08:00quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wil je mij woensdag misschien bellen![]()
Oh nee dan zou je echt om acht uur moeten bellen, anders kom ik te laat, dat zal ik je dan niet aandoen
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef beestjuh het volgende:
Maandagochtend weer om half 7any volunteers?
Mag ik je ook "willekeurige" nummers geven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Tof ik heb volgende maand nachdiensten en werk op een helpdesk (genoeg telefoons dus)
Wie gebeld wil worden weet me te vinden![]()
en welke helpdesk? mischien kunnen we nog social doen ook :xquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Tof ik heb volgende maand nachdiensten en werk op een helpdesk (genoeg telefoons dus)
Wie gebeld wil worden weet me te vinden![]()
Woensdag 08.00 uur. Stuur me maar een PM met je nummer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef beestjuh het volgende:
Wil je mij woensdag misschien bellen![]()
Oh nee dan zou je echt om acht uur moeten bellen, anders kom ik te laat, dat zal ik je dan niet aandoen
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en welke helpdesk? mischien kunnen we nog social doen ook :x
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Mag ik je ook "willekeurige" nummers geven?
nee ben luiquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijn
[..]
Ga je gang
www.binoculars.nl/helpdesk.htm toevallig?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijn
[..]
Ga je gang
Nee tis een bekend bedrijf en het nummer is gratis in de nacht en overdag kost ie geldquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.binoculars.nl/helpdesk.htm toevallig?
en als we het vinden..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee tis een bekend bedrijf en het nummer is gratis in de nacht en overdag kost ie geld
veel plezier met uitzoeken![]()
Groot vanaf 1200 uur zitten we met ze 2enquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en als we het vinden..
hoe groot is de kans dat we jou aan de lijn krijgen?
aahquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Groot vanaf 1200 uur zitten we met ze 2en![]()
ohja welke afdeling krijg ik dan?quote:Op zondag 3 december 2006 01:48 schreef Steve-O het volgende:
0800-0407
Nee die anderequote:
toets 1 voor particuleer toets 2 voor zakelijk...quote:Op zondag 3 december 2006 02:39 schreef Steve-O het volgende:
optie Internetplusbellen
die zijn 24/7 geopend
oja was 0403 op het eind my badquote:Op zondag 3 december 2006 02:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toets 1 voor particuleer toets 2 voor zakelijk...
kies ik 1
toets het 10 cijferige telefoonnummer in voor waar u belt. in dien niet bekent kies #
kies ik #
belt u voor een storing aan een telefooncel kies 1 voor overige vragen kies 2 :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |