Ik druk de knop eronder waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
Ook alvast PvdA gestemd hier, morgen om 8:30 druk ik de knop naast Bos z'n naam in
quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef Migwi het volgende:
Heb ook vast gestemd want m'n stem staat toch al jaren vast.
VVD voor mij.
Ja, naja, ik ben 't ook niet met alles eens.quote:Op woensdag 22 november 2006 04:47 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
'Mijn' partij bestaat zolang nog niet
quote:Op woensdag 22 november 2006 05:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, naja, ik ben 't ook niet met alles eens.
Maar wel meer dan met andere partijen.
'Mijn' partij zou de partij zijn die ik zelf opricht
Moet je PvdV stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 05:07 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mijn partij zou een soort EénNL worden, maar dan wat rechtser
Ik had hem met opzet in GC geplaats, vanwege het grotere publiek dat daar komtquote:Op woensdag 22 november 2006 16:11 schreef HeatWave het volgende:
---> POL
Met zon username ?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Partij voor de Dieren
Die poll was redelijk vervuild, Ad Bos stond op #1.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Eh er loopt volgens mij nog een topic + poll met precies dezelfde vraag
oh ok, in dat geval vul ik hem hier ook even in. D66 voor mijquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Die poll was redelijk vervuild, Ad Bos stond op #1.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef karoltje het volgende:
CDA.
'Toch maar'.. Betekent dat dat je eerst wat anders van plan was dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:30 schreef Tirion het volgende:
[..]
Toch maar D66, ondanks het fiasco van Balkenende II.
Op blind geluk af ofzo ??quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Sport_Life het volgende:
VVD. Aangezien ik niet op Rutte wilde stemmen maar een willekeurig iemand gedaan.. wat denk je.. Rutte..
Idem.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef Visitor1982 het volgende:
D66
www.kieskompas.nlquote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Bergie88 het volgende:
Ik moet nog maar weet nog steeds niet wat te stemmen, kan hier iemand mij netjes over hallen om op een bepaalde partij te stemmen.
Is er ook een knop op het apparaat om blanco te stemmen.
same.... weet het nog steeds nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Bergie88 het volgende:
Ik moet nog maar weet nog steeds niet wat te stemmen, kan hier iemand mij netjes over hallen om op een bepaalde partij te stemmen.
Is er ook een knop op het apparaat om blanco te stemmen.
Op FOK heeft ook niemand normen of waardenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef nlboy het volgende:
Valt me op dat er niet echt heel veel op CDA word gestemd hier op FOK.
Dat geeft iedere keer opnieuw dat ik CDA moet stemmen. En andere stemwijzers geven weer sp of groenlinks.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
www.kieskompas.nl
en dan stemmen, laat die opkomst aub hoger worden
Is volgens mij al jaren zo op fok, óf het hele linkse of weer het rechtse...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef Neleos het volgende:
Ook wel apart dat de gematigde linkse en rechtse partijen (PvdA en CDA) het zo slecht doen vergeleken met de wat extremere linkse en rechtse partijen hier op FOK.
Ik zat gelijk al te denken 'geheel niet representatieve' poll, en wat zie ik, SP de grootste gevolgd door de VVDquote:Op woensdag 22 november 2006 01:42 schreef Ali Salami het volgende:
Hier de (uiteraard niet geheel representatieve) poll onder het FOK!publiek.
Dat lijkt me sterk. Vooral ouderen snullen sneller op CDA etc stemme denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:16 schreef Beathoven het volgende:
Kwam de uiteindelijke uitslag op FOK! van de vorige verkiezingen ook niet dicht bij de werkelijkheid? Als dit zo doorgaat dan kunnen die voor-peilingen van Maurice de Hond en co ook wel afgeschaft worden.
ik ookquote:
Marianne Thiemme is ook wel erg schattigquote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef beeer het volgende:
Partij voor de Dieren. Klaag me maar aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |