere hoek....![]()
Ronda, Spanje is goed!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:41 schreef tomzev het volgende:
Ronda, Spanje
http://www.reisomdewereld.nl/zuideuropa/ronda.html
Shit ik zat te twijfelen tussen Yuma en Lake Havasu City, net de verkeerde gekozen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:28 schreef Skande het volgende:
Lake Havasu City, AZ, USA
Mooi verhaal over die brughttp://en.wikipedia.org/wiki/Lake_Havasu_City%2C_Arizona
Ik checkte of jouw antwoord klopte en toen ik zag dat die het niet kon zijn, ben ik stroomopwaarts gaan kijken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Shit ik zat te twijfelen tussen Yuma en Lake Havasu City, net de verkeerde gekozen.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:43 schreef JimmyJames het volgende:
Rennes, France?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef highway101 het volgende:
Bouillon, België?
quote:Op zondag 26 november 2006 12:18 schreef Vava het volgende:
Carcassonne, Frankrijk?
ik twijfel wel, het fort van Carcassonne ziet er veel groter uit
Nope, zoek het een heel eind verderop.quote:Op zondag 26 november 2006 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
Bern, Zwitserland?
Correct!quote:Op zondag 26 november 2006 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
Victoria British Columbia Canada
bewijs
Volgens het model wat ik op de basisschool en/of middelbare school leerde bestonden er 6 continenten: Europa, Afrika, Azie, Amerika, Australie en Antarctica.quote:Op zondag 26 november 2006 23:05 schreef tomzev het volgende:
Het amerikaanse continent bestaat niet.. je hebt wel noord- en zuid Amerika
edit: laat maar
quote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef ETA het volgende:
Speyer, Duitsland
http://www.owlnet.rice.ed(...)speyer.ex.choir.jpeg
Genua, Italiëquote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef ETA het volgende:
Speyer, Duitsland
http://www.owlnet.rice.ed(...)speyer.ex.choir.jpeg
En die nieuwe, waar vinden wij deze pittoreske maar kleurrijke stad?
[afbeelding]
Komt er aan! Computer liep vastquote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef Fogel het volgende:
Doe eens een nieuwe?
Foto is uit eigen werk, gisteren een hike gemaakt langs de kust (erg mooi maar erg vermoeiend). Mare, zie je mij al op een Easycruise??quote:Op maandag 27 november 2006 21:34 schreef DutchTrain het volgende:
Het is dan zeker PortofinoFoto gemaakt vanaf de Easycruise
En hier vanuit een andere hoek: http://spazioinwind.libero.it/paolore/foto/cam.htmlquote:
Dat is mijn woonplaatsquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef ETA het volgende:
Torun, Polen, dat is de kerk voor studenten op de achtergrond.
Heb alleen geen tijd voor een bewijsfoto, maar ben zeker dat het goed is. Ook geen tijd voor een nieuwe foto te plaatsen, dus iemand anders mag de nieuwe plaatsen!
Heb je ook een stad in gedachten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef OA het volgende:
Ergens in Oostenrijk vermoed ik?!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef highway101 het volgende:
Martigny, Valais, CH?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Fogel het volgende:
Graz?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:38 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
Zwitserland is wel het juiste land.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef highway101 het volgende:
Chur, Zwitserlandbewijs-> Google Earth
Genevequote:Op woensdag 29 november 2006 06:45 schreef vats het volgende:
Nairobi - Kenia
Nope, wel het juiste continentquote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef JimmyJames het volgende:
Edmonton, Canada?
Ik was nog even bezig met een foto zoeken waardoor jij eerder was.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:55 schreef Fogel het volgende:
Istanbul, Turkije
Specifieker: orktakoy. (en ik ben op zoek naar een foto die ik vorige maand daar gemaakt heb)
Toevallig ook nog een nieuwe foto in je telefoon staan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:59 schreef Fogel het volgende:
http://i17.tinypic.com/35hnxwn.jpg
Bewijs uit mijn telefoon
In dat geval wordt het 'zoek' de stadquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef Fogel het volgende:
In het land waar deze kerk staat word iets al vrij snel een stad genoemd
en het staat op de unesco lijst... en nu ga ik ECHT slapen
quote:The history of Røros, which stands in a mountainous setting, is linked to the copper mines: they were developed in the 17th century and exploited for 333 years until 1977. Completely rebuilt after its destruction by Swedish troops in 1679, the city has some 80 wooden houses, most of them standing around courtyards. Many retain their dark pitch-log facades, giving the town a medieval appearance.
Nee hoor, als ik alleen steden zou posten waar ik zelf geweest ben, zou het een stuk minder afwisselend zijn geweestquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:25 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
[..]
Ben je hier zelf geweest?
Bejing, China?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:25 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
En een nieuwe
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:36 schreef rameijer het volgende:
Dat is toch Budapest, Hongarije?
Ik herkende het van de video mijn zwager die daar een paar weken geleden op huwelijksreis is geweest
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
Nagoya, Japan.
Correct!quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:41 schreef Skande het volgende:
Nafplion, Griekenland
Met dank aan deze wikipedia pagina![]()
klik, geheel links, derde van bovenquote:Op zondag 3 december 2006 11:12 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
kon zo snel niet een goed lijkende foto vinden![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:52 schreef Vava het volgende:
Valetta, Malta?
Dat is juistquote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef highway101 het volgende:
links: Ludwigshafen am Rhein, rechts: Mannheim, Duitsland.
Bovenaan zie je de industrieen van BASF.
De brug is de Kurt Schumacher Brücke.
Je hebt in elk geval het goede antwoord gegevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:26 schreef OA het volgende:
Basilique Sainte-Thérèse in Lisieux, Frankrijk
Even een nieuwe pic zoeken hoor. ben nu op m'n werk en dus druk bezig![]()
Misschien wel, maar het is niet goed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef Skande het volgende:
2 vakantiehuisjes, 2 daken en een berg, ergens in het middellands zeegebied. Ik vind er wel erg weinig "stad" aan.
Deze berg bij Bastia, Frankrijk heeft er wel iets weg van...
Het moet ook niet te makkelijk zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:03 schreef rameijer het volgende:
Er zijn honderden dorpjes/stadjes in Griekenland die er zo uitzien
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:58 schreef JimmyJames het volgende:
Havana, Cuba.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef JimmyJames het volgende:
Bangkok, Thailand.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:10 schreef Vava het volgende:
Jaipur, India
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:34 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
is het de Badshahi Moskee in Lahore, Pakistan?
Take it away!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Avignon, la douce France?
[afbeelding]
uit eigen collectie
Die vlag maakte het natuurlijk wel makkelijker (net als bij de nieuwe fotoquote:
Parijs, France?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:19 schreef Skande het volgende:
Omdat ik straks het weekend weg ben:
Hint 1: Deze stad is de afgelopen week in het nieuws geweest.
Een hoop gokken in 1 keer, maar allemaal fout, wel het juiste land uiteraard. Misschien volg je het nieuws op een andere manier dan ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Parijs, France?
Lille, France?
Bordeaux, France?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |