Genevequote:Op woensdag 29 november 2006 06:45 schreef vats het volgende:
Nairobi - Kenia
Nope, wel het juiste continentquote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef JimmyJames het volgende:
Edmonton, Canada?
Ik was nog even bezig met een foto zoeken waardoor jij eerder was.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:55 schreef Fogel het volgende:
Istanbul, Turkije
Specifieker: orktakoy. (en ik ben op zoek naar een foto die ik vorige maand daar gemaakt heb)
Toevallig ook nog een nieuwe foto in je telefoon staan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:59 schreef Fogel het volgende:
http://i17.tinypic.com/35hnxwn.jpg
Bewijs uit mijn telefoon
In dat geval wordt het 'zoek' de stadquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef Fogel het volgende:
In het land waar deze kerk staat word iets al vrij snel een stad genoemd
en het staat op de unesco lijst... en nu ga ik ECHT slapen
quote:The history of Røros, which stands in a mountainous setting, is linked to the copper mines: they were developed in the 17th century and exploited for 333 years until 1977. Completely rebuilt after its destruction by Swedish troops in 1679, the city has some 80 wooden houses, most of them standing around courtyards. Many retain their dark pitch-log facades, giving the town a medieval appearance.
Nee hoor, als ik alleen steden zou posten waar ik zelf geweest ben, zou het een stuk minder afwisselend zijn geweestquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:25 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
[..]
Ben je hier zelf geweest?
Bejing, China?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:25 schreef PLONS_de_gekke_kikker het volgende:
En een nieuwe
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |