ahaaaaquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel, wel een beetje opletten he
Yeeeaaaaahquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb 'm gevonden via jouw active topics.![]()
Nu nog zien of mamapan ook de weg weet te vinden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb 'm gevonden via jouw active topics.![]()
dat "sloome" ziet er stom uit ... is dat wel goed geschreven?quote:
Wie??quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu nog zien of mamapan ook de weg weet te vinden...
Yupz...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat "sloome" ziet er stom uit ... is dat wel goed geschreven?
Het is slome, maar dan op een sloome manier geschrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat "sloome" ziet er stom uit ... is dat wel goed geschreven?
Mamapan...je weet wel...die lieve vrouw die hier in het begin helemaal door die walgelijke APKquote:
Oh die van die fake's?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mamapan...je weet wel...die lieve vrouw die hier in het begin helemaal door die walgelijke APKwerd afgezeken.
![]()
Ik ken wel mamanatas?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mamapan...je weet wel...die lieve vrouw die hier in het begin helemaal door die walgelijke APKwerd afgezeken.
![]()
die linker isquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die rechter dacht ik...![]()
[afbeelding]
En dat is dus jouw hubbie? Dan ben jij de linker persoon?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die rechter dacht ik...![]()
[afbeelding]
Ik word nog veel bloedlinker als jij zo doorgaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat is dus jouw hubbie? Dan ben jij de linker persoon?![]()
Ik ben gewoon een bitch hè?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik word nog veel bloedlinker als jij zo doorgaat.![]()
![]()
39.500![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een bitch hè?![]()
![]()
En waarom wordt ons kluppie steeds kleiner?![]()
SC-COS? SC natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee
Voor wie ben je dan eigenlijk ?![]()
Dynasty!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow...ennuh btw....idd...je bent net Alexis.![]()
![]()
eerste weg rechtsquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe heb jij de weg hier naartoe gevonden...![]()
Maar eh...ik denk datquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dynasty!![]()
edit: * Talitha houdt nu op met springen.
Lijsttrekkersdebat en freek niet vergetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...ik denk dat
a) Het forum niet echt meewerkt
b) Het een slok op een borrel aan posts scheelt dat Bommels een "scanman" heeft gedaan.
c) Er CL is.
d) Kribbet door duckie is weggejaagd.
![]()
Het zijn gewoon watjes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...ik denk dat
a) Het forum niet echt meewerkt
b) Het een slok op een borrel aan posts scheelt dat Bommels een "scanman" heeft gedaan.
c) Er CL is.
d) Kribbet door duckie is weggejaagd.
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het zijn gewoon watjes.![]()
e) LS bevindt zich niet in de positie om te kunnen posten.
f) Buuf zit op de camping.
g) Puntoortje is verslaafd aan dat spelletje uit die K.U.T.-banner.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijsttrekkersdebat en freek niet vergeten
Ik zag bommie laatst wel in de COS, maar hij liet zijn oude vriendjes gewoon 'links' liggen![]()
me puntoortje een kerstmuts gevenquote:
fotosoepen is phat okeequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
me puntoortje een kerstmuts geven![]()
Je bent er vroeg bij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
me puntoortje een kerstmuts geven![]()
dat komt omdat ik niet zo snel benquote:
had je eerst niet een andere sig?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet zo snel ben![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
had je eerst niet een andere sig?
ja, helaas ff welquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]Oortje, ben je van je geloof gevallen?
Nog niet een heel klein beetje voor mij over?quote:
En voor mij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet een heel klein beetje voor mij over?![]()
![]()
![]()
Zullen we delen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
En voor mij.![]()
* Talitha sleept Puntje's TLC-rugzak weer naar binnen.![]()
Volgende keer maar niet in mijn ogen.... ik loop net zo tegen een deur aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:54 schreef puntoortje het volgende:
* oortjes blaast een heel klein beetje TLC bij eendje in de oogies
Puntje heeft die zak net door de WC gespoeld.quote:
Voor jou zak ik met liefde door de strontquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Puntje heeft die zak net door de WC gespoeld.![]()
WC Eend to the rescue!![]()
![]()
Mijn supereend!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jou zak ik met liefde door de stront![]()
![]()
Ik ga ff Freek kijken![]()
waar is jappie ineens gebleven... ( heb ik die per ongeluk in de plee gegooitquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn supereend!![]()
![]()
Ik ben al aan het kijken.![]()
Hij noemde een rijtje met redenen om niet hier te posten en toen was ie opeens weg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar is jappie ineens gebleven... ( heb ik die per ongeluk in de plee gegooit)
quote:
weet je t al wel dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gezeik over de verkiezingen
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
weet je t al wel dan?![]()
ps * Inodder kijkt ook freek
ik ben het helemaal met je eens... overals zie/hoor je er iets overquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gezeik over de verkiezingen
waar ben je t niet mee eens danquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens... overals zie/hoor je er iets over
Het lijkt sinterklaas wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens... overals zie/hoor je er iets over
huhquote:
Met al die mooie praatjes en fijne beloftes waar na de verkiezingen toch geen flikker van terecht komtquote:
dat dan weer wel natuurlijk maar ik dacht dat ze bedoelde dat ze t niet met jou eens wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met al die mooie praatjes en fijne beloftes waar na de verkiezingen toch geen flikker van terecht komt![]()
hoe kom je aan die "niet"?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat dan weer wel natuurlijk maar ik dacht dat ze bedoelde dat ze t niet met jou eens was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |