Tering Vink Pleurop ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp
En je belt mij niet even.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ik was gistern in de balie emt allemaal IDFA knakkers
Idem.quote:En daarna uitslagen gekeken in de Koe.
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je al een donatie gedaan via paypall aan geert ?
Ik denk niets, ik denk over 2 maanden weer naar de stembus en dan weer deze uitkomst krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel uitermate benieuwd wat hier voor coalitie uit gaat komen overigens
Plusje voor Rouvoet dat ie gisteren stellig zei niet te willen regeren met CDA & VVD
Ook leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men, ik heb mijn hele vermogen overgemaakt.
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Accepteer nou gewoon dat we je niet willen in dit topiek.
Nee dan moeten we alles eerlijk delenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jan het voor het zeggen krijgt. Dan is het afgelopen met je gameplay.
kom maar op met je salaris danquote:Op donderdag 23 november 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee dan moeten we alles eerlijk delen![]()
Gelukkig ga ik straks in januari wat meer verdienen kan ik ook wat meer weggeven.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Rechtse nurd!quote:
Stimmt ! Jawohl !quote:
+2 Uiterst scherp!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kom maar op met je salaris dan
Doe eens lief en laat joene lekker in zijn linkse kliekje postenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]alsof ik dat nog wil, ik zet alleen maar iets neer omdat ik weet dat jij erop in gaat
ROFLeinz... genau annschlissen.quote:
Sinds wanneer geef jij fp commentaar hierquote:
nog 15 dagen en 4 uur en ik mag hier voorgoed wegquote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
Heb geen zin meer, nog 2 uur en dan mag ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |