quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef defranseslag het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers
Als je iets vind, mag je dat best beargumenteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een matige voetballer, wat heeft dat te maken met jaloers zijn?
Wielaert wat een heldquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef defranseslag het volgende:
Hij is vet goed.
Je kan hem dus niet matig vinden.
En als je toch zegt dat je hem matig vindt, komt dat voort uit pure jaloezie.
Omdat je zelf Rob Wielaert centraal in de verdediging heb staan.
Mag inderdaad moet niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je iets vind, mag je dat best beargumenteren.
Hé newbie, ik wil best een discussie met je aangaan, maar dan niet met zulke domme argumentatie als dit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef defranseslag het volgende:
Hij is vet goed.
Je kan hem dus niet matig vinden.
En als je toch zegt dat je hem matig vindt, komt dat voort uit pure jaloezie.
Omdat je zelf Rob Wielaert centraal in de verdediging heb staan.
Precies, mijn reden om hem matig te vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je noemt 1 zwak punt, 2 positieve punten en een punt wat niet per definitie goed of slecht is. Er zijn zoveel goede voetballers zonder over-mijn-lijk-mentaliteit.
Ik niet helaas toen stond mijn camara uit op het moment dat hij dat deed bij Feyenoord , helaas .....quote:Op woensdag 22 november 2006 15:31 schreef Grimm het volgende:
Heb je ook een filmpje van die zidane actie?
Dat heb ik gedaan..... maar hij wordt er bij niet beter opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
De mensen die hem wat minder vinden moeten maar op hem gaan letten als vitesse op bezoek is of jullie komen naar vitesse![]()
Ach om met de woorden van Vitesse-zuid te spreken:quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef defranseslag het volgende:
N'kufo maakt vrijdag geen enkele kans tegen Sansoni. Hoogstens warneer hij weer eens een op de grond gaat liggen na een schouderduw van Purrel, en zo uit een penalty scoort.
Rosales was hem idd 1x te snel af.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef SoA-Holic het volgende:
Slagerij Sansoni wordt ie ook wel genoemd. Wat een drama deze vent.
Ajax uit liep ie trouwens ook heerlijk te ballen/schoffelen
Zo dacht AZ ookquote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, tegen Feyenoord blinkt Rosales nog uit.
Niet alleen die wedstrijd was ie goed , ook in andere wedstrijden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, tegen Feyenoord blinkt Rosales nog uit.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niet alleen die wedstrijd was ie goed , ook in andere wedstrijden.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik hem ook beter als Michael Dingsdag.
pff lul niet zo dom man!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef defranseslag het volgende:
N'kufo maakt vrijdag geen enkele kans tegen Sansoni. Hoogstens warneer hij weer eens een op de grond gaat liggen na een schouderduw van Purrel, en zo uit een penalty scoort.
Dit ging toch over Sansoni?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:23 schreef defranseslag het volgende:
Oh nee n"kufo laat zich zeker nooit makkelijk vallen.![]()
![]()
We zullen zien morgen hoe hij krijsend naar de grond gaat na een duwtje van bijvoorbeeld Kaya, Frankel of Verhaegh...
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef Zwoerd het volgende:
Vrijdag maar eens zien wat of die gast allemaal kan
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Matige voetballer, zou een topper kunnen worden in de 1e divisie.
Jij moet nog veel leren op FOK!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef defranseslag het volgende:
Wat doen jullie stoer?
Dit is mijn mening dus ik verwacht niet dat ik tegengesproken word.
Hij heeft dit mooit topic wel geopendquote:Op donderdag 23 november 2006 20:37 schreef DarkShine het volgende:
defranseslag is een echte aanwinst voor Fok!
In potentie een goed topic, mits hij het ook voorziet van inhoudquote:Op donderdag 23 november 2006 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft dit mooit topic wel geopend![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:45 schreef defranseslag het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers over de kwaliteiten van Sansoni, vooral Rekkie. Rekkie moet nog veel leren op het voetbalveld want zijn kwaliteiten zijn vatbaar voor discussie.![]()
Is goed, excuses aanvaard.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je ook nog normaal discussie voeren of blijft het bij dit kinderachtige offtopic-gelul?
Ga nuttige dingen roepen in plaats van appels met peren te vergelijken
Onbegonnen werk.....quote:Op donderdag 23 november 2006 22:51 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Is goed, excuses aanvaard.![]()
Sansoni....ging het omquote:Op donderdag 23 november 2006 23:20 schreef defranseslag het volgende:
Nog een Franse slag, nou nou!
En het is ook nooit goed he, ik zeg excuses aanvaard en dan vind jij het opeens weer onbegonnen werk... das toch raar!
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef RayMania het volgende:
Zullen we het vanaf nu weer gewoon over Sebastien Sansoni hebben?
Offtopic reacties verwijderd btw.
Puik plan, dus nogmaals: Excuses aanvaard.quote:
Wie biedt zijn excuses aan jou aan dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Puik plan, dus nogmaals: Excuses aanvaard.
Niet verrassend dat je hem meteen geweldig vind natuurlijk...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie biedt zijn excuses aan jou aan dan?
Ik heb net even een filmpje van de beste man gezien.
Moet toegeven hij ziet er wel 'stoer' uit.
Voor de rest is het een aardige (matig europees gezien) voetballer voor een middenmoot ploeg imo.
Eerste divisie vind ik het dan wel weer te goed voor
ik vind hem voor europese begrippen nog steeds matigl.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:49 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet verrassend dat je hem meteen geweldig vind natuurlijk...![]()
Youtube heb ik hem gezien......quote:Waar staat dat filmpje trouwens?
quote:En ik bied mijn excuses aan dus ik neem aan dat ze aanvaard worden, vandaar.
Ik ga even op mijn werk in de geschiedenis kijken, daar heb ik hem bekeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wil je hier het linkie plaatsen ?
kan hem zo vlug niet vinden.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn werk in de geschiedenis kijken, daar heb ik hem bekeken.
Hoe oud is hij eigenlijk? Zit er nog groei potentie in?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat je zegt klopt ook wel , voor een echte topclub moet ie het nog bewijzen , het kan mischien nog eens komen , en voor de 1ste divisie is ie idd te goed.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk? Zit er nog groei potentie in?
Ik ben gestopt op mijn 28e met voetbalquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
3 Sébastien Sansoni - Verdediger
Paspoort
Geboorteplaats -
Geboortedatum 30-1-1978
Rugnummer 3
Positie Verdediger
Lengte 1,87 meter
Gewicht 87 kilogram
Contract tot 1-7-2008
Debuut Vitesse 5-7-2006
Dus hij is 28 , dus zo heel veel potentie zit er ook niet meer in , maar ja sommige verdedigers zijn op hun 35ste of ouder nog van groote waarde voor hun team de Stams en Maldini 's
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn 28e met voetbal![]()
Kon ik nog maar geld verdienen met mijn hobby
SVBO, Emmen AVquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
waar heb je gespeeld dan als ik vragen mag ?
![]()
staat er geen linkje over hoe je gebleseerd bent geraakt en wat je positie was enzo , voor er weer een modje gaat klagen over off-topic gaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
SVBO, Emmen AV
en ooit toen ik nog niet geblesseerd was, toen ik nog ongeschonden en ongevormd was, heb ik stage-trainingen van PSV mogen meemaken.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Met klaverjassen misschien!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.![]()
En Sansoni is veel beter dan Stam en Maldini
Huh?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.![]()
En Sansoni is veel beter dan Stam en Maldini
Nu nog niet, maar wacht maar hoe hij over een paar jaar is...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Huh?
Je optimisme is te prijzen, alleen weinig realistisch
Dat vetgedrukte is wel uitgekomen.quote:In de zomer van 2004 vond Sansoni geen nieuwe club en was hij slechts actief op het strand. Niet onverdienstelijk overigens, want in 1995 won hij met Frankrijk de wereldbeker in het beachvoetbal, aan de zijde van ploeggenoot en trainer Eric Cantona.
„Die periode is goed geweest voor mijn hoofd“, stelt Sansoni nu. „Ik had op dat moment geen club en wilde stoppen met voetballen op niveau. Ik dacht: ik ga lekker beachvoetbal spelen en bij een kleine club op het veld voetballen.“
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[..]
Dat vetgedrukte is wel uitgekomen.
Fränkel en Pryor speelden wel ziek goed!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:50 schreef defranseslag het volgende:
Hij was weer een van de besten van het veld vandaag!
De Franse slag!!
Kan van een aantal medespelers helaas niet gezegd worden...
Naar wat voor wedstrijd heb jij zitten kijken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:02 schreef defranseslag het volgende:
Pffff ja....
Kaya Sansoni en Lazovic waren de enige fatsoenlijke spelers
Waarom heb je nou zo'n hoge pet op van die jongen? Ik vind het dus totaal geen bijzondere voetballer en veel mensen zijn het met me eens.quote:Op zondag 26 november 2006 17:10 schreef defranseslag het volgende:
Tegen Ajax speelde De Franse Slag zijn slechtste wedstrijd uit zijn carriere, maar dat kan een keer gebeuren. Fouten maken is menselijk.
En ik vermoed dat Ten Cate hem volgend jaar gaat proberen binnen te halen als Grygera weggaat, anders wordt het waarschijnlijk PSV als vervanger van Alex/Salcido...
Wordt ongetwijfeld vervolgd al hoop ik van niet!
dit denk ik ook dat ie een hele goede kans maakt om de speler van het jaar te worden , anders wordt het Danko Lazovicquote:Sansoni lijkt nu een gooi te doen naar de titel van speler van het jaar . Wat een geweldige solide verdediger. Klassen beter dan die Amsterdammer die denkt dat ie nu bij een topclub te spelen.
Streuer dank voor het razendsnel binnen hengelen van deze ' toevallige' ontdekking bij een testwedstrijd bij een testwedstrijd bij Standaard Luik !
Time Out , Zwart op Geel nov 2006
+ 3 van ado is al +8 , +3 woensdag tegen SC Heerenveen is +11quote:Vitesse heeft 5 punten meer dan de hekkensluiter, dus vooralsnog moet er nog een hoop verbeterd worden aan die verdediging![]()
Als je kijkt naar wie het de laatste jaren is geworden dan kan het welquote:Op maandag 27 november 2006 13:17 schreef Corksterr het volgende:
Sansoni speler van het jaar.Daar vind ik 'em toch echt té niet-bijzonder voor.
Ach, voorlopig vind ik het nog niet de uitblinker van de eredivisie qua prestaties.quote:Op maandag 27 november 2006 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wie het de laatste jaren is geworden dan kan het wel![]()
En hij doet me heel soms een beetje denken aan Stefanovic , die heeft die prijs ook een keer gepakt![]()
Bedoelen ze hier niet speler van het jaar van Vitesse?quote:Op maandag 27 november 2006 15:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ach, voorlopig vind ik het nog niet de uitblinker van de eredivisie qua prestaties.
quote:Op maandag 27 november 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bedoelen ze hier niet speler van het jaar van Vitesse?
Van de eredivisie is sowieso te hoog gegrepen
quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef defranseslag het volgende:
Let op mijn woorden, Sansoni volgt Cannavaro ooit nog eens op...
Hij doet mij meer denken aan die topper Ilic, vooral dat nonchalante loopje van hemquote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef defranseslag het volgende:
Let op mijn woorden, Sansoni volgt Cannavaro ooit nog eens op...
Speler van het jaar bij Vitesse wordt hij zeker. En Stefanovic doet me heel af en toe ook denken aan Sansoni...
Nee hoor, als Lazovic het niet wordt zal Sprockel het wel worden. Sansoni mag al blij zijn met een top 5 klassering gezien zijn huidige vorm.quote:Speler van het jaar bij Vitesse wordt hij zeker....
quote:Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sansoni is 28 en speelt bij Vitesse. Cannavaro speelde op zijn 28e al zijn 6e seizoen als basisspeler bij Parma, destijds een goede subtopper (eindigde tussen '95 en '03 elk jaar tussen de 2e en de 7e plaats). Sansoni heeft tot zijn 27e bij clubs gespeeld waar een gemiddeld voetbalfan nog nooit van heeft gehoord!
Nee sorry, ik zie Sansoni niet over 3 jaar in de basis staan bij een ploeg als Real Madrid/FC Barcelona/Olympique Lyon/Bayern Munchen/AC Milan/Man. U of wat dan ook. Dan had hij dit niveau al aan het begin van zijn carriere moeten hebben. Je drijft nu heel erg ver door. Heb het eerder over clubs als Wigan/Portsmouth/Hertha/Real Betis/Livorno. Als hij daar terechtkomt is dat al een grote stap vooruit.
Eensquote:Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sansoni is 28 en speelt bij Vitesse. Cannavaro speelde op zijn 28e al zijn 6e seizoen als basisspeler bij Parma, destijds een goede subtopper (eindigde tussen '95 en '03 elk jaar tussen de 2e en de 7e plaats). Sansoni heeft tot zijn 27e bij clubs gespeeld waar een gemiddeld voetbalfan nog nooit van heeft gehoord!
Nee sorry, ik zie Sansoni niet over 3 jaar in de basis staan bij een ploeg als Real Madrid/FC Barcelona/Olympique Lyon/Bayern Munchen/AC Milan/Man. U of wat dan ook. Dan had hij dit niveau al aan het begin van zijn carriere moeten hebben. Je drijft nu heel erg ver door. Heb het eerder over clubs als Wigan/Portsmouth/Hertha/Real Betis/Livorno. Als hij daar terechtkomt is dat al een grote stap vooruit.
Handig als je even uitlegt wat er grappig is of waar je het niet mee eens bent, met argumenten enzoquote:
quote:Sébastien Sansoni
Wereldkampioen in Arnhemse dienst
Nov 2006 Elf – Maarten Dekkers
Sébastien Sansoni is bezig aan zijn eerste contractjaar bij Vitesse. De 28-jarige Fransman speelde tot nu toe voor twee Franse clubs - FC Martigues en Chateauroux - alsmede het Zwitserse Xamax Neuchatel en het Griekse Ethnikos Asteras. De mandekker heeft naast het veldvoetbal echter nog een andere passie: strandvoetbal. Met het nationale strandvoetbalteam van Frankrijk legde hij in 2005 zelfs beslag op de wereldtitel.
Die titel op het Copacabana-strand in Rio de Janeiro was heel bijzonder, maar niet uniek. „Het was natuurlijk een schitterend resultaat. Maar eerder zijn we met het nationale strandvoetbalteam al een keertje Europees kampioen geweest", vertelt Sansoni, die - opmerkelijk - bij het Franse strandvoetbalteam terecht kwam in een periode dat hij even geen nieuwe werkgever kon vinden. „Ik kreeg toen het verzoek om me bij het nationale beachsoccerteam aan te sluiten en dat heb ik toen maar gedaan."
Hij werd daarmee ploeggenoot van één van de grootste voetballers uit de historie van het Franse voetbal, Eric Cantona. De voormalige vedette van Manchester United was, zowel als speler en als coach, betrokken bij het Franse team en deed dat - getuige de veroverde wereldtitel - zeer succesvol Als de naam van de legendarische aanvaller ter sprake komt. beginnen de ogen van Sansoni te glinsteren, „een geweldige voetballer. Het was een unieke ervaring om met hem te voetballen. Hij heeft een geweldige mentaliteit en is technisch ongelofelijk begaafd."
Van die mededeling van Sansoni kijkt ELF niet op. Zo staat Cantona ook bij de rest van de voetbalminnende wereld natuurlijk bekend. Maar hoe zit het met - laten we het eens vriendelijk zeggen - dat licht ontvlambare karakter? Sansoni zucht: „In mijn geboorteland is een dergelijk karakter wel een probleem. Fransen kunnen daar eigenlijk niet goed mee over weg. Maar een feit blijft, dat Eric Cantona een geweldige speler is geweest. En dat eigenlijk nog steeds is."
Uiteraard betekende het behalen van die wereldtitel - en dan ook nog eens met iemand als Eric Cantona aan zijn zijde - voor Sansoni het hoogtepunt van zijn carričre. Maar het was wel éénmalig, want de Fransman geeft toch écht de voorkeur aan het spelen in een echt stadion. En op gras in plaats van op zand. „Dat strandvoetbal deed ik voor m'n plezier en was hartstikke leuk, maar spelen in een écht stadion blijft het machtigst."
Vitesse
Deze zomer zette de wereldkampioen strandvoetbal zijn eerste stappen op de Nederlandse velden. Vitesse ontdekte hem bij het Griekse Ethnikos Asteras, waar hij in één seizoen tot 21 optredens in het eerste elftal kwam. Van zijn overgang naar Arnhem heeft de Fransman nog geen seconde spijt gehad. „Vitesse is tot nu toe de beste club waar ik ooit voor heb gespeeld. Lr heerst een geweldige sfeer binnen de selectie en de supporters en het stadion zijn natuurlijk geweldig. Aan alles merk ik het professionalisme van de club. Ons elftal is jong, maar kwalitatief zeer sterk."
Sansoni is in dat jeugdige elftal van Vitesse één van de spelers met de meeste ervaring. De mandekker vormt - samen met Ruud Knol - het centrum bij de Arnhemmers, een rol die hij tot nu toe met verve vervult. Zijn wedstrijden als speler van het Franse nationale strandvoetbalteam blijken ook voor zijn optredens bij Vitesse nuttig te zijn geweest: het heeft hem technisch vaardiger gemaakt. „Het voetballen op het strand vergt een andere techniek, dan voetballen op gras. De bal rolt op zand nu eenmaal slechter dan op de traditionele ondergrond. Een goede techniek is onontbeerlijk voor strandvoetbal en daar heb ik later -bij mijn wedstrijden op gras - veel profijt van gehad."
De verdediger valt niet alleen op door zijn technisch vaardige spel, maar straalt ook volop rust uit. Sansoni is een speler zonder poeha. Het oer-Nederlandse 'Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg', had moeiteloos ook het credo van de Fransman kunnen zijn. Ook door die instelling zit hij bij Vitesse lekker in z'n vel. Sansoni kreeg aan het begin van het seizoen al direct het vertrouwen van trainer Aad de Mos en dat heeft hij tot nu toe nog nķķit beschaamd. Mede daardoor is Sansoni 'een zekerheidje' in de Arnhemse verdediging. Het rugnummer '3' staat steevast voor zijn naam op elk opstellingsformulier. Aanpassingsproblemen kent de mandekker tot nu toe niet. Alleen de Nederlandse taal vormt nog een barričre, maar met z'n Engels kan Sansoni zich ook prima redden.
Hoewel het nieuwe seizoen nog niet eens halverwege is, lijkt nu al vast te staan, dat de komst van de ervaren Fransman naar Arnhem - zowel voor Vitesse als voor hem zelf - een uitstekende keuze is geweest. Knap, want Sansoni - die dankzij het strandvoetbalteam zelfs op mondiaal niveau actief is geweest - speelt bij Vitesse nu pas voor het eerst voor een club die in de hoogste klasse uitkomt. Maar zowel het hogere niveau als ook de Nederlandse manier van spelen, blijken hem op het lijf geschreven. Wekelijks is de Fransman één van de uitblinkers bij Vitesse. Een rots in de branding, waar de club dit seizoen nog veel plezier aan zal beleven.
Vitesse kan zich na de uitschakeling in de beker door PSV volledig gaan richten op de competitie. De Eindhovenaren waren in de derde ronde de KNVB-bcker een maatje te groot voor de Arnhemse vereniging, die met 4-0 werd verslagen. „PSV heeft een heel sterk elftal met heel goede voetballers. Hun spitsen Jefferson Farfan en Arouna Koné hebben uitzonderlijke kwaliteiten, dat bleek nog eens tijdens dit bekerduel. Voor mij is PSV - samen met Ajax - dan ook dé kandidaat voor de titel", aldus Sansoni. De uitschakeling door PSV was geen schande voor Vitesse. Maar na afloop van sommige competitiewedstrijden mocht de ploeg van De Mos zich wel degelijk met rode konen en vol schaamte achter de oren krabben. De Arnhemmers lijken dit seizoen een soort patent te hebben op tegendoelpunten in de laatste minuut van de wedstrijd. Vitesse verspeelde daarmee een handvol punten tegen een aantal naaste concurrenten. De tegenvallende prestaties noopte De Mos tot het nemen van maatregelen omtrent zijn basiself. Zo raakten onder anderen Siebe Blondelle, Mads Junker en Anders Due hun plek in de basis kwijt. Sébastien Sansoni's positie bleef onaangetast. De Fransman' was blijkbaar één van de spelers waar De Mos wel tevreden over was. Het goede spel van de verdediger werd - enkele dagen na de bekernederlaag tegen PSV - in de wedstrijd tegen FC Utrecht beloond met zijn eerste doelpunt in Arnhemse dienst. Met die 4-2 zege maakte FC Utrecht een einde aan een reeks matige resultaten en dankte dit voor een niet gering deel aan Sansoni, die heerste in het strafschopgebied. Met enkele goede acties was hij belangrijk voor zijn ploeg.
„Het doemscenario met steeds weer tegengoals in de jlotfase is mijns inziens na vandaag voorbij", zo sprak De Mos op de persconferentie na afloop van de wedstrijd tegen FC Utrecht. „Ik heb vandaag een ploeg gezien die groeiende is. We kunnen weer naar boven kijken. Verder is het belangrijk dat een aantal basisspelers op de weg terug is (Van der Schaaf, Swerts, red.). Die zullen echter wel voor hun positie moeten knokken."
Misschien als ze op het strand gaan spelenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni zal Alves aan banden leggen vanavond
Wie doet er hier nu brutaal dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:58 schreef defranseslag het volgende:
Purrel geeft 'm een rotschop
Ja sorry iedereen kan een keer een mindere dag hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef Elvislives het volgende:
Ik denk dat Alves zich daar nou juist als een vis in het water zal voelen...
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
En Rekkie, zo gaat dat in de (top)sport!
Zo zou het moeten gaan tenminste want als je dat niet doet scoort ie blijkbaar 3x!
Ik kan je vertellen dat dat niet de Sansoni-wijze is. Sansoni heeft vaak geen idee waar zijn tegenstander zich bevindt, dus hij krijgt vaak niet eens de kans om een ropschop te verkopen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat dat de wijze is om een spits van het scoren af te houden.... en als dat de wijze van Sansoni is, dan wens ik hem veel succes, maar dan blijft het sowieso een sub-toppertje.....
Nilsson is een mietje.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:59 schreef defranseslag het volgende:
Alves en Nilsson zijn wel wereldspitsen, daar valt niet tegen te verdedigen vind ik
Nogmaals tegen Ajax speelde hij idd ook niet sterk. Maar Huntelaar is net als Alves en Nilsson een spits die niet te verdedigen is...quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nilsson is een mietje.
Alves is wel goed natuurlijk maar geen wereldspits, Kom op man Sansoni is een koekenbakker die zich moet schamen dat hij in het shirt van Vitesse speelt.
Waarom moet hij zich schamen? Dan is het toch eerder Vitesse dat zich moet schamen dat ze hem in het geel-zwart laten spelen?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nilsson is een mietje.
Alves is wel goed natuurlijk maar geen wereldspits, Kom op man Sansoni is een koekenbakker die zich moet schamen dat hij in het shirt van Vitesse speelt.
Oh dat was te zien jaquote:Op woensdag 29 november 2006 17:48 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni zal Alves aan banden leggen vanavond
Sansoni staat er de volgende keer buitenquote:"Dit was onze beste eerste helft tot nu toe”, aldus De Mos. „Het uitvallen van Sprockel was heel belangrijk. Hij speelde heel goed, net als de backs Fränkel en Verhaegh."
Knol ben ik nooit fan van geweest met zijn buitenspelval-geintjes. Ik denk dat hij zijn droom (EK08, eerst WK06) wel kan vergetenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Elvislives het volgende:
Dus jij wil Knol er weer in volgende keer? Die vind ik al sinds zijn rentree tegenvallen, snap echt niet wat iedereen zo goed aan hem vond.
Na 2 dagen kom je ineens op een nieuwe reactie?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef defranseslag het volgende:
Ik ben al een held
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Na 2 dagen kom je ineens op een nieuwe reactie?
OT:
Weer gewisseld!
Nee ik denk toch dat de meerderheid hier gelijk krijgt en dat Sansoni niet de (door TS) beoogde opvolger wordt van Cannavaro
En?quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.
Niet zo goed als Sprockel blijkbaarquote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.
Wat een vent he, tot 2 keer toe ging het bijna misquote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sansoni was vandaag een beetje aan het kloten, maar gelukkig werd het niet afgestraft
![]()
Dat gekloot wordt in de Serie A of Primera Division (Cannavaro's competitie dus), genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat een vent he, tot 2 keer toe ging het bijna misMaar hij speelde goed, iedereen trouwens wel.
Ik blijf alleen Wapenaar maar een matige keeper vinden...
vond je m kut dan?quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef DeVinger het volgende:
Eigenlijk moeten we hier niet meer reageren, maar toch kunnen we het niet laten
Hij was zeker beter dan tegen Heerenveen. Alleen dat verdedigend uitkappen mag die wel achterwegen latenquote:
Daar gaat het niet om toch?quote:
Dat bedoel ik, ik denk dat hij ons allen voor de gek houdt.quote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om toch?
Het gaat om de vergelijking tussen Cannavaro en Sansoni en idolate gedrag van de TS die telkens weer in het ongelijk wordt gesteld door zijn held
Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef Elvislives het volgende:
Okee, maar dit topic heeft wel bestaansrecht toch? Het is een totaal onbekende voetballer die redelijk opvallend ineens in de Eredivisie staat.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef defranseslag het volgende:
Wat doen jullie stoer?
En ik verwacht geen tegenspraak deze keer.
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef DeVinger het volgende:
DIt soort gedrag krijg je dus alsje kinderen altijd hun zin geeft![]()
ik begin overigens wel te twijfelen of hij nou echt fan is ofniet
Okee, je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand.
Het gaat alleen om de wijze waarop de TS deze speler prijst.
We hoeven niks te hopen, we weten toch allemaal wel dat hij Cannavaro's niveau niet zal bereiken en al heel blij mag zijn naar een overgang naar een middenmoter in de Premier League o.i.d.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jullie hopen volgens mij dat hij het slecht doet zodat ik ongelijk krijg...
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...quote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:
Kone en Farfan scoorden gewoon tegen Vitesse in de beker hoor. Bij PSV zijn er meer mensen die de goals maken, zaterdag was dat toevallig Mendez.
En het is niet 1 stap van verdedigen op Vitesse-niveau naar een goed Champions League-niveau.
Yep dat denk ik ook.... als middenmoter op eredivisie niveau hooguit. De man die geofferd wordt bij taktische wisselsquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd is al weken geleden en zoals ik al zei, Sansoni heeft met de wedstrijd van afgelopen weekend een volgende belangrijke stap gezet in zijn carriere...
ach Huntelaar is nog niet echt in vormquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat Kone en Farfan dit weekend niet scoorden betekent niet dat je als verdediger ineens flink gegroeid bent. Dat veranderd niet binnen een paar weekjes. Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Nee dat heb ik hem nooit verteld. Je moet hem gewoon rustig zijn ding laten doen en dan komt het er vanzelf uit. Hij weet zelf dat hij de capaciteiten bezit maar hij is op z'n best als hij het gevoel heeft dat ie zich nog moet bewijzen, tegen mensen zoals jullie...quote:@defranseslag heb je Sansoni zelf al wel eens verteld dat je hem een Cannavaro vindt , en zo ja wat was zijn reactie
NIET ALS HET AAN SANSONI LIGT JA!?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Over drie weken spelen ze tegen Ajax, en dan kan Vitesse gewoon weer 3 tegengoals krijgen hoor.
Hij is ook FOK!ker??quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef defranseslag het volgende:
Mede dankzij jullie zal hij dus veel beter gaan worden komende maanden.
Volgensmij is ie hetzelfquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij is ook FOK!ker??
Welk account, vertel vertel
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Sébastien
Achternaam: Sansoni
Geslacht: Man
Geboortedatum: 30-01-1978
Opleiding: Ik studeer Delft
Beroep: Voetballer
Hobbies/interesses: Voetballen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
Nou 3 mensen al die Sansoni helemaal de top vinden.... Goh wacht het zijn Vitesse supporters.
Dan zal hij volgend jaar wel de vervanger van Cannavaro worden lijkt me zo
Dat waren idd tactische wissels maar die hadden niets te maken met het spel van De Franse Slag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep dat denk ik ook.... als middenmoter op eredivisie niveau hooguit. De man die geofferd wordt bij taktische wissels
Nou als jij het dan maar wel ziet in hem......quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:26 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Dat waren idd tactische wissels maar die hadden niets te maken met het spel van De Franse Slag.
Er moest namelijk tweemaal in de slotfase een verdediger voor een aanvaller ingeruild worden omdat we 'alles of niets' gingen spelen. De tegenstander wil dan gaan counteren en dus is het begrijpelijk dat je de minst snelle verdediger opoffert voor de slotfase. Ook al vind ik zelf dat Sansoni had moeten blijven staan omdat ik hem tactisch veel sterker vind dan Sprockel. Dit zijn dan nog dingen die Aad de Mos moet leren inzien.
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
Nou 3 mensen al die Sansoni helemaal de top vinden.... Goh wacht het zijn Vitesse supporters.
Dan zal hij volgend jaar wel de vervanger van Cannavaro worden lijkt me zo
Nou zolang jij er maar in gelooft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.
Maw of hij echt ooit Europees voetballer van het jaar word, dat weet ik niet 100% zeker, maar die kans is er wel zeker.
Ik durf echter wel met zekerheid te stellen dat hij binnen nu en 5 jaar bij de laatste 3 van deze verkiezing zit.
Wanneer gaat hij z'n debuut maken in het Franse nationale elftal?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over volgend jaar. Bovendien is het niet makkelijk om verkozen te worden tot Europees voetballer van het jaar, want er lopen wel meer goede voetballers rond dus er is genoeg concurrentie. Verder heb je ook nog te maken met idioten die bv. Zidane tot beste speler van het WK uitroepen en dus is de betrouwbaarheid ook ver te zoeken.
Maw of hij echt ooit Europees voetballer van het jaar word, dat weet ik niet 100% zeker, maar die kans is er wel zeker.
Ik durf echter wel met zekerheid te stellen dat hij binnen nu en 5 jaar bij de laatste 3 van deze verkiezing zit.
Haha, allevier de verdedigers die je noemde scoorden tegen Vitesse (beker, competitie, whatever...). Dan houdt hij dus ook Henry, Drogba, Crespo, Rooney en Eto'o niet van scoren af. Man, deze wereldspitsen spelen wekelijks tegen verdedigers die veel beter zijn dan Sansoni, en prikken er bijna elke keer wel één in.quote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef defranseslag het volgende:
Nog wat anders: Als we Jan Mulder moeten geloven kan Cannavaro er dus helemaal niks van. Gister iemand gezien bij Talpa?
Maar Jan Mulder dient dan ook opgehangen te worden... neeeeeeeee gestenigd!!![]()
Hij noemt verdedigers noodzakelijk kwaad...![]()
Maar ontopic: Laten we aub niet doen alsof de eredivisie een competitie van niks is. De beste keeper en verdediger van de wereld spelen bij PSV en in mijn ogen zijn Alves, Huntelaar, Kone en Farfan Europese topspitsen. Tegen de eerste twee had De Franse Slag het nog moeilijk maar de twee laatstgenoemden heeft Sansoni nu van scoren weten af te houden. Nu moet hij nog die laatste stap maken om straks ook spitsen als Henry, Drogba, Crespo, Rooney of Eto'o onschadelijk te kunnen maken, maar ik heb daar alle vertrouwen in.
Maar het lijkt me duidelijk dat Hans vd Haar beter thuis kan blijven aanstaande zondag, die prutser.![]()
Eennabeste? De Nederlandse comptetitie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Elvislives het volgende:
Hij speelt wel mooi bij de nummer 12 van de éénabeste competitie van Europa!
Op PSV na stelt het niveau hier dus echt geen ene drol voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Elvislives het volgende:
Hij speelt wel mooi bij de nummer 12 van de éénabeste competitie van Europa!
Nee in kijk geen programma's met mensen die denken dat ze verstand hebben van voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef Elvislives het volgende:
Jongens, kijken jullie geen Voetbal Inside meer? Van Gaal riep dat, dat Spanje de beste is, daarna Nederland, maar ja...dat mag je wel met een kilo'tje zout nemen natuurlijk
Okee, nou wil ik t weten, wie is dat op je avatar, en waar zit ie zo mee in de put? de arme knulquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee in kijk geen programma's met mensen die denken dat ze verstand hebben van voetbal
Dat is jouw goed recht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou zolang jij er maar in gelooft.
Ik zet mijn geld ergens anders op
Ik dacht dat dit topic ooit nog een serieuze insteek had!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:55 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Als die lamme kut-Domenech nou eens oplet dan kan hij eigenlijk nauwelijks nog om Sansoni heen. Hij zou m.i. een uitstekend duo vormen met Gallas centraal achterin en Sagnol en Abidal op de backs.
het is in ieder geval een speler van Miami Heatquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee, nou wil ik t weten, wie is dat op je avatar, en waar zit ie zo mee in de put? de arme knul
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic ooit nog een serieuze insteek had!![]()
![]()
Daar heb je wel een punt. Ik heb natuurlijk het liefst dat hij tot zijn pensioen blijft bij Vitesse, in welke functie dan ook. Aan de andere kant wil elke voetballer zo hoog mogelijk komen en gun ik hem een mooie transfer naar een grote buitenlandse club.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:55 schreef HPayne het volgende:
Ben je het zelf? Is het een goede vriend van je?
En als ie dan wel zo goed is als je beweert laat em dan lekker bij Vitas blijven, en niet naar die grote clubs gaan die je memoreert. Dat zou eeeeuwig zonde zijn natuurlijk
Ik blijf erbij dat hij allang ontdekt had moeten zijn, wil ie dat niveau van de Europese top bereiken. Hij had in ieder geval al bij Ajax of PSV moeten spelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:48 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ik heb natuurlijk het liefst dat hij tot zijn pensioen blijft bij Vitesse, in welke functie dan ook. Aan de andere kant wil elke voetballer zo hoog mogelijk komen en gun ik hem een mooie transfer naar een grote buitenlandse club.
Want het is toch ook mooi geweest om Cocu te zien spelen bij Barcelona, Makaay bij Depor en Bayern en Diarra bij Lyon en Real Madrid?
Kunnen we De Franse Slag straks aan toevoegen en komt de bekendheid van Vitesse alleen maar ten goede!![]()
Wat een onzin allemaal zegquote:Op donderdag 7 december 2006 21:07 schreef defranseslag het volgende:
Hij breekt op latere leeftijd door, dat kan ook gebeuren
Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal zegIemand van bijna 29 speelt niet over 2 of 3 seizoenen opeens bij Chelsea of Barcelona ofzo hoor
Tussen Vitesse en de de topclubs van de wereld zitten nog zķ veel stappen, dat hij volgend seizoen wel naar Levante moet gaan, het jaar erop Sevilla en het seizoen daarna misschien wel Barcelona ofzo. Nou, die stappen moet ie dan wel heel snel gaan zetten.
Achja geloof wat je wil geloven.
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Is hij nou die voetvolleykoning?
Dat is wel je referentie hč... die éne actiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef defranseslag het volgende:
Wat een held deze Fransman.
Hebben jullie Feyenoord-Vitesse gezien een paar weken geleden?
Daarin kapte Sansoni een Feyenoorder op een Zidane-achtige manier uit.
Commentator Koert Westerman noemde dit volkomen terecht 'De Franse Slag'.
En verder is hij een held dankzij zijn manier van lopen en voetballen, heerlijk nonchalant en flegmatiek!
Wat een held.
quote:Iets met de Franse slag doen betekent zoveel als iets slordig doen. Deze uitdrukking geeft weer hoe men in Nederland en Vlaanderen tegen de Fransen aankijkt.
Dat was nog eens een karaktermens en inderdaad oud-speler van Juvequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef DeVinger het volgende:
Maar die was cool én had bij Juventus gespeeld toch?![]()
Jij bent ook gelijk de enigequote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Ik denk het niet. Maar als meneer Mos het nu nodig vindt om hem op de bank te plaatsen moet hij dat niet laten. Dan is het alleen wel slechts een kwestie van tijd voordat hij de laan uit wordt gestuurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.
Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.quote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef defranseslag het volgende:
Yakubu vind ik ook een goede voetballer idd.
En je zult in de nabije toekomst nog wel zien wat Sansoni voor grootse speler is Rekkie...
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?quote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat lulpraatje hou je nu al een aantal wedstrijden en telkens weer wordt ik teleurgesteld.
Nee helaas
Of?quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Zie jij de wedstrijden eigenlijk wel volledig of...?
Die heeft Schaafie alquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
De elleboog van de week.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
Waarom heeft dit figuur een topic met 5 pagina's?
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?
Het kan soms snel gaan in het voetbal. Boulahrouz speelt ook eerst bij een grauwe Nederlandse middenmoter, maar 2 jaar later bij Chelsea en is hij basisspeler van Nederland. En dezelfde soort route zal Sansoni ook afleggen, ook al doet hij dat iets later...
Van der Gouw ging van Vitesse naar Manchester UTD, Westerveld naar Liverpool, Diarra naar Lyon, Bas Wijnen naar VVV Venlo en Raymond van Driel via Agovv weer terug naar Vitesse.quote:Op maandag 11 december 2006 09:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sansoni is 3 jaar ouder dan Boulah en speelt nog bij Vitesse.Hij moet dan wel héél snel de stap naar de top gaan maken, dat neemt namelijk nogal wat tijd in beslag, aangezien je niet van Vitesse naar FC Barcelona gaat.
Welke Franse vrienden???quote:Op zondag 10 december 2006 23:52 schreef Smeich het volgende:
Ik ben benieuwd of jijzelf wel de wedstrijden bekijkt...
je moet trouwens eens met mijn Franse vrienden praten, die zijn ook gek op hem
IN FM 07 heeft vitesse hem bij mij al transfervrij laten gaan na een half jaar ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
defranseslag zal wel zeggen dat het maar een computerspel isquote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef DeVinger het volgende:
Nou, ik denk dat iedereen na deze twee posts wel overtuigt is?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef Domenica het volgende:
Nou ik vind Football Manager geen argument. Maarja mij hoef je ook niet te overtuigen.
Hij komt vaak nonchalant en ongeinteresseerd over, maar dat is slechts schijn. Daardoor denken tegenstanders vaak dat hij maar wat aankloot ofoz. Verder bewaart hij in balbezit altijd het overzicht en is hij een erg complete speler, hierdoor is het voor discussie vatbaar of hij een verdediger of een middenvelder is, maar dat wist men bij Frank Rijkaard ook niet altijd precies...quote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
Trouwens, zal ik is met hard bewijs komen.
In Football Manager speel ik met Vitesse, en daar is Sansoni een erg slechte speler qua stats.
Maar in zijn omschrijving staat: middenvelder
Dat is natuurlijk de reden waarom hij niet kan verdedigen. Los van dat hij zo nonchalant is als de tering, hij is gewoon geen verdediger.
![]()
Ligt eraan waar die komt te staanquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Morgen wordt ie helemaal uit de wedstrijd gehaald door Oper![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Morgen wordt ie helemaal uit de wedstrijd gehaald door Oper![]()
Kost je een biertje, verraderquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:39 schreef Smeich het volgende:
Daar zat ik op te wachten tot iemand dat zou plaatsen hier,... het is dat ik Arnhemmer ben, anders had ik het gedaan
Was ook de enige fatsoenlijke actie van Oper in de wedstrijdquote:
Bij de goal van Oper ookquote:Op maandag 18 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
Bij die goal van Pryor stond Sansoni wel aan de basis, dat was wel een schitterende actie.
schandalige voetballer.... bah!quote:Op maandag 18 december 2006 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En vergeet de elleboog op Ramzi niet
[afbeelding]
quote:Aad de Mos kritiseert ‘Franse slag’ Sansoni
Trainer Aad de Mos van Vitesse is ontevreden over verdediger Sebastien Sansoni. De Fransman dreigt zijn basisplaats kwijt te raken aan Ruud Knol. Dat zei De Mos gisteravond, een dag na de knappe 4-2 zege van zijn ploeg bij Roda JC. De Mos sprak Sansoni al enkele malen aan over zijn mindere wedstrijden. „Hij brengt te veel onrust in de verdediging door zijn manier van voetballen. Hij wil alles voetballend oplossen en dat kan niet altijd, hij brengt anderen in problemen. Soms moet hij zich ‘gedragen’ als een verdediger”, meent De Mos, die Sansoni niet de tweede treffer van Roda JC (Oper draaide weg bij Sansoni) aanrekende. De Mos: „Nee, dat was gewoon een klasse-actie van die aanvaller.”
De trainer constateert een groot verschil met de sterke voorbereiding van de Fransman, die vanuit de Griekse tweede divisie overkwam. „Hij was ijzersterk in de voorbereiding, maar is langzaam achteruit gegaan. Dat valt op omdat de andere spelers zich positief ontwikkelen. Ik denk dat hij ook moet wennen aan het voetbal in de eredivisie. Elke ploeg hier heeft wel een goede spits, Mols bij ADO, Tim Janssen bij RKC, en dan noem ik bewust alleen de onderste ploegen. Zo heeft iedereen er wel één.” Ook mist De Mos scherpte op de training. „In Nederland wordt getraind om beter te worden, in het buitenland vaak om fit te blijven, dat zie je bij hem ook. Het is een groot verschil”, meent De Mos, die Sansoni voor het duel tegen Roda JC al wilde passeren, maar vervanger Ruud Knol op de generale repetitie (een partijspel) zag falen. Knol ontbeert na zijn knieblessure ritme, maar De Mos overweegt sterk om hem tegen Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar (24 december in Gelredome) te laten spelen. Hij wil wel dat de centrumverdediger deze week ritme opdoet bij duels van Jong Vitesse (maandag en donderdag). „Als die wedstrijden niet doorgaan, moet ik er nog eens zwaar over nadenken. Maar Huntelaar vraagt speciale aandacht, met Babel en Stam is hij de belangrijkste pion bij Ajax.”
Bron: De Gelderlander 18-12-2006
Hier ben ik eigenlijk al weer gestopt met lezenquote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef defranseslag het volgende:
Wel een beetje overdreven om dat een elleboog te noemen,
Teken van zwakte en het onvermogen om erover te discussiëren.quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik eigenlijk al weer gestopt met lezen![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Teken van zwakte en het onvermogen om erover te discussiëren.
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat ik al eerder zei staat nu ook in de krant :
[..]
Ik geef toe dat Adil Ramzi onnodig aan zijn shirt gaat hangen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat dit een elleboogstoot is, dan accepteer ik dat. Ik interpreteer het echter anders. Adil Ramzi is hier namelijk ook onnodig irritant en lokt een reactie uit.
Hmmm nee ik niet en zeker niet na de ontwikkeling van beide spelers de laatste tijd!quote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
Ondanks de "belachelijke" actie tegen Ramzi, moet Sansoni gewoon spelen. Denk dat hij Hunterlaar goed kan onderdrukken, en waar nodig zijn elleboog of noppen op de zwakke plek kan leggen. Wanneer hij geschorst zou worden, gewoon in beroep gaan (indien mogelijk).
Ja en Sansoni is zo ontzettend dom om zich door een marokaan te laten provocerenquote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat dit een elleboogstoot is, dan accepteer ik dat. Ik interpreteer het echter anders. Adil Ramzi is hier namelijk ook onnodig irritant en lokt een reactie uit.
maar dat gun ik huntelaar zo. dat ie een keer wordt teruggepakt...quote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef Rekkie het volgende:
Dat hij maar een wedstrijd of 5/6 geschorst mag worden, onheroepelijk.
En uitspraken als hierboven toont de zwakte al aan van de betreffende personen
Wat heeft Huntelaar hier nu weer mee te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
maar dat gun ik huntelaar zo. dat ie een keer wordt teruggepakt...
anyway, Sansoni gaat gewoon vrijuit![]()
Vrij weinig, maar huntelaar wordt wel de man waarop Sansoni zich zal gaan concentreren. KNVB is op dit moment op vele punten slecht bezig. Ik zou het goed vinden als je dit geval als voorbeeld neemt. Echter is dat wel erg kortzichtig, aangezien er iedere wedstrijd wel een punt is waar de KNVB over zou kunnen gaan oordelen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft Huntelaar hier nu weer mee te maken.
En dat hij vrijuit gaat zal best.... KNVB is toch kwalitatief zeer slecht bezig.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef defranseslag het volgende:
Rekkie wat doe je brutaal?
Nee het is dan ook slechts een constatering.quote:
Het heeft er mijns inziens niets mee te maken dat Adil Ramzi een Marokkaan ben, of ben jij soms een racist?
En dat geeft Sansoni helemaal niet het recht om een elleboog uit te delenquote:Ramzi vocht jammer genoeg voor hem een kansloos gevecht uit tegen Sansoni en consorten, maar dat geeft hem niet het recht om De Franse Slag proberen te wurgen, vind ik.
Dat zou ook kunnen , omdat Sansoni de laatste 2 wedstrijden niet al te best heeft gespeeld de toekomst zal het uitwijzenquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de Mos dit zegt om Sansoni op scherp te zetten. Vooral door het bericht van zojuist dat vitesse niet meer verder wil met Knol. Al heb ik liever Knol dan sonsoni.
En hopelijk ook het laatste.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dit is het eerste topic van zo'n modale voetballer dat zo snel vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |