Tyf je eindelijk in slaap wordt je weer wakkerquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
Vooral Discovery is er erg mee. De reclame staat wel dubbel zo hard als de rest van de programma's. Erg irritant omdat ik dan steeds het volume naar beneden moet zetten als er weer eens reclame op is.
Maar dat wegfaden doen ze tegenwoordig ookal niet meer op de meestequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef Nexxennium het volgende:
Als gevolg daarvan ram ik al op mute op het moment dat ik het logo zie wegfaden. De achterlijke commerciele bavianen hebben blijkbaar nog niet in de gaten dat ze met die onzin juist de mensen wegjagen.
Naja either way, zodra weer 1 of andere kneus begint over "win nu een pauperplasmascherm, SMS IDIOOT naar 9876!" grijp ik naar de remote.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:17 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Maar dat wegfaden doen ze tegenwoordig ookal niet meer op de meeste
Ik wacht op de eerste die over downloaden begingt![]()
ongelovelijk wat een onzinquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
de reclame staat niet harder. er komt hetzelfde aantal decibels uit je speakers.
De geluiscompressie is anders (duurder) dan die in de film. hierdoor lijkt het harder
Ja, het klinkt harder, dat er hetzelfde aantal decibels uit mijn speakers komen zal mij een zorg zijn, of zit jij met zo'n apparaatje het aantal DB's te meten als je een film gaat kijken? Het is gewoon belachelijk dat ik nog erger schrik van de reclame dan van de schrik effecten in de film zelf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
de reclame staat niet harder. er komt hetzelfde aantal decibels uit je speakers.
De geluiscompressie is anders (duurder) dan die in de film. hierdoor lijkt het harder
Bwhehe, dat had ik net dus ook. Ik lag lekker half suffend een beetje op bed, komt er reclamequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Tyf je eindelijk in slaap wordt je weer wakker![]()
Dan gaat er een wereld voor je open.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:45 schreef EvilWasp het volgende:
Mute knop doe ik ook altijd, heerlijke rust dan ineens.
Goed idee. Ms moet ik maar een klacht indienen bij commissie gelijke behandeling oid. Films etc worden al via teletekst ondertiteld indien het een Nederlandse film is. Dan wil ik dat ook met reclames omdat ik ze anders niet kan volgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:13 schreef immortalsean het volgende:
af en toe zou je willen, dat ook reclames ondertiteling kregen. *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |