Gek he daar willen ze zich juist voor inzetten. Ze hoeven niet persee de grootste te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef borisz het volgende:
Ze ziet er wel aardig uit, maar kan ze nog wat anders zeggen dan alleen over dieren en het milieu?
Volgens mij heeft ze daar gewoon geen mening over.
Ze draait alles gelijk over naar dieren
PvdD![]()
Want?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:13 schreef Timmehhh het volgende:
Dat partij van de dieren 2 zetels scoort toont wel aan dat de Nederlander steeds meer de realiteitszin verliest.
Vooral geen onderbouwing erbij zetten, straks gaan mensen je nog gelovenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:13 schreef Timmehhh het volgende:
Dat partij van de dieren 2 zetels scoort toont wel aan dat de Nederlander steeds meer de realiteitszin verliest.
ik heb uit oogpunt voor de PVDA/CDA-strijd toch maar voor CDA gekozen. Bovendien heeft PvdD niet echt een duidelijk programma die betrekking hebben op de zaken buiten de dieren om, maar verder vind ik het goed dat er ook aandacht hier naartoe uitgaatquote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef MajesticZ het volgende:
Wtf is er nou mis met een paar van die puntjes op het politiek agenda?
Ik heb PvdD gestemd dit omdat ik het belangrijk vind dat daar in de 2de kamer ook een beetje wordt geschopt met dit soort punten.
Deze partij is niet in staat om te regeren--->one issue u know.
Echt ongelooflijk hoeveel kortzinnige reacties hier weer voorbij komen.
Je kan beter op groen links stemmen dan. Die hebben tenminste nog andere standpunten...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef MajesticZ het volgende:
Wtf is er nou mis met een paar van die puntjes op het politiek agenda?
Ik heb PvdD gestemd dit omdat ik het belangrijk vind dat daar in de 2de kamer ook een beetje wordt geschopt met dit soort punten.
Deze partij is niet in staat om te regeren--->one issue u know.
Echt ongelooflijk hoeveel kortzinnige reacties hier weer voorbij komen.
Ja maar, juist omdat die zich in de kamer telkens toch weer vooral op die andere standpunten blijken te richten zijn er mensen die PvdD hebben gestemd zodat je zeker weet dat er af en toe in ieder geval een diervriendelijk voorstel naar voren wordt gebracht.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je kan beter op groen links stemmen dan. Die hebben tenminste nog andere standpunten...![]()
Je avatarquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef Stoomhamer het volgende:
[..]
Dat denk jij. Een verstandige vrouw houdt haar hoofd er wel bij........
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
[..]
Ze lijkt op
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef Stoomhamer het volgende:
[..]
Dat denk jij. Een verstandige vrouw houdt haar hoofd er wel bij........
Nou ik vind Groen Links eigenlijk een verschrikkelijk stompzinnige partij. Halsema is vooral overal tegen waar de zittende partij voor is en ze zijn veels te veel gefocused op immigratie politiek.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je kan beter op groen links stemmen dan. Die hebben tenminste nog andere standpunten...![]()
Als je voor het milieu wilde stemmen kon je beter CU stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef borisz het volgende:
Ze ziet er wel aardig uit, maar kan ze nog wat anders zeggen dan alleen over dieren en het milieu?
Volgens mij heeft ze daar gewoon geen mening over.
Ze draait alles gelijk over naar dieren
PvdD![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |