Och weer eens 3de in een Warrock server met een ping van in de 90ms. Wel grappig.quote:Op maandag 27 november 2006 10:25 schreef Joene het volgende:
jahoor , 13e geworden in dat pokertoernooi
en u ?
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
maar nog wel de spillings van die twee hands goed gemaakt dus?
quote:Op maandag 27 november 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.
Damn! Jullie zijn niet verkeerd bezig!quote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoekenquote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.quote:Op maandag 27 november 2006 10:38 schreef Joene het volgende:
[..]
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoeken
whehehequote:Op maandag 27 november 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.
je gaat er je beroep van maken ?quote:Op maandag 27 november 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gisteren alle pokerboeken die er bestaan in PDF formaat gedownload.
Ook hoi!quote:
Gruwelijk!quote:
allin.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel.
Mennn.. Ik heb nog een heel automaat vol warm water voor je... En iets van 10 smaakjes thee... En ik geloof dat er hier ook nog wel van die warmhoud dekens zijn!quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel, begin gewoon weeeeer ziek te worden
quote:Stephanie Harmsen kiest voor nieuwe richting
Algemeen Directeur verlaat op 1 februari 2007 Telfort
Amsterdam, 27 november 2006 – Vandaag maakt Telfort bekend dat Stephanie Harmsen per 1 februari 2007 Telfort zal verlaten. Na 7 jaar mobiele telecom kiest zij voor een nieuwe uitdaging. Stephanie Harmsen heeft dan bijna 1,5 jaar aan het hoofd gestaan van de challenger in de telecommarkt. Daarvoor was zij als directielid o.a. verantwoordelijk voor de klantenservice en communicatie.
Stephanie Harmsen: “Ik ben op een gevoelsmatig kruispunt in mijn leven aanbeland en daar wil ik rustig over na denken. Het laatste jaar is voor mij als een soort kroonjaar geweest. Ook mijn nominatie voor de Young Captain Award heeft een redelijke stroomversnelling veroorzaakt met veel nieuwe uitdagingen en kansen. Vandaar dat ik na 1 februari rustig ga kijken wat mijn volgende stap gaat worden. Dat kan je gewoon niet combineren met het besturen van een dynamisch bedrijf als Telfort. Met pijn in mijn hart ga ik dan ook straks afscheid nemen. Telfort is een geweldig bedrijf en iedereen die ons de afgelopen 10 jaar een beetje heeft gevolgd, weet dat het nooit saai is bij ons. Vooral de laatste jaren waren uniek te noemen. Van stervende zwaan groeiden we naar parel van de telecom. KPN zag dat heel scherp en nam ons vorig jaar oktober onder de vleugels. De kracht van beide bedrijven is dat Telfort Telfort is gebleven.”
Telfort betreurt haar vertrek ten zeerste, aangezien ze de verpersoonlijking was van en de stuwende kracht achter de cultuur van het bedrijf.
Nopequote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die gaat dus voor een dikke bom duiten naar de KPN?
Psies!quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef Joene het volgende:
Goeie zaak overdenken wat je wilt doen en daarna pas kiezen
Hij is vern00bified!quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is er met de layout?
Mogguh brosserquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Ja vrachtwagen personenautootjes , ik kon de snelweg niet opquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag op het hoernaal dat er een ongeluk bij Den Oever was ouwe.
Weer naar huis gegaan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja vrachtwagen personenautootjes , ik kon de snelweg niet op
Wat dacht je van binnendoor en een paar km verderop de snelweg op ?quote:
Ow ik was naar huis gegaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat dacht je van binnendoor en een paar km verderop de snelweg op ?
Luie is misschien meer van toepassing dan ouwe?quote:
Nah zo zit ik niet inelkaar .quote:
quote:
Smeer je anus maar weer in.quote:
Ah Geil ?quote:
Posten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:51 schreef Joene het volgende:
Whehhee * Joene zag gister een foto van britney die uit een limo stapte zo zonder slip iets te slecht verhult.
Likken ! Nooc ! Likken !quote:
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn.. gelijk is het hier weer uitgestorven..
Tja.. euh... ik was ff bezig?quote:
Anders heb je ff een lekke band.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja goedemorgen.
Ik kon nog wel eens een lekke band hebben.
Het zal je overkomen in de stromende regen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Zal je net zien dat je een lekke band hebt.
Woooooooooooooooooooooooooot !quote:Op woensdag 29 november 2006 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Joene! Gisteren in de 500/200 kamer gezeten bij PKR. In één rondje 200.000 gewonnen.
Fok!kerweg was te druk.... doch okee!quote:Op woensdag 29 november 2006 06:45 schreef Joene het volgende:
Mogguh ! Brossers vanuit een rustig maar donker schipholsrijk ! Oja nooc de fok!kerweg was okay !
Het zal je overkomen dat je een lekke band hebt , 200 k in een rondje pakt en dat je daarna nog op je werk moet verschijnen ookquote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fok!kerweg was te druk.... doch okee!
maareuh.. zal je net zien... overkomt het je gewoon dat je een lekke band hebt en 200.000 in een rondje pakt!
Heb jij een reserveband op je fiets JK ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch maar eens controleren of mijn reservewiel nog wel goed is.
Een rode auto, die moet wel snel zijn JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van mijn scharlakenrode bolide, J.
Zo een lage sport model ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van mijn scharlakenrode bolide, J.
ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren 4 fokkers tegengekomen. En dan was ik niet eens op kantoor waar ik er normaliter al 2 kan zien zitten.
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.
Hoiquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?
Eigenlijk zeer zelden tot nooit , ik passeer wel elke ochtend dat mooie bedrijf alwaar zij den arbeid verricht.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1600 cc. FTW.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Een rode auto, die moet wel snel zijn JK.
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Zo een lage sport model ?
Met een odol.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan stelen ze den velgen eronder wegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1600 cc. FTW..
[..]
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja..
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.quote:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XMquote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.
Prachtig, die Franse techniek..
En knoflookademquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met een odol.
Dunkt me.
R dan.
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:01 schreef Joene het volgende:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XM
Ah das een haske schoon wagentje manquote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.
Voorzien van vele opties, als een velours interieur, GTi-stuur en electrische raambediening voor én achter.
Is in gerookt.
Slechts 136.000 km. gereden.
Leuke beginnersauto.
Etc.
Ik had tapas gegeten met heatwavequote:
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.quote:
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ah das een haske schoon wagentje manZo mijne ouders hebben er een stuk of 3 gehad allemaal van die Turbo Dieseltjes
Elk jaar hydroliekbolletjes op druk laten brengen ! Toffe wagentjes
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.![]()
Als ontbijt?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Ripley het volgende:
Ik had tapas gegeten met heatwave
Knoflookchampignons![]()
Rijdt inderdaad super fijnquote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk..
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Joene het volgende:
Rijdt inderdaad super fijnjammer dat ze niet zo zuinig zijn en als je dus redelijk kilometers maakt het een vrij onvoordelige auto is.
Mijn fiets zat in de weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Ach een beetje tzd van citroen loopt een goede 3 / 3,5 ton.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.
Dillema's!
Wat moet UIO met een vulva , JK?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |