Hoi Fred!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:17 schreef fredfok het volgende:
hallo FOK!-users,
Wat ongelooflijk goed dat FOK! en de users ons, de stichting FOK(Fibrosekinderen Op Kamp) willen helpen bij het realiseren van de doelstelling om kinderen die de pech hebben om in het ziekenhuis te belanden aan internet te helpen.![]()
Het is in de laatste jaren extra belangrijk omdat ze, vanwege het onderlinge besmettingsgevaar, ook nog alleen op een kamer moeten verblijven en niet hun CF vrienden mogen ontmoeten.![]()
Omdat het nog lang zal duren vóór we overal 'vaste of draadloze DSL' internet kunnen realiseren willen we zorgen voor 'ultra mobiele' UMTS of GPRS verbindingen, daarmee kunnen we op heel korte termijn een aantel mensen helpen. (als er iemand is die ons aan een contact kan helpen bij een van de providers hou ik me aanbevolen, we zoeken een voordelig abonnement)
Nogmaals alvast bedankt voor jullie hulp! Hartstikke leuk.
groeten Fred.
![]()
Morgen heb ik inzicht in mijn financien en dan zal ik mijn bijdrage storten zoals beloofd. Ik doe het in 2 stappen. 1x van mezelf, 1x voor de 100km loop.quote:Op zondag 26 november 2006 21:31 schreef ElisaB het volgende:
Heel spannend pussy
Ik heb geen mutaties te melden (maar dat is op zich niet vreemd voor de zondag). Morgen weer een update
Welkom!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:17 schreef fredfok het volgende:
hallo FOK!-users,
Wat ongelooflijk goed dat FOK! en de users ons, de stichting FOK(Fibrosekinderen Op Kamp) willen helpen bij het realiseren van de doelstelling om kinderen die de pech hebben om in het ziekenhuis te belanden aan internet te helpen.![]()
Het is in de laatste jaren extra belangrijk omdat ze, vanwege het onderlinge besmettingsgevaar, ook nog alleen op een kamer moeten verblijven en niet hun CF vrienden mogen ontmoeten.![]()
Omdat het nog lang zal duren vóór we overal 'vaste of draadloze DSL' internet kunnen realiseren willen we zorgen voor 'ultra mobiele' UMTS of GPRS verbindingen, daarmee kunnen we op heel korte termijn een aantel mensen helpen. (als er iemand is die ons aan een contact kan helpen bij een van de providers hou ik me aanbevolen, we zoeken een voordelig abonnement)
Nogmaals alvast bedankt voor jullie hulp! Hartstikke leuk.
groeten Fred.
![]()
wat was er dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 november 2006 07:27 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Na een hele drukke week, met o.a. een ziekenhuisopname voor mijn jongste dochter (niets ernstigs maar wel heel noodzakelijk)
neurologisch en slaaponderzoek en daar ben je twee daen zoet meequote:Op maandag 27 november 2006 08:40 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
wat was er dan als ik vragen mag?
Vanwege die prijzen is het dus ideaal als je ergens wat oudere modellen kunt krijgen. 12x met een 2ghz CPU of 6x met een 3ghz CPU dan zou ik voor de 2gh CPU kiezen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er zelf pas eentje gekocht voor ¤ 799 ex btw, en die zou al prima voldoen volgens mij
duidelijkquote:Op maandag 27 november 2006 09:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
neurologisch en slaaponderzoek en daar ben je twee daen zoet mee
quote:Op maandag 27 november 2006 10:14 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] FOK!-mods veilen zichzelf LIVE
ik hoop ook niet dat het nodig is, dat is niet goed!quote:Op maandag 27 november 2006 13:11 schreef hjs het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van jullie inspanningen !!![]()
Wie weet zit mijn dochter ooit achter een Fok! laptop
(gelukkig is ze al jaren niet meer opgenomen geweest dus ik hoop eigenlijk van niet)
Toppie SCH! Enig idee tot wanneer het duurt?quote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Morgenochtend begint de boekenactie!
Wat is de boekenactie precies? Kan het ff zo snel niet vinden.quote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Morgenochtend begint de boekenactie!
Meestal zijn de boeken vrij snel op - zal jullie op de hoogte houden van de tussenstand. Ik ben tot woensdagavond op mijn werk en heb dan een paar dagen vrij, maar dan is het grootste bedrag wel binnen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toppie SCH! Enig idee tot wanneer het duurt?
Geweldig! Ik ga duimenquote:Op maandag 27 november 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Meestal zijn de boeken vrij snel op - zal jullie op de hoogte houden van de tussenstand. Ik ben tot woensdagavond op mijn werk en heb dan een paar dagen vrij, maar dan is het grootste bedrag wel binnen.
echt onwijsquote:Op maandag 27 november 2006 20:00 schreef ElisaB het volgende:
OpdaatOpdaat
Opdaat
Hou je vast, hou je vast!!!
Bank 2.074,67
Giro 1.312,73
Anders 94,00
Totaal 3.481,40
Ik zeg WTF![]()
![]()
Met een dikke kus voor:
FallenAngel666
Prupke(ook vast voor de sponsorloop)
Phluphy
Litton-Lane
Roi
DrFlash
SnowDoggg
Menschen... we gaan goe-oed
ik zal dit even achter de schermen quotenquote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar mag ik mijn tagje weer inleveren. Ik wil van alles doen voor deze actie, en doe dat ook, maar ben allergisch voor tagjes.
BE was me voorquote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zal dit even achter de schermen quoten
En tnx man
Ik vond je al wat bleekjes wegkleurenquote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar mag ik mijn tagje weer inleveren. Ik wil van alles doen voor deze actie, en doe dat ook, maar ben allergisch voor tagjes.
echt geweldig, we gaan die kinderen echt heeel blij makenquote:
Ga ik regelenquote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond je al wat bleekjes wegkleuren
Tagje is zsm weer weg
quote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb zojuist een bedrag overgemaakt.
quote:De boekenmarkt is er weer vanaf vandaag! De ultieme kans om een goedkoper sinterklaascadeautje op de kop te tikken. De opbrengst gaat naar de Stichting Fok.
De boekenmarkt van recensie-exemplaren wordt gehouden op de gang naast de rookhokken bij C01. Er liggen gloednieuwe boeken waar in de winkel zo tussen de 20 en 30 euro voor neergeteld mag worden.
De organisatoren hopen dat er gul gegeven wordt. Vijf tot tien euro voor een boek waar je in de winkel het dubbele of driedubbele voor koopt lijkt redelijk.
De opbrengst gaat naar de Stichting Fok die er laptops voor koopt voor kinderen met cystic fibrosis, de ernstige aandoening die ook wel taaislijmziekte wordt genoemd. Voor deze kinderen die veel in het ziekenhuis liggen is internet een uitgelezen manier om contact met anderen te houden. De stichting organiseerde eerder vakantiekampen maar voor de meeste kinderen bleek dat te intensief en risicovol. Toegang tot het internet is voor de zieke kinderen essentieel om contact met vriendjes, vriendinnetjes en de buitenwereld te houden.
www.stichtingfok.nl – www.ncfs.nl
Leuk manquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef SCH het volgende:
De boekenmarkt is een uurtje geleden open gegaan, heb net voor de eerste keer de collectebus geleegd en de eerste opbrengst is.............112 euro
Koop je de rest toch zelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
Nieuwe tussenstand:
200 euro
Het zal niet enorm meer oplopen want de leukste boeken zijn natuurlijk al weg.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
Nieuwe tussenstand:
200 euro
Het zal niet enorm meer oplopen want de leukste boeken zijn natuurlijk al weg.
weer aan zichzelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je ze het jaar daarop weer kunt verkopen.
Woehoequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:08 schreef SCH het volgende:
Het loopt lekker door - heb de pot weer even leeggemaakt, inmiddels340 euro
Allemaal tientjeslid van de NCRV worden dan maar
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:08 schreef SCH het volgende:
Het loopt lekker door - heb de pot weer even leeggemaakt, inmiddels340 euro
Allemaal tientjeslid van de NCRV worden dan maar
dat verdient hij zeker, wel twee ook, maar als ik het goed inschat wil hij dat nietquote:
Dat is het leuke van bloemen geven. Die duw je iemand zijn strot in of hij wil of nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat verdient hij zeker, wel twee ook, maar als ik het goed inschat wil hij dat niet
Geef dat geld maar aan de actie, ik wil wel een drietal unbans die ik zelf in kan zettenquote:
Vind ik ook goed (heb er alleen niets over te vertellenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef dat geld maar aan de actie, ik wil wel een drietal unbans die ik zelf in kan zetten
Ik ga ook niet over de bans, dus aan mij heb je niet veelquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
Geef dat geld maar aan de actie, ik wil wel een drietal unbans die ik zelf in kan zetten
Ik had gehoopt op 250 dus het is al geslaagd maar hoop nu dat we over de 400 heengaan, ik ga weer even tellen zo
Zo lekker hoor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
De laatste keer de bus geleegd vandaag - jippie a jee, de tussenstand is430 euro
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
De laatste keer de bus geleegd vandaag - jippie a jee, de tussenstand is430 euro
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is er al gretig op gereageerd...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat een smakeloze actie van Oversight en hoop dat de organisatie daar niet al te gretig op reageert.
Vergissen is menselijk maar ik vind dit een smakeloze actie, ook richting die kinderen en denk ook dat de stichting Fok er niet zo blij mee zal zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij is er al gretig op gereageerd...![]()
Eens, er zijn betere ludieke acties...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergissen is menselijk maar ik vind dit een smakeloze actie, ook richting die kinderen en denk ook dat de stichting Fok er niet zo blij mee zal zijn.
nou, bedenk er maar een en voer hem uit!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eens, er zijn betere ludieke acties...![]()
Nee, asjeblieft.... niet je strijkstokjequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Ok had ik maar niet over mijn strijkstokje moeten beginnen
dit is zooo slecht voor mijn F5 knopquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:10 schreef ElisaB het volgende:
De kusjes voor 'dank je wel voor je bijdrage':
-Vaduz-(vast voor de sponsorloop)
Ruud-fr![]()
LeNeHe
Debsterr
Semisane(ook voor de sponsorloop; je tweede kusje dus)
onbekende user(vast voor de sponsorloop)
En dan nu de tussenstand (tromgeroffel):
Bank 2.154,67
Giro 1.357,73
Anders 94,00
Totaal 3.606,40
Tel er de boekenmarkt van SCH, de verhoging van MeneerMuis, de sponsorloop en de modveiling bij op en sla stijl achterover
en vergeet Static niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:10 schreef ElisaB het volgende:
De kusjes voor 'dank je wel voor je bijdrage':
-Vaduz-(vast voor de sponsorloop)
Ruud-fr![]()
LeNeHe
Debsterr
Semisane(ook voor de sponsorloop; je tweede kusje dus)
onbekende user(vast voor de sponsorloop)
En dan nu de tussenstand (tromgeroffel):
Bank 2.154,67
Giro 1.357,73
Anders 94,00
Totaal 3.606,40
Tel er de boekenmarkt van SCH, de verhoging van MeneerMuis, de sponsorloop en de modveiling bij op en sla stijl achterover
Gezien de laatste ontwikkelingen, tel ik Stettik vooralsnog bij de veilingquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
en vergeet Static niet.
Ik heb hem even ge pm'd met de gegevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |