Ook mijn ideequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef borisz het volgende:
Ze ziet er wel aardig uit, maar kan ze nog wat anders zeggen dan alleen over dieren en het milieu?
Volgens mij heeft ze daar gewoon geen mening over.
Ze draait alles gelijk over naar dieren
PvdD![]()
Ja, lekkere kikkerquote:
Femke Halsema praat geiler!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef Stoomhamer het volgende:
Nog onverstandiger dan Femke Halsema, knapper om te zien misschien, maar daar trappen we niet in.
Dat denk jij. Een verstandige vrouw houdt haar hoofd er wel bij........quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef knnth het volgende:
Aan intelligentie heb je toch weinig tijdens het nueqen
Beetje hetzelfde als de ozonlaag dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef Hallahan het volgende:
over een jaar of 10 is zij een hele kleine voetnoot in de geschiedenis en over 20 jaar is zij vergeten...
Eerst mag er van Marianne niet meer onverdoofd geslacht worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef veldmuis het volgende:
Whehee, het ging over de islam, en waar gaat het over bij Marianne Thieme? Halal-slachten.
Kom, ik stem op die hoer. Moet ze wel dr kutje invettenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef mgerben het volgende:
[..]
Eerst mag er van Marianne niet meer onverdoofd geslacht worden.
Als ze dat voor elkaar heeft mag er alleen nog maar biologisch vlees verkocht worden.
Als ze dat voor elkaar heeft wordt dat ook verboden en mogen er alleen nog maar vleesvervangers verkocht worden.
Als ze dat voor elkaar heeft wordt ook dat verboden (lijkt teveel op vlees) en mag er alleen nog maar tofu verkocht worden.
Daarna gaat ze verbieden honden, en katten te houden door iedereen met een tuin kleiner dan 2 hectare.
Ook wordt het eten van groente verboden (als wij het opeten kan dat tot honger bij dieren leiden).
Oh ja, Marianne Thieme is ook tegen gezinnen, want daar is iemand die op zondag het vlees snijdt.
Nee, Marianne Thieme is nog lang niet klaar met Nederland.
Ja! Ten strijde! Tegen de zondvloed aan synthetisch vlees die de markt overspoelt! Of zo!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:05 schreef mgerben het volgende:
Als ze dat voor elkaar heeft mag er alleen nog maar biologisch vlees verkocht worden.
Hahaha ik kon er ook om lachen... suffe doos is het!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef switchboy het volgende:
Wat een muts is het toch ook...
"Nu zullen 9/10 mensen stemmen op een partij die alleen met mensen 'korte' problemen een oplossing hebbe, maar gelukkig komen er steeds meer van die 9/10 bij."
Dus ze wil juist dat er niet op de partij voor de dieren gestemt wordt.
Verder is het net een slechte satire show. hoe zij en wilders steeds hun ene issue proberen te bespreken
Yeah rightquote:Lijsttrekker Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren zei dat fatsoenlijk omgaan met dieren de basis is voor een goede en geweldloze samenleving
Boomknuffelaars 4 life!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even een quote van teletekst n.a.v. het debat van vanavond:
[..]
Yeah right![]()
Je weet tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even een quote van teletekst n.a.v. het debat van vanavond:
[..]
Yeah right![]()
Wel waar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Camplo het volgende:
Die staat binnen 10 jaar niet in de playboy, dus niet erop stemmen
Zal ik eens even wat uitleggen? Het is de Partij voor de Dieren! Alle andere partijen zijn partijen voor mensen op korte termijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef SevenWonders het volgende:
Ik werd net echt-misselijk van dat mens. Iedere vraag wilde zij ombuigen naar de 'dieren', rot toch op!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:34 schreef Mustard_Man het volgende:
die SGP dude had moeten zeggen: 'als ik een spin in me huis zie dan STAMP ik erop. en dan LACH ik.'
dan had ik mijn vvd stem naar SGP verandert.
Kanker wordt grotendeels veroorzaakt door OUDERDOM! We worden steeds ouder, de kans op kanker wordt dus simpelweg steeds groter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Volgens schattingen gebaseerd op statistieken van medici over de afgelopen 50 jaar zal naar verwachting 30-35% van de Nederlanders binnen nu en 30 jaar sterven aan kanker. Dit wordt grotendeels veroorzaakt door onze leefwijze, waar ook overmatig vleesconsumptie toe behoort. Om aan de vraag naar vlees te voldoen stopt de bioindustrie de dieren die geslacht worden vol met groeihormonen, zodat ze binnen een jaar op slachtgewicht zijn.
Best, jij wil kanker, jij wil dat je familie doodgaat aan kanker, maar ga dan niet lopen janken als dat gebeurt en kijk mij niet kwaad aan als ik feest vier bij iemand die doodgaat aan kanker.
De Partij voor de Dieren is óók de Partij voor de Mensen!
Frederique Huyds was 38 jaar, dat is inderdaad stokoud. Ook in mijn omgeving heb ik meerdere mensen onder de 40 aan kanker zien sterven, maar geniet lekker van je balletje gehakt elke dagquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kanker wordt grotendeels veroorzaakt door OUDERDOM! We worden steeds ouder, de kans op kanker wordt dus simpelweg steeds groter.
Genoeg make-up die niet op dieren is getest.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Echt wel
[afbeelding]
Op verkiezingsposter ziet ze er wel goed uit, maar das make-up, en dat mag eigk niet, want die zijn op dieren getest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |