Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef Elvislives het volgende:
Okee, maar dit topic heeft wel bestaansrecht toch? Het is een totaal onbekende voetballer die redelijk opvallend ineens in de Eredivisie staat.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef defranseslag het volgende:
Wat doen jullie stoer?
En ik verwacht geen tegenspraak deze keer.
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef DeVinger het volgende:
DIt soort gedrag krijg je dus alsje kinderen altijd hun zin geeft![]()
ik begin overigens wel te twijfelen of hij nou echt fan is ofniet
Okee, je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand.
Het gaat alleen om de wijze waarop de TS deze speler prijst.
We hoeven niks te hopen, we weten toch allemaal wel dat hij Cannavaro's niveau niet zal bereiken en al heel blij mag zijn naar een overgang naar een middenmoter in de Premier League o.i.d.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...quote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:
Kone en Farfan scoorden gewoon tegen Vitesse in de beker hoor. Bij PSV zijn er meer mensen die de goals maken, zaterdag was dat toevallig Mendez.
En het is niet 1 stap van verdedigen op Vitesse-niveau naar een goed Champions League-niveau.
Yep dat denk ik ook.... als middenmoter op eredivisie niveau hooguit. De man die geofferd wordt bij taktische wisselsquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
ach Huntelaar is nog niet echt in vormquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Nee dat heb ik hem nooit verteld. Je moet hem gewoon rustig zijn ding laten doen en dan komt het er vanzelf uit. Hij weet zelf dat hij de capaciteiten bezit maar hij is op z'n best als hij het gevoel heeft dat ie zich nog moet bewijzen, tegen mensen zoals jullie...quote:@defranseslag heb je Sansoni zelf al wel eens verteld dat je hem een Cannavaro vindt , en zo ja wat was zijn reactie
NIET ALS HET AAN SANSONI LIGT JA!?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Hij is ook FOK!ker??quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef defranseslag het volgende:
Mede dankzij jullie zal hij dus veel beter gaan worden komende maanden.
Volgensmij is ie hetzelfquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij is ook FOK!ker??
Welk account, vertel vertel
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Sébastien
Achternaam: Sansoni
Geslacht: Man
Geboortedatum: 30-01-1978
Opleiding: Ik studeer Delft
Beroep: Voetballer
Hobbies/interesses: Voetballen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
Nou 3 mensen al die Sansoni helemaal de top vinden.... Goh wacht het zijn Vitesse supporters.
Dan zal hij volgend jaar wel de vervanger van Cannavaro worden lijkt me zo
Dat waren idd tactische wissels maar die hadden niets te maken met het spel van De Franse Slag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep dat denk ik ook.... als middenmoter op eredivisie niveau hooguit. De man die geofferd wordt bij taktische wissels
Nou als jij het dan maar wel ziet in hem......quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:26 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Dat waren idd tactische wissels maar die hadden niets te maken met het spel van De Franse Slag.
Er moest namelijk tweemaal in de slotfase een verdediger voor een aanvaller ingeruild worden omdat we 'alles of niets' gingen spelen. De tegenstander wil dan gaan counteren en dus is het begrijpelijk dat je de minst snelle verdediger opoffert voor de slotfase. Ook al vind ik zelf dat Sansoni had moeten blijven staan omdat ik hem tactisch veel sterker vind dan Sprockel. Dit zijn dan nog dingen die Aad de Mos moet leren inzien.
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
Nou 3 mensen al die Sansoni helemaal de top vinden.... Goh wacht het zijn Vitesse supporters.
Dan zal hij volgend jaar wel de vervanger van Cannavaro worden lijkt me zo
Nou zolang jij er maar in gelooft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.
Maw of hij echt ooit Europees voetballer van het jaar word, dat weet ik niet 100% zeker, maar die kans is er wel zeker.
Ik durf echter wel met zekerheid te stellen dat hij binnen nu en 5 jaar bij de laatste 3 van deze verkiezing zit.
Wanneer gaat hij z'n debuut maken in het Franse nationale elftal?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.
Maw of hij echt ooit Europees voetballer van het jaar word, dat weet ik niet 100% zeker, maar die kans is er wel zeker.
Ik durf echter wel met zekerheid te stellen dat hij binnen nu en 5 jaar bij de laatste 3 van deze verkiezing zit.
Haha, allevier de verdedigers die je noemde scoorden tegen Vitesse (beker, competitie, whatever...). Dan houdt hij dus ook Henry, Drogba, Crespo, Rooney en Eto'o niet van scoren af. Man, deze wereldspitsen spelen wekelijks tegen verdedigers die veel beter zijn dan Sansoni, en prikken er bijna elke keer wel één in.quote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef defranseslag het volgende:
Nog wat anders: Als we Jan Mulder moeten geloven kan Cannavaro er dus helemaal niks van. Gister iemand gezien bij Talpa?
Maar Jan Mulder dient dan ook opgehangen te worden... neeeeeeeee gestenigd!!![]()
Hij noemt verdedigers noodzakelijk kwaad...![]()
Maar ontopic: Laten we aub niet doen alsof de eredivisie een competitie van niks is. De beste keeper en verdediger van de wereld spelen bij PSV en in mijn ogen zijn Alves, Huntelaar, Kone en Farfan Europese topspitsen. Tegen de eerste twee had De Franse Slag het nog moeilijk maar de twee laatstgenoemden heeft Sansoni nu van scoren weten af te houden. Nu moet hij nog die laatste stap maken om straks ook spitsen als Henry, Drogba, Crespo, Rooney of Eto'o onschadelijk te kunnen maken, maar ik heb daar alle vertrouwen in.
Maar het lijkt me duidelijk dat Hans vd Haar beter thuis kan blijven aanstaande zondag, die prutser.![]()
Eennabeste? De Nederlandse comptetitie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Elvislives het volgende:
Hij speelt wel mooi bij de nummer 12 van de éénabeste competitie van Europa!
Op PSV na stelt het niveau hier dus echt geen ene drol voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Elvislives het volgende:
Hij speelt wel mooi bij de nummer 12 van de éénabeste competitie van Europa!
Nee in kijk geen programma's met mensen die denken dat ze verstand hebben van voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef Elvislives het volgende:
Jongens, kijken jullie geen Voetbal Inside meer? Van Gaal riep dat, dat Spanje de beste is, daarna Nederland, maar ja...dat mag je wel met een kilo'tje zout nemen natuurlijk
Okee, nou wil ik t weten, wie is dat op je avatar, en waar zit ie zo mee in de put? de arme knulquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee in kijk geen programma's met mensen die denken dat ze verstand hebben van voetbal
Dat is jouw goed recht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou zolang jij er maar in gelooft.
Ik zet mijn geld ergens anders op
Ik dacht dat dit topic ooit nog een serieuze insteek had!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:55 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Als die lamme kut-Domenech nou eens oplet dan kan hij eigenlijk nauwelijks nog om Sansoni heen. Hij zou m.i. een uitstekend duo vormen met Gallas centraal achterin en Sagnol en Abidal op de backs.
het is in ieder geval een speler van Miami Heatquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee, nou wil ik t weten, wie is dat op je avatar, en waar zit ie zo mee in de put? de arme knul
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic ooit nog een serieuze insteek had!![]()
![]()
Daar heb je wel een punt. Ik heb natuurlijk het liefst dat hij tot zijn pensioen blijft bij Vitesse, in welke functie dan ook. Aan de andere kant wil elke voetballer zo hoog mogelijk komen en gun ik hem een mooie transfer naar een grote buitenlandse club.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:55 schreef HPayne het volgende:
Ben je het zelf? Is het een goede vriend van je?
En als ie dan wel zo goed is als je beweert laat em dan lekker bij Vitas blijven, en niet naar die grote clubs gaan die je memoreert. Dat zou eeeeuwig zonde zijn natuurlijk
Ik blijf erbij dat hij allang ontdekt had moeten zijn, wil ie dat niveau van de Europese top bereiken. Hij had in ieder geval al bij Ajax of PSV moeten spelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:48 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ik heb natuurlijk het liefst dat hij tot zijn pensioen blijft bij Vitesse, in welke functie dan ook. Aan de andere kant wil elke voetballer zo hoog mogelijk komen en gun ik hem een mooie transfer naar een grote buitenlandse club.
Want het is toch ook mooi geweest om Cocu te zien spelen bij Barcelona, Makaay bij Depor en Bayern en Diarra bij Lyon en Real Madrid?
Kunnen we De Franse Slag straks aan toevoegen en komt de bekendheid van Vitesse alleen maar ten goede!![]()
Wat een onzin allemaal zegquote:Op donderdag 7 december 2006 21:07 schreef defranseslag het volgende:
Hij breekt op latere leeftijd door, dat kan ook gebeuren
Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal zegIemand van bijna 29 speelt niet over 2 of 3 seizoenen opeens bij Chelsea of Barcelona ofzo hoor
Tussen Vitesse en de de topclubs van de wereld zitten nog zó veel stappen, dat hij volgend seizoen wel naar Levante moet gaan, het jaar erop Sevilla en het seizoen daarna misschien wel Barcelona ofzo. Nou, die stappen moet ie dan wel heel snel gaan zetten.
Achja geloof wat je wil geloven.
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Is hij nou die voetvolleykoning?
Dat is wel je referentie hè... die éne actiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef defranseslag het volgende:
Wat een held deze Fransman.
Hebben jullie Feyenoord-Vitesse gezien een paar weken geleden?
Daarin kapte Sansoni een Feyenoorder op een Zidane-achtige manier uit.
Commentator Koert Westerman noemde dit volkomen terecht 'De Franse Slag'.
En verder is hij een held dankzij zijn manier van lopen en voetballen, heerlijk nonchalant en flegmatiek!
Wat een held.
quote:Iets met de Franse slag doen betekent zoveel als iets slordig doen. Deze uitdrukking geeft weer hoe men in Nederland en Vlaanderen tegen de Fransen aankijkt.
Dat was nog eens een karaktermens en inderdaad oud-speler van Juvequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef DeVinger het volgende:
Maar die was cool én had bij Juventus gespeeld toch?![]()
Jij bent ook gelijk de enigequote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Ik denk het niet. Maar als meneer Mos het nu nodig vindt om hem op de bank te plaatsen moet hij dat niet laten. Dan is het alleen wel slechts een kwestie van tijd voordat hij de laan uit wordt gestuurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |