Past vast welquote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel handig lijkt me, eventjes les.
Ja dan mag jij mij wel lesgeven.Als je maar rustig aan met me doet.
Sgoed.Eventueel een warm jack oid. Als het een beetje past.
Het trucje is eigenlijk heel simpel als je een beetje goed bent in balanceren/evenwicht houden en ff je kop erbij houdt. Je moet namelijk voor het draaien je gewicht naar voren verplaatsen zodat er geen druk meer op je achterste been staat waardoor je met één soepele beweging je board om kunt gooien. Nou en als je dat doorhebt dan ben je al een heel eind en dan kun je ook overgaan in een beetje carven.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Snowboarden schijnt in het begin moeilijker te zijn maar als je het trucje kent makkelijker om er leuke dingen mee te leren. Heb ik gehoord.
Hoezo voel jij koude?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef FUFR het volgende:
skieën en snoborden = met sneeuw
sneeuw = koud
FUFR haat koud
dat komt door mijn overgevoelige tepelaarsquote:
Oja, dat.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het trucje is eigenlijk heel simpel als je een beetje goed bent in balanceren/evenwicht houden en ff je kop erbij houdt. Je moet namelijk voor het draaien je gewicht naar voren verplaatsen zodat er geen druk meer op je achterste been staat waardoor je met één soepele beweging je board om kunt gooien. Nou en als je dat doorhebt dan ben je al een heel eind en dan kun je ook overgaan in een beetje carven.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oja, dat.
Ergens baal ik wel dat ik het toen ik klein was .....
Onze tuin ligt vol met blaadjes.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:31 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen, ik verveel mezelf.
Mooi toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onze tuin ligt vol met blaadjes.
Je bent aan je maag geopereerd? Voor de eerste keer?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef Juup© het volgende:
Ik ga eten, dat ga ik doen. Weer een lekker potje [afbeelding] naar binnenwerken.
2e keer, en als het goed is de laatste keer.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent aan je maag geopereerd? Voor de eerste keer?
Ja dan is het veel makkelijkerquote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oja, dat.
Ergens baal ik wel dat ik het toen ik klein was nooit geleerd heb, dan doe je dat soort dingen inderdaad veel gemakkelijker en ben je niet bang oid. Zeker ik als kind niet.
Maarja, dat wou meneer niet.
Waarom eigenlijk? Dat heb je nooit verteld.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
2e keer, en als het goed is de laatste keer.
Ga ik ook niet vertellen, gewoon een maagoperatiequote:Op woensdag 22 november 2006 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Dat heb je nooit verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |