Het soort beelden waarvan de spindoctor spontaan een hartaanval krijgtquote:Op woensdag 22 november 2006 00:49 schreef venomsnake het volgende:
Haha, geweldig die Balkie met zijn grote pot bier terwijl die een Duits slager lied zingt.![]()
Ja, beetje vreemd vind ik. Bos en Rutte horen er eigenlijk niet bij te zitten.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:51 schreef bolivian het volgende:
Er hangt een sfeer alsof de verkiezingen al voorbij zijn en vooral Bos en Rutte terugkijken op 'het spel'.
Verhelderend,.
Die zijn doodmoe.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Die rossenmöller is wel irritant, zoals altijd.
Dat vind ik helemaal niet vanavond.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat maakt het wat mij betreft juist zo interessant.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, beetje vreemd vind ik. Bos en Rutte horen er eigenlijk niet bij te zitten.
hij heeft het vanavond ook behoorlijk naar zijn zin geloof ikquote:Op woensdag 22 november 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.
Nee, vind ik niet. Als politicus vond ik 'm irritant, nu vind ik 'm wel okee als programmamaker/interviewer.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
I couldn't disagree with you more!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Gamma!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Rosenmöller is best te pruimen als programmamaker.
Inhoudelijk zijn ze al afgemat denk ik,quote:Op woensdag 22 november 2006 00:58 schreef venomsnake het volgende:
Nou, kom op jongens.. nog even een stevig debat!![]()
Je zit echt onzin uit te kramen!quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Werkelijk, een programma wat op dit moment tot in het fijnste detail overloopt van de linkse propaganda. Gewoon te misselijk om te zien. Op slinkse wijze filmpjes tonen, toespelingen maken, ophemelen van bepaalde personen en idealen en ga zo maar door. Een schande voor een staatsomroep.![]()
Zit jij naar hetzelfde programma te kijken,quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Werkelijk, een programma wat op dit moment tot in het fijnste detail overloopt van de linkse propaganda. Gewoon te misselijk om te zien. Op slinkse wijze filmpjes tonen, toespelingen maken, ophemelen van bepaalde personen en idealen en ga zo maar door. Een schande voor een staatsomroep.![]()
Zoals ik hier nog zei.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:59 schreef bolivian het volgende:
Klopt, dat vind ik ook.
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inhoudelijk zijn ze al afgemat denk ik,.
Of baal je dat Geert Wilders niet uitgenodigd is?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zit jij naar hetzelfde programma te kijken,?
Dat mag geen verrassing heten.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwoah, hij schoof gelijk Femke Halsema naar voren in het begin van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |