Dat is wel je referentie hè... die éne actiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef defranseslag het volgende:
Wat een held deze Fransman.
Hebben jullie Feyenoord-Vitesse gezien een paar weken geleden?
Daarin kapte Sansoni een Feyenoorder op een Zidane-achtige manier uit.
Commentator Koert Westerman noemde dit volkomen terecht 'De Franse Slag'.
En verder is hij een held dankzij zijn manier van lopen en voetballen, heerlijk nonchalant en flegmatiek!
Wat een held.
quote:Iets met de Franse slag doen betekent zoveel als iets slordig doen. Deze uitdrukking geeft weer hoe men in Nederland en Vlaanderen tegen de Fransen aankijkt.
Dat was nog eens een karaktermens en inderdaad oud-speler van Juvequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef DeVinger het volgende:
Maar die was cool én had bij Juventus gespeeld toch?![]()
Jij bent ook gelijk de enigequote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Ik denk het niet. Maar als meneer Mos het nu nodig vindt om hem op de bank te plaatsen moet hij dat niet laten. Dan is het alleen wel slechts een kwestie van tijd voordat hij de laan uit wordt gestuurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.
Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.quote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef defranseslag het volgende:
Yakubu vind ik ook een goede voetballer idd.
En je zult in de nabije toekomst nog wel zien wat Sansoni voor grootse speler is Rekkie...
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.
Nee helaas
Of?quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?
Die heeft Schaafie alquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
De elleboog van de week.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft dit figuur een topic met 5 pagina's?
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?
Het kan soms snel gaan in het voetbal. Boulahrouz speelt ook eerst bij een grauwe Nederlandse middenmoter, maar 2 jaar later bij Chelsea en is hij basisspeler van Nederland. En dezelfde soort route zal Sansoni ook afleggen, ook al doet hij dat iets later...
Van der Gouw ging van Vitesse naar Manchester UTD, Westerveld naar Liverpool, Diarra naar Lyon, Bas Wijnen naar VVV Venlo en Raymond van Driel via Agovv weer terug naar Vitesse.quote:Op maandag 11 december 2006 09:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.Hij moet dan wel héél snel de stap naar de top gaan maken, dat neemt namelijk nogal wat tijd in beslag, aangezien je niet van Vitesse naar FC Barcelona gaat.
Welke Franse vrienden???quote:Op zondag 10 december 2006 23:52 schreef Smeich het volgende:
Ik ben benieuwd of jijzelf wel de wedstrijden bekijkt...
je moet trouwens eens met mijn Franse vrienden praten, die zijn ook gek op hem
IN FM 07 heeft vitesse hem bij mij al transfervrij laten gaan na een half jaar ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
defranseslag zal wel zeggen dat het maar een computerspel isquote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef DeVinger het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen na deze twee posts wel overtuigt is?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef Domenica het volgende:
Nou ik vind Football Manager geen argument. Maarja mij hoef je ook niet te overtuigen.
Hij komt vaak nonchalant en ongeinteresseerd over, maar dat is slechts schijn. Daardoor denken tegenstanders vaak dat hij maar wat aankloot ofoz. Verder bewaart hij in balbezit altijd het overzicht en is hij een erg complete speler, hierdoor is het voor discussie vatbaar of hij een verdediger of een middenvelder is, maar dat wist men bij Frank Rijkaard ook niet altijd precies...quote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |