abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43779756
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[voelt goed] Toch Strategisch PvdA Gestemd!

En ze beginnen strategisch PvdA te stemmen ipv. SP.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
[voelt goed] Toch Strategisch PvdA Gestemd!
Age of fruity enlightenment!
pi_43779809
pi_43779958
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:21 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

En welke punten van hun verkiezingsprogramma waren overtuigend genoeg om op ze te stemmen?
"invoering van inkomensafhankelijke kinderbijslag en een inkomensafhankelijke ziektekostenpremie, afschaffing van de no-claimregeling in de zorg en aanpassing van de aftrek van de pensioenpremie, zodat de hoogste inkomens niet langer extra worden bevoordeeld ten opzichte van andere burgers." (quote van de SP site)

Uit mijn hoofd: de woningmarkt beter toegangkelijk maken voor starters, legaliseren van soft drugs, prestatiecontracten bij de politie afschaffen, geen extra geld naar Brussel, Nee over de grondwet accepteren etc etc etc
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43780016
Je typt "toegangkelijk" Typisch zo'n SP-stemmer. Let dan op op school!

pi_43780043
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
Je typt "toegangkelijk" Typisch zo'n SP-stemmer. Let dan op op school!

Ik wist dat die fout was . Maar geen zin om te verbeteren.

Overigens had de SP 3 jaar gelden 9 zetels, in de peilingen staan ze nu rond de 20, dus we zien wel wat het wordt .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 22 november 2006 @ 13:40:57 #131
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43780103
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:39 schreef febster het volgende:

[..]

Ik wist dat die fout was . Maar geen zin om te verbeteren.

Overigens had de SP 3 jaar gelden 9 zetels, in de peilingen staan ze nu rond de 20, dus we zien wel wat het wordt .
Lamzak! Typisch SP
pi_43780141
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef febster het volgende:
"invoering van inkomensafhankelijke kinderbijslag en een inkomensafhankelijke ziektekostenpremie, afschaffing van de no-claimregeling in de zorg en aanpassing van de aftrek van de pensioenpremie, zodat de hoogste inkomens niet langer extra worden bevoordeeld ten opzichte van andere burgers." (quote van de SP site)
Leg mij even het woordje "bevoordeeld" uit in die laatste zin. Er wordt namelijk niemand bevoordeeld want iedereen betaald hetzelfde. En zelfs dat is trouwens niet eens waar want mensen die meer verdienen krijgen geen of minder zorgtoeslag van de staat.
  woensdag 22 november 2006 @ 13:43:33 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_43780187
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Leg mij even het woordje "bevoordeeld" uit in die laatste zin. Er wordt namelijk niemand bevoordeeld want iedereen betaald hetzelfde. En zelfs dat is trouwens niet eens waar want mensen die meer verdienen krijgen geen of minder zorgtoeslag van de staat.
Misschien, heel misschien, had hij het over de aftrek van de pensioenpremie Want dat bedrag is bij rijken veel hoger dan bij niet-rijken jeweet
disclaimer
pi_43780310
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef febster het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd: de woningmarkt beter toegangkelijk maken voor starters, legaliseren van soft drugs, prestatiecontracten bij de politie afschaffen, geen extra geld naar Brussel, Nee over de grondwet accepteren etc etc etc
- Kinderen van rijke mensen zijn inderdaad goedkoper
- Rijke mensen zijn inderdaad vaker ziek
- WAT!!!??!!!??!?!
- Rijke mensen hebben inderdaad geen recht op een hoger pensioen, stel je voor zeg

- Je gaat maar iets huren
- ja joh, nog meer coffeeshops en duffe jongeren
- nou vooruit, 1 positief punt
- 2 dan
- nee over de grondwet accepteren, dat betekent?

.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43780316
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Klopt . Maar procentueel klopt het van geen kant natuurlijk. Iemand die 2 ton verdient per jaar, of iemand zoals ik betalen (zonder staat steun) net zoveel zorgverzekering. Ik betaal ruw geschat 7% ofzo aan premie, terwijl iemand van 2 ton daar maar 0,5% voor betaald. (op het totaal van het loon heb ik het dan over)

[ Bericht 3% gewijzigd door febster op 22-11-2006 13:53:38 ]
pi_43780440
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:47 schreef r8ality het volgende:

- Je gaat maar iets huren
- ja joh, nog meer coffeeshops en duffe jongeren
- nou vooruit, 1 positief punt
- 2 dan
- nee over de grondwet accepteren, dat betekent?

.
Van dat softdrugs lijkt me nogal logisch. Ik mag het wel kopen nu, maar ik mag het niet telen, en als ik iemand wat spul geef ben ik ook strafbaar . Daar zijn dus tig politie agenten mee bezig om dat proces te controleren etc, terwijl als je het legaal maakt, de kwaliteit beter wordt en je er ook nog eens BTW aan verdient. Je bespaart dus geld aan de politie kant die ze weer nuttiger kunnen inzetten en je ontvangt ook nog eens extra inkomsten . Desnoods hang je er een leeftijdsgrens (16) ofzo aan, geen probleem.

We hebben als volk Nee gestemd tegen de grondwet voor de EU. Balkenende schrok daar nogal van maar wilde al snel daarna het weer over die grondwet gaan hebben, dat streek me nogal tegen mijn haren in.
pi_43780554
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:51 schreef febster het volgende:

[..]

Van dat softdrugs lijkt me nogal logisch. Ik mag het wel kopen nu, maar ik mag het niet telen, en als ik iemand wat spul geef ben ik ook strafbaar . Daar zijn dus tig politie agenten mee bezig om dat proces te controleren etc, terwijl als je het legaal maakt, de kwaliteit beter wordt en je er ook nog eens BTW aan verdient. Je bespaart dus geld aan de politie kant die ze weer nuttiger kunnen inzetten en je ontvangt ook nog eens extra inkomsten . Desnoods hang je er een leeftijdsgrens (16) ofzo aan, geen probleem.

We hebben als volk Nee gestemd tegen de grondwet voor de EU. Balkenende schrok daar nogal van maar wilde al snel daarna het weer over die grondwet gaan hebben, dat streek me nogal tegen mijn haren in.
Ik heb bij Domino's zoveel mensen de tering in zien gaan door die troep dat ze op de verkoop en gebruik meteen de doodstraf mogen zetten. En dat waren mensen die als ze het niet zouden kunnen kopen (althans niet legaal in een coffeeshop) het ook niet zouden gebruiken. Dus welk argument je ook aandraagt, het is gewoon troep.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43780628
En het dan ook nog over een leeftijdsgrens hebben. Ben je ook nog rooibos-zuiper ofzo? Kijk naar alcohol en sigaretten, een leeftijdsgrens werkt prima! .
pi_43780666
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:47 schreef febster het volgende:

[..]

Klopt . Maar procentueel klopt het van geen kant natuurlijk. Iemand die 2 ton verdient per jaar, of iemand zoals ik betalen (zonder staat steun) net zoveel zorgverzekering. Ik betaal ruw geschat 7% ofzo aan premie, terwijl iemand van 2 ton daar maar 0,5% voor betaald. (op het totaal van het loon heb ik het dan over)
Jij verdient zoveel geld bij de AH dat je geen recht hebt op zorgtoeslag?
pi_43780698
Net even met Photoshop aan de slag geweest

pi_43780855
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef r8ality het volgende:
En het dan ook nog over een leeftijdsgrens hebben. Ben je ook nog rooibos-zuiper ofzo? Kijk naar alcohol en sigaretten, een leeftijdsgrens werkt prima! .
Dat ligt toch puur aan de controle .
pi_43780864
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:58 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Jij verdient zoveel geld bij de AH dat je geen recht hebt op zorgtoeslag?
Jawel, maar dan blijft mijn punt net zo hard staan hoor
  woensdag 22 november 2006 @ 14:06:15 #143
36431 bleiblei
pi_43780872
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:05 schreef febster het volgende:

[..]

Dat ligt toch puur aan de controle .
Hoe wil je dat controleren?
pi_43780887
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:55 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik heb bij Domino's zoveel mensen de tering in zien gaan door die troep dat ze op de verkoop en gebruik meteen de doodstraf mogen zetten. En dat waren mensen die als ze het niet zouden kunnen kopen (althans niet legaal in een coffeeshop) het ook niet zouden gebruiken. Dus welk argument je ook aandraagt, het is gewoon troep.
Troep as in cannabis en hasj?
pi_43780898
rooibos... ghe ghe ghe
  woensdag 22 november 2006 @ 14:07:22 #146
36431 bleiblei
pi_43780914
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:05 schreef febster het volgende:

[..]

Jawel, maar dan blijft mijn punt net zo hard staan hoor
Een stuk minder. Daarnaast is het jaloezie.
Mensen die 2ton verdienen kunnen een groter huis kopen dan ik! .
Ja gek hé? Als je wil dat iedereen het zelfde is moet je een keer een enkeltje Noord Korea kopen ofzo .
pi_43780916
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef febster het volgende:

[..]

Troep as in cannabis en hasj?
Daar hebben we het toch over, of niet?
pi_43780920
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hoe wil je dat controlleren?
Legitimatie . Waterdicht zal het nooit zijn omdat een oudere broer altijd iets kan kopen, maar dat kan nu ook, en nu is er nauwelijks controle op .
  woensdag 22 november 2006 @ 14:09:56 #149
36431 bleiblei
pi_43780995
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef febster het volgende:

[..]

Legitimatie . Waterdicht zal het nooit zijn omdat een oudere broer altijd iets kan kopen, maar dat kan nu ook, en nu is er nauwelijks controle op .
En dat doen ze nog niet?
Kijk eens om je heen in de kroeg joh.
Daar kan je niet elke keer legitimatie vragen.
In de coffeeshop lopen ze naar binnen met een fake-id of een grote bakkes.

Er wordt momenteel echt wel gecontroleerd op te jongen kinderen die alcohol kopen. Maar hoeveel jongeren van onder de 18 lopen er bij jouw AH naar buiten met een fles Martini (als jullie dat uberhaupt verkopen)? En hoeveel jongeren van onder de 16 lopen met een fles Canei naar buiten?

Die controle hoort er wettelijk wel te zijn. Nu ook al.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:11:05 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_43781021
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Een stuk minder. Daarnaast is het jaloezie.
Mensen die 2ton verdienen kunnen een groter huis kopen dan ik! .
Ja gek hé? Als je wil dat iedereen het zelfde is moet je een keer een enkeltje Noord Korea kopen ofzo .
!!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')