Nou ja, meer dan de jip en janneke versie zou ik toch niet onthouden hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe even de Jip & Janneke-versie, want het fijne weet ik er niet van. Maar het heeft te maken met een bacterie, die in sommige gevallen voor CF patienten erg gevaarlijk kan zijn. En dat gevaar wordt onacceptabel veel groter als ze onder elkaar zijn. En dus moeten ze letterlijk en altijd bij elkaar uit de buurt blijven. De enige manier om dus nog (veilig) contact te hebben met elkaar is bijvoorbeeld per telefoon of per internet.
That makes two of usquote:Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef Faithz het volgende:
Nou ja, meer dan de jip en janneke versie zou ik toch niet onthouden hebben![]()
Dank!
Maar je mag altijd een kopje thee komen drinken hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn
De organisatie is van deelname uitgesloten. Iets met belangenverstrengeling en zo. Jammer hoor
(Oftewel: ik ben een te grote schijterd en had het lef niet om mee te doen. Ik heb bewondering en respect voor de 9 mods + 1 FA die zich hebben aangemeld. Ik vind het écht heel erg stoer. Maar ik ben er dus te verlegen voor. En zo. Ik sus mijn geweten met de gedachte dat er ook iemand standby moet staan om de veilinggelden te innen)
Joe bent lievquote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef Troel het volgende:
Maar je mag altijd een kopje thee komen drinken hoor
Moet je anders doen.. wat zou je ervoor neertellen als ze bij jou een kopje thee zou komen drinkenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je mag altijd een kopje thee komen drinken hoor
Daarom schreef ik ook: Op dit moment al ruim ¤10/¤15, het was laat vannacht en had geen zin om alle personen te tellenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit... hoe kan ik jou nou vergetenJe staat erbij (derde post)!
En met ¤ 10 - ¤ 15 ga je het waarschijnlijk niet redden
Dat vind ik wel vreemd daar fok altijd wel iets organiseerd voor de patientjes. Zo heb ik verleden jaar hun diner gelopen voordat ze met hun vriendjes en vriendinnetjes naar de Lion King gingen. Of zijn deze in een ander stadium??quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe even de Jip & Janneke-versie, want het fijne weet ik er niet van. Maar het heeft te maken met een bacterie, die in sommige gevallen voor CF patienten erg gevaarlijk kan zijn. En dat gevaar wordt onacceptabel veel groter als ze onder elkaar zijn. En dus moeten ze letterlijk en altijd bij elkaar uit de buurt blijven. De enige manier om dus nog (veilig) contact te hebben met elkaar is bijvoorbeeld per telefoon of per internet.
Zou kunnen, maar ik doe het toch niet. Beter maar safe than sorry; naar beneden moeten bijstellen is hassikke demotiverend!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef wdn het volgende:
ElisaB: sponsorloop = 10 x (82,5 - 13) = 695 euro.
Je kunt onder het totaal dus net zo goed 695 euro als prognose sponsorloop plaatsen en daaronder een virtueel eindtotaal
Er is absoluut geen minimum. Je mag storten wat je wilt en elke euro is welkomquote:Op donderdag 23 november 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er nog een bepaald minimumbedrag, of kan je storten wat je maar wil.
Ok!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is absoluut geen minimum. Je mag storten wat je wilt en elke euro is welkom
En nu de nieuwe stand!quote:
ik denk het wel, zeker met dat wat de veiling en de hardloopactie op gaan brengen..quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu nog even iemand zoeken die het eindbedrag wilt verdubbelen
Werkt iemand hier bij de Postcodeloterij? If so, valt er misschien wel wat te regelenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu nog even iemand zoeken die het eindbedrag wilt verdubbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |