Wyccie +1quote:Op woensdag 22 november 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Bret Easton ellis.
Robert Altman.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iets met een A was dat... Altman?
Niet helemaal, maar het basisplot lijkt er op.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef erkel het volgende:
Ja verrek weet nu welke film het is. Hij overlijd en dan begeleid hij zo'n vent als geest. Die vent moet dan allemaal dingen vertellen aan zijn 'ex'-vriendin
Klinkt beetje als Ghost met Demi Moore.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:51 schreef erkel het volgende:
Ja verrek weet nu welke film het is. Hij overlijd en dan begeleid hij zo'n vent als geest. Die vent moet dan allemaal dingen vertellen aan zijn 'ex'-vriendin
maar weet de naam nietgokje: Ghost Story
Goed genoeg, omdat ik nu echt wil gaan slapenquote:Op woensdag 22 november 2006 02:02 schreef erkel het volgende:
nee dat zijn geen 11 The Frightenend
correct! Neuroscience +1quote:Op woensdag 22 november 2006 02:10 schreef Neuroscience het volgende:
Freek de Jonge
twijfel geval, maar volgens mij stond daar het type niet bij. Maar als je het niet doelbewust gezochthebt en gewoon toevallig vanochtend hebt gelezen mag je wat mij betreft een poging wagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef SaskiaR het volgende:
Ik lees het net op fok... maar dan mag ik het vast niet zeggen:)
Dit is een Lynx, ongeveer de helft kleiner en lichter. Dierennaam klopt het is een Super XXXXXXXXXXXquote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij lijkt wel op een Lynx trouwens, heeft dit geval ook een dierennaam?
SaskiaR +1quote:Op woensdag 22 november 2006 09:51 schreef SaskiaR het volgende:
Puma?
Kwam 't toevallig tegen in de reacties...
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:55 schreef Flitspaal het volgende:
Stevaert?
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:28 schreef Etcetera het volgende:
kijk ff in de slowchat jongens
en ik weet het niet
wat moet ik daar nou weer bij denkenquote:
Flitspaal +1quote:Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef Flitspaal het volgende:
Terence Stamp
Freya Vandenbosschequote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef wyccie het volgende:
Die Belgische is Freya nog iets. Iets met bosch?
Er is in België een Freya VandenBossche politica. Maar of zij vice-premier is, weet ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef wyccie het volgende:
Die Belgische is Freya nog iets. Iets met bosch?
Volgens wiki wel.. en zij is het sowieso op de foto natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Er is in België een Freya VandenBossche politica. Maar of zij vice-premier is, weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |