Hoe kan dat als je geen normale ballen krijgt johquote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef Kang-He het volgende:
Je zou denken dat Rosenberg nu z'n kans zou willen pakken...
De Mul kreeg ook veel meer ruimte, Rosenberg kon gewoon nergens die bal kwijt omdat alleen Sneijder aansloot.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:19 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb die ballen vaak genoeg van zijn poten af zien vliegen. De Mul daarentegen hield ze nog bij zich.
En jij wilt 442 in Oranje zienquote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate heeft iets uit te leggen. Waarom ineens Markus Rosenberg? Waarom zo'n kut-systeem?
Mee eensquote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een aanfluiting....
Stekelenburg: 7
Ogararu: 7
Stam: 10+
Grygera: 7
Lindenbergh: 7
Urby: 2
Heitinga: 4
Sneijder: 5
Gabri: 0-
Huntelaar: 3
Rosenberg: 3
De Mul: 6
Ten Cate: 1
Mitea thuis laten was ook heel slim van Henkie, hopelijk speelt Mitea zondag welquote:Op donderdag 23 november 2006 20:22 schreef koningdavid het volgende:
Nog mazzel dat Praag van het niveau ADO is, anders was het nog slecht afgelopen vrees ik.
De verdediging was prima maar het was wel overduidelijk dat we, zonder Emanuelson en Babel, gewoon spelers met een actie missen. Het was allemaal zo statisch vandaag.
Ja, want in Oranje barsten we van de spitsen die een tweespitsensysteem gewend zijn terwijl we bij Ajax een 4-3-3-spits (KJH) en een eerste divisie-spits (Markus Rosenberg) hebben. Niet te vergelijken dus, bijdehandje!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En jij wilt 442 in Oranje zien.
Henk ten Cate mag het de komende wedstrijden weer goedmaken, want to nog toe heeft hij gewoon verschrikkelijk veel geluk gehad dat Jaap Stam kwam, wie weet hoe Danny Blind het zou doen met de Kampenaar in zijn selectie.quote:Ten Cate is heel erg behoorlijk in mijn waardering gezakt, zeker in combinaties met die belachelijke wissels de laatste tijd.
Fockin 442 met twee spitsen zonder vorm, 7!!! verdedigend ingestelde mensen en dan zo'n belachelijke kutwedstrijd. Ik hoopte eigenlijk niet dat we zouden winnen, dan zou het antivoetbal nog beloond worden ook.
Die rode kaart van Emanuelson zie je natuurlijk van mijlen ver aankomen. Na de inbreng van de Mul werd het nog een beetje redelijk, maar die eerste helft was schandalig!
Gabri een 0? Heitinga vond ik wel een zesje. Heeft niet veel fout gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een aanfluiting....
Stekelenburg: 7
Ogararu: 7
Stam: 10+
Grygera: 7
Lindenbergh: 7
Urby: 2
Heitinga: 4
Sneijder: 5
Gabri: 0-
Huntelaar: 3
Rosenberg: 3
De Mul: 6
Ten Cate: 1
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, want in Oranje barsten we van de spitsen die een tweepistensysteem gewend zijn terwijl we bij Ajax een 4-3-3-spits (KJH) en een eerste divisie-spits (Markus Rosenberg) hebben. Niet te vergelijken dus, bijdehandje!
Het is echt schandalig na een redelijk begin. Austria Wien en ADO twee keer thuis was ook al dramatisch.quote:[..]
Henk ten Cate mag het de komende wedstrijden weer goedmaken, want to nog toe heeft hij gewoon verschrikkelijk veel geluk gehad dat Jaap Stam kwam, wie weet hoe Danny Blind het zou doen met de Kampenaar in zijn selectie.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Gabri een 0- geven. Kom op, die gast heeft zich de longen uit het lijf gelopen. Eerste helft was ietwat dom van 'm, maar ik vond 'm zeker een belangrijke speler op het veld. Een van de weinigen (buiten de verdediging) die ik een voldoende zou geven
Eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Gabri een 0- geven. Kom op, die gast heeft zich de longen uit het lijf gelopen. Eerste helft was ietwat dom van 'm, maar ik vond 'm zeker een belangrijke speler op het veld. Een van de weinigen (buiten de verdediging) die ik een voldoende zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |