Liefie jij mag nog niet stemmen aaaaaaahwquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat vraag ik me nou ook de hele tijd af.![]()
Ik mag wel stemmen hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Liefie jij mag nog niet stemmen aaaaaaahw![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
:'( !!
Wat is nou echt een paultjuhhhh partij ?
Whehehequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef kLowJow het volgende:
Kan overigens alleen met rood potlood.
en ook niet op VVDquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Monocultuur het volgende:
als je maar NIET op het SP stemt.
Waarom niet dan ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
als het maar niet links is, dan zit je goed!
Waarom ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Q. het volgende:
PvdA.
Waarom ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het het meest met jouw overtuiging overeenkomt
SPAM!!!!SPAM!!!!SPAM!!!!SPAM!!!!SPAM!!!!SPAM!!!!SPAM!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef frenkck het volgende:
gewoon de stomwijzer doen joh (www.stomwijzer.nl).
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef frenkck het volgende:
gewoon de stomwijzer doen joh (www.stomwijzer.nl).
Mensenlevens zijn onzinnig, uiteraard.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef motten het volgende:
Als je maar niet op één van die linkse partijen stemt... die geven teveel overheidsgeld uit aan onzinnige dingen en laten het begrotingstekort te ver op lopen. dus geen sp, groenlinks of pvda..en d66 is ook al niets.
Het enige probleem van BG is dat hij een uitkering heeft, en niet dankbaar is voor het geld dat hij krijgt, maar hij wil er nog meer bijquote:Op woensdag 22 november 2006 13:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mensenlevens zijn onzinnig, uiteraard.
Georgina Verbaanquote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nummer 26 van de partij van de dieren!
Nee, ik hoef er niks bij, maar er zijn veel mensen die het HEEL hard nodig hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het enige probleem van BG is dat hij een uitkering heeft, en niet dankbaar is voor het geld dat hij krijgt, maar hij wil er nog meer bijSchandalig dat je zo ondankbaar bent terwijl je al geld krijgt zonder er iets voor te hoeven doen
![]()
Als je echt niet weet wie je moet kiezen vond ik dat zelf nog wel een goede keuze!quote:
Je kunt gewoon met je paspoort naar het stemlokaal toe. Stem je dan wel wilders?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:29 schreef LoggedIn het volgende:
godverdommeik ben mn stempas kwijt, nu kan ik niet stemmen
waarom versturen ze dat ding nou 3 maanden vantevoren
volgens mij kan dat niet. Dat stond iig in die folder, dat er geen mogelijkheid is tot stemmen zonder stempasquote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon met je paspoort naar het stemlokaal toe. Stem je dan wel wilders?
Mensen die het hard nodig hebben krijgen het ook van de VVD, sterker nog, de VVD heeft in haar programma staan dat ze de uitkeringen met 30% willen laten stijgen, maar dan wel alleen voor mensen die het echt nodig hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er niks bij, maar er zijn veel mensen die het HEEL hard nodig hebben.
waarom van alles wat ik zeg er van maken dat het om mijzelf zou gaan.
Ik stem sp voor JUIST de structuur van de samenleving.
die is wezenlijk en begint bij een sociale omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |