Tóch was het prettig wakker worden, je klinkt erg leukquote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen wel iig, stootte meteen dr hoofd
Dank jequote:Op donderdag 30 november 2006 17:53 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Tóch was het prettig wakker worden, je klinkt erg leuk
"Goede morgen, de wekservice"quote:
Zaterdagochtend lig ik ergens in Duitsland uit te kateren, zoals het er nu naar uitzietquote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb vrijdag avond-/ nachtdienst, dus als je zaterdag vroeg op moet...
Het doet al geen pijn meerquote:Op donderdag 30 november 2006 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Goede morgen, de wekservice"
-"goede morgen, AUW..."
"Zware nacht gehad?"
-"nou, ik stoot net mijn hoofd..."
Etc etc.
half 9 en we hebben een dealquote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zaterdagochtend lig ik ergens in Duitsland uit te kateren, zoals het er nu naar uitzietbijna jammer, maar deze kans laat ik toch even aan me voorbijgaan...
Weekend![]()
Wat mij betreft is het experiment nog niet voorbij overigens, ik vind te het leuk.![]()
Maandagochtend weer om half 7any volunteers?
baas: Ben je nou alweer te laat?quote:
baas: Ben je nou alweer te laat?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef beestjuh het volgende:
[..]
baas: Ben je nou alweer te laat?
beestjuh: Ja, mijn wekker wilde niet eerder afgaan
Denk niet dat ik dat kan verkopen
Ah, good...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Het doet al geen pijn meer
Heeft me wel geholpen bij het herinrichten van de kamer, is nu iets veiliger
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef existenz het volgende:
[..]
baas: Ben je nou alweer te laat?
beestjuh: Ja, mijn wekker wilde niet eerder afgaanDe wekker staat pas om 08:30 op
![]()
En toch bekt het minder lekkerquote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Je voorstellen met je nickname is kei-hip
Mijn wekker staat op 08:00.. Maar dan ben ik echt niet meteen wakkerquote:Op donderdag 30 november 2006 23:50 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wel lief dat je mij dan al meteen zou willen spreken
Om half 7?! Dan sla ik je een blauw oog denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Wat dacht je ervan wakker te worden met licht gefluister bij je hoor, de geur van een lekker ontbijt, een zacht gekneed bij je schouders terwilj het daglicht zachtjes je kamer binnen schijnt?
Jouw nick is anders best een leuke contradictie met hoe je klinktquote:Op donderdag 30 november 2006 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch bekt het minder lekker
Wil je mij woensdag misschien bellenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn wekker staat op 08:00.. Maar dan ben ik echt niet meteen wakker. Dus eigenlijk ga je dan idd wel voor mijn werk en ontbijt
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:19 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Om half 7?! Dan sla ik je een blauw oog denk ik![]()
I get that a lot latelyquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Jouw nick is anders best een leuke contradictie met hoe je klinkt
08:00quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wil je mij woensdag misschien bellen![]()
Oh nee dan zou je echt om acht uur moeten bellen, anders kom ik te laat, dat zal ik je dan niet aandoen
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef beestjuh het volgende:
Maandagochtend weer om half 7any volunteers?
Mag ik je ook "willekeurige" nummers geven?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Tof ik heb volgende maand nachdiensten en werk op een helpdesk (genoeg telefoons dus)
Wie gebeld wil worden weet me te vinden![]()
en welke helpdesk? mischien kunnen we nog social doen ook :xquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Steve-O het volgende:
Tof ik heb volgende maand nachdiensten en werk op een helpdesk (genoeg telefoons dus)
Wie gebeld wil worden weet me te vinden![]()
Woensdag 08.00 uur. Stuur me maar een PM met je nummer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef beestjuh het volgende:
Wil je mij woensdag misschien bellen![]()
Oh nee dan zou je echt om acht uur moeten bellen, anders kom ik te laat, dat zal ik je dan niet aandoen
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en welke helpdesk? mischien kunnen we nog social doen ook :x
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Mag ik je ook "willekeurige" nummers geven?
nee ben luiquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijn
[..]
Ga je gang
www.binoculars.nl/helpdesk.htm toevallig?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zoek maar op zoveel telecom/internet helpdesken zijn er niet die in de nacht open zijn
[..]
Ga je gang
Nee tis een bekend bedrijf en het nummer is gratis in de nacht en overdag kost ie geldquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.binoculars.nl/helpdesk.htm toevallig?
en als we het vinden..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee tis een bekend bedrijf en het nummer is gratis in de nacht en overdag kost ie geld
veel plezier met uitzoeken![]()
Groot vanaf 1200 uur zitten we met ze 2enquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en als we het vinden..
hoe groot is de kans dat we jou aan de lijn krijgen?
aahquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Groot vanaf 1200 uur zitten we met ze 2en![]()
ohja welke afdeling krijg ik dan?quote:Op zondag 3 december 2006 01:48 schreef Steve-O het volgende:
0800-0407
Nee die anderequote:
toets 1 voor particuleer toets 2 voor zakelijk...quote:Op zondag 3 december 2006 02:39 schreef Steve-O het volgende:
optie Internetplusbellen
die zijn 24/7 geopend
oja was 0403 op het eind my badquote:Op zondag 3 december 2006 02:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
toets 1 voor particuleer toets 2 voor zakelijk...
kies ik 1
toets het 10 cijferige telefoonnummer in voor waar u belt. in dien niet bekent kies #
kies ik #
belt u voor een storing aan een telefooncel kies 1 voor overige vragen kies 2 :/
Ik kan iets langer in bed blijven liggen, hoop dat dat geen probleem is?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Woensdag 08.00 uur. Stuur me maar een PM met je nummer.
Ik zal mijn alarm gelijk zetten.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik kan iets langer in bed blijven liggen, hoop dat dat geen probleem is?
Anyway je hebt PM
Ik moet maar tot 2330 werken deze weekquote:
Wat voor baan heb je wel nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:21 schreef beestjuh het volgende:
UIO!! Ik moet morgen eerder opstaan, ben je al vroeg uit de veren?M'n wekker zou om 6.00 moeten aflopen
, maar als je je dan liever nog een keer omdraait schakel ik wekservice.nl weer in
Ah, vandaar dat je niet opneemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:21 schreef beestjuh het volgende:
UIO!! Ik moet morgen eerder opstaan, ben je al vroeg uit de veren?M'n wekker zou om 6.00 moeten aflopen
, maar als je je dan liever nog een keer omdraait schakel ik wekservice.nl weer in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |