Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.quote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef defranseslag het volgende:
Yakubu vind ik ook een goede voetballer idd.
En je zult in de nabije toekomst nog wel zien wat Sansoni voor grootse speler is Rekkie...
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.
Nee helaas
Of?quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?
Die heeft Schaafie alquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
De elleboog van de week.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft dit figuur een topic met 5 pagina's?
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?
Het kan soms snel gaan in het voetbal. Boulahrouz speelt ook eerst bij een grauwe Nederlandse middenmoter, maar 2 jaar later bij Chelsea en is hij basisspeler van Nederland. En dezelfde soort route zal Sansoni ook afleggen, ook al doet hij dat iets later...
Van der Gouw ging van Vitesse naar Manchester UTD, Westerveld naar Liverpool, Diarra naar Lyon, Bas Wijnen naar VVV Venlo en Raymond van Driel via Agovv weer terug naar Vitesse.quote:Op maandag 11 december 2006 09:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.Hij moet dan wel héél snel de stap naar de top gaan maken, dat neemt namelijk nogal wat tijd in beslag, aangezien je niet van Vitesse naar FC Barcelona gaat.
Welke Franse vrienden???quote:Op zondag 10 december 2006 23:52 schreef Smeich het volgende:
Ik ben benieuwd of jijzelf wel de wedstrijden bekijkt...
je moet trouwens eens met mijn Franse vrienden praten, die zijn ook gek op hem
IN FM 07 heeft vitesse hem bij mij al transfervrij laten gaan na een half jaar ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
defranseslag zal wel zeggen dat het maar een computerspel isquote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef DeVinger het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen na deze twee posts wel overtuigt is?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef Domenica het volgende:
Nou ik vind Football Manager geen argument. Maarja mij hoef je ook niet te overtuigen.
Hij komt vaak nonchalant en ongeinteresseerd over, maar dat is slechts schijn. Daardoor denken tegenstanders vaak dat hij maar wat aankloot ofoz. Verder bewaart hij in balbezit altijd het overzicht en is hij een erg complete speler, hierdoor is het voor discussie vatbaar of hij een verdediger of een middenvelder is, maar dat wist men bij Frank Rijkaard ook niet altijd precies...quote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
Ligt eraan waar die komt te staanquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Morgen wordt ie helemaal uit de wedstrijd gehaald door Oper![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Morgen wordt ie helemaal uit de wedstrijd gehaald door Oper![]()
Kost je een biertje, verraderquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:39 schreef Smeich het volgende:
Daar zat ik op te wachten tot iemand dat zou plaatsen hier,... het is dat ik Arnhemmer ben, anders had ik het gedaan
Was ook de enige fatsoenlijke actie van Oper in de wedstrijdquote:
Bij de goal van Oper ookquote:Op maandag 18 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
Bij die goal van Pryor stond Sansoni wel aan de basis, dat was wel een schitterende actie.
schandalige voetballer.... bah!quote:Op maandag 18 december 2006 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En vergeet de elleboog op Ramzi niet
[afbeelding]
quote:Aad de Mos kritiseert ‘Franse slag’ Sansoni
Trainer Aad de Mos van Vitesse is ontevreden over verdediger Sebastien Sansoni. De Fransman dreigt zijn basisplaats kwijt te raken aan Ruud Knol. Dat zei De Mos gisteravond, een dag na de knappe 4-2 zege van zijn ploeg bij Roda JC. De Mos sprak Sansoni al enkele malen aan over zijn mindere wedstrijden. „Hij brengt te veel onrust in de verdediging door zijn manier van voetballen. Hij wil alles voetballend oplossen en dat kan niet altijd, hij brengt anderen in problemen. Soms moet hij zich ‘gedragen’ als een verdediger”, meent De Mos, die Sansoni niet de tweede treffer van Roda JC (Oper draaide weg bij Sansoni) aanrekende. De Mos: „Nee, dat was gewoon een klasse-actie van die aanvaller.”
De trainer constateert een groot verschil met de sterke voorbereiding van de Fransman, die vanuit de Griekse tweede divisie overkwam. „Hij was ijzersterk in de voorbereiding, maar is langzaam achteruit gegaan. Dat valt op omdat de andere spelers zich positief ontwikkelen. Ik denk dat hij ook moet wennen aan het voetbal in de eredivisie. Elke ploeg hier heeft wel een goede spits, Mols bij ADO, Tim Janssen bij RKC, en dan noem ik bewust alleen de onderste ploegen. Zo heeft iedereen er wel één.” Ook mist De Mos scherpte op de training. „In Nederland wordt getraind om beter te worden, in het buitenland vaak om fit te blijven, dat zie je bij hem ook. Het is een groot verschil”, meent De Mos, die Sansoni voor het duel tegen Roda JC al wilde passeren, maar vervanger Ruud Knol op de generale repetitie (een partijspel) zag falen. Knol ontbeert na zijn knieblessure ritme, maar De Mos overweegt sterk om hem tegen Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar (24 december in Gelredome) te laten spelen. Hij wil wel dat de centrumverdediger deze week ritme opdoet bij duels van Jong Vitesse (maandag en donderdag). „Als die wedstrijden niet doorgaan, moet ik er nog eens zwaar over nadenken. Maar Huntelaar vraagt speciale aandacht, met Babel en Stam is hij de belangrijkste pion bij Ajax.”
Bron: De Gelderlander 18-12-2006
Hier ben ik eigenlijk al weer gestopt met lezenquote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef defranseslag het volgende:
Wel een beetje overdreven om dat een elleboog te noemen,
Teken van zwakte en het onvermogen om erover te discussiëren.quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik eigenlijk al weer gestopt met lezen![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Teken van zwakte en het onvermogen om erover te discussiëren.
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat ik al eerder zei staat nu ook in de krant :
[..]
Ik geef toe dat Adil Ramzi onnodig aan zijn shirt gaat hangen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat dit een elleboogstoot is, dan accepteer ik dat. Ik interpreteer het echter anders. Adil Ramzi is hier namelijk ook onnodig irritant en lokt een reactie uit.
Hmmm nee ik niet en zeker niet na de ontwikkeling van beide spelers de laatste tijd!quote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
Ondanks de "belachelijke" actie tegen Ramzi, moet Sansoni gewoon spelen. Denk dat hij Hunterlaar goed kan onderdrukken, en waar nodig zijn elleboog of noppen op de zwakke plek kan leggen. Wanneer hij geschorst zou worden, gewoon in beroep gaan (indien mogelijk).
Ja en Sansoni is zo ontzettend dom om zich door een marokaan te laten provocerenquote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat dit een elleboogstoot is, dan accepteer ik dat. Ik interpreteer het echter anders. Adil Ramzi is hier namelijk ook onnodig irritant en lokt een reactie uit.
maar dat gun ik huntelaar zo. dat ie een keer wordt teruggepakt...quote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef Rekkie het volgende:
Dat hij maar een wedstrijd of 5/6 geschorst mag worden, onheroepelijk.
En uitspraken als hierboven toont de zwakte al aan van de betreffende personen
Wat heeft Huntelaar hier nu weer mee te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
maar dat gun ik huntelaar zo. dat ie een keer wordt teruggepakt...
anyway, Sansoni gaat gewoon vrijuit![]()
Vrij weinig, maar huntelaar wordt wel de man waarop Sansoni zich zal gaan concentreren. KNVB is op dit moment op vele punten slecht bezig. Ik zou het goed vinden als je dit geval als voorbeeld neemt. Echter is dat wel erg kortzichtig, aangezien er iedere wedstrijd wel een punt is waar de KNVB over zou kunnen gaan oordelen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft Huntelaar hier nu weer mee te maken.
En dat hij vrijuit gaat zal best.... KNVB is toch kwalitatief zeer slecht bezig.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef defranseslag het volgende:
Rekkie wat doe je brutaal?
Nee het is dan ook slechts een constatering.quote:
Het heeft er mijns inziens niets mee te maken dat Adil Ramzi een Marokkaan ben, of ben jij soms een racist?
En dat geeft Sansoni helemaal niet het recht om een elleboog uit te delenquote:Ramzi vocht jammer genoeg voor hem een kansloos gevecht uit tegen Sansoni en consorten, maar dat geeft hem niet het recht om De Franse Slag proberen te wurgen, vind ik.
Dat zou ook kunnen , omdat Sansoni de laatste 2 wedstrijden niet al te best heeft gespeeld de toekomst zal het uitwijzenquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |