Sansoni....ging het omquote:Op donderdag 23 november 2006 23:20 schreef defranseslag het volgende:
Nog een Franse slag, nou nou!
En het is ook nooit goed he, ik zeg excuses aanvaard en dan vind jij het opeens weer onbegonnen werk... das toch raar!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef RayMania het volgende:
Zullen we het vanaf nu weer gewoon over Sebastien Sansoni hebben?
Offtopic reacties verwijderd btw.
Puik plan, dus nogmaals: Excuses aanvaard.quote:
Wie biedt zijn excuses aan jou aan dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Puik plan, dus nogmaals: Excuses aanvaard.
Niet verrassend dat je hem meteen geweldig vind natuurlijk...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie biedt zijn excuses aan jou aan dan?
Ik heb net even een filmpje van de beste man gezien.
Moet toegeven hij ziet er wel 'stoer' uit.
Voor de rest is het een aardige (matig europees gezien) voetballer voor een middenmoot ploeg imo.
Eerste divisie vind ik het dan wel weer te goed voor
ik vind hem voor europese begrippen nog steeds matigl.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:49 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet verrassend dat je hem meteen geweldig vind natuurlijk...![]()
Youtube heb ik hem gezien......quote:Waar staat dat filmpje trouwens?
quote:En ik bied mijn excuses aan dus ik neem aan dat ze aanvaard worden, vandaar.
Ik ga even op mijn werk in de geschiedenis kijken, daar heb ik hem bekeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wil je hier het linkie plaatsen ?
kan hem zo vlug niet vinden.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn werk in de geschiedenis kijken, daar heb ik hem bekeken.
Hoe oud is hij eigenlijk? Zit er nog groei potentie in?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat je zegt klopt ook wel , voor een echte topclub moet ie het nog bewijzen , het kan mischien nog eens komen , en voor de 1ste divisie is ie idd te goed.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk? Zit er nog groei potentie in?
Ik ben gestopt op mijn 28e met voetbalquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
3 Sébastien Sansoni - Verdediger
Paspoort
Geboorteplaats -
Geboortedatum 30-1-1978
Rugnummer 3
Positie Verdediger
Lengte 1,87 meter
Gewicht 87 kilogram
Contract tot 1-7-2008
Debuut Vitesse 5-7-2006
Dus hij is 28 , dus zo heel veel potentie zit er ook niet meer in , maar ja sommige verdedigers zijn op hun 35ste of ouder nog van groote waarde voor hun team de Stams en Maldini 's
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn 28e met voetbal![]()
Kon ik nog maar geld verdienen met mijn hobby
SVBO, Emmen AVquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
waar heb je gespeeld dan als ik vragen mag ?
![]()
staat er geen linkje over hoe je gebleseerd bent geraakt en wat je positie was enzo , voor er weer een modje gaat klagen over off-topic gaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
SVBO, Emmen AV
en ooit toen ik nog niet geblesseerd was, toen ik nog ongeschonden en ongevormd was, heb ik stage-trainingen van PSV mogen meemaken.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Met klaverjassen misschien!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.![]()
En Sansoni is veel beter dan Stam en Maldini
Huh?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.![]()
En Sansoni is veel beter dan Stam en Maldini
Nu nog niet, maar wacht maar hoe hij over een paar jaar is...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Huh?
Je optimisme is te prijzen, alleen weinig realistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |