iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze lopen je nog te dollen ook. Bij Wii Fitness gaven ze eerst 20 jaar aan voor de grap en toen 29.
fitness?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze lopen je nog te dollen ook. Bij Wii Fitness gaven ze eerst 20 jaar aan voor de grap en toen 29.
wereldwijd is cricket enorm grootquote:Op maandag 11 december 2006 09:01 schreef FJD het volgende:
Denk dat er voorlopig geen nieuwe Sports uitkomt. Het meest foute wat Nintendo nu kan doen is zoiets snel op de markt willen brengen. De huidige sports is zo goed dat er heel wat werk in gaat zitten om gelijkwaardig te worden. Het kan wel maar de makkelijkste spelletjes zijn al gedaan. Hockey zou nog kunnen, ijshockey dan ook natuurlijk, speerwerpen, cricket maar goed dat zijn allemaal minder populaire sporten.
lolquote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef FJD het volgende:
Main menu en dan de twee grote knoppen die rechtsonder in staan. Fitness & Training
Rond level 1200 word het pittig ja.quote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben nu al een tijdje aan het Wii Sporten maar ik vind Boxing een beetje tegenvallen. Ik ram ze allemaal neer zonder een klap te krijgen! Was het ook snel zat daarom. Wordt het nog pittiger?
ik heb 11 lanes gehaald, vind dit de leukste training van allemaalquote:Op zondag 24 december 2006 23:07 schreef Megter het volgende:
Ik heb bij Bowling training 1 15 lanes gehaald, als ik hiervan had geweten had ik ff fototje gemaakt. Maar zal het binnenkort nog 's proberen!
Maar is het ook leuk om het alleen te spelen?quote:Op maandag 25 december 2006 12:47 schreef NrSiX het volgende:
ik vind tennis het leukste van alle games eigenlijk
Weet je hoe belachelijk snel die mennekes worden als je blijft winnen?quote:Op maandag 25 december 2006 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar is het ook leuk om het alleen te spelen?En een beetje een uitdaging?
jawel hoor, het level gaat wel omhoogquote:Op maandag 25 december 2006 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar is het ook leuk om het alleen te spelen?En een beetje een uitdaging?
misschien in dit topic dat iemand het leest... minder gewii-code spamquote:kben alleen nog neit helemaal uit met de control bij tennis... als ik in het midden sta en ik wil rechts in de hoek slaan... hoe doe je dat dan? als ik links met... smash ik gewoon hard naar links... maja naar rechts gaat aardig moeilijk als je rechtshandig bent
Lees eens 1 post boven jequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:28 schreef Wunk het volgende:
M'n pa sloeg vandaag een flinke smash bij 't opslaan in tennis, dat ging dusdanig snel dat ik 't even miste
Hoe maak je zo'n smash ?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Lees eens 1 post boven je
daar heb ik tot nu toe 2 keer een home run geslagenquote:Op woensdag 27 december 2006 08:41 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb spierpijn van het baseballen
ik ga maar al vast warming up doenquote:Op woensdag 27 december 2006 08:41 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb spierpijn van het baseballen
heb hem 1 keer tegen de vlag aangeslagen, maar toen viel die net voor de hole....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef WjeroneW het volgende:
Zometeen weer ff Wii fitness doen..kben nog niet onder de 28 uitgekomen:(
het hoogste met wii fitness is 32 als ik het me goed herinner.
Nu ff over Golfen:P
iemand met beginner ooit lager gekomen dan -3?
want hole-in-ones lukken me niet.
ik had wel een keer van een afstand van ongeveer 120 yards het balletje in de hole te krijgen maar toen stuiterde het balletje er weer uit![]()
Net fitness gedaan, age 24! Ga zo weer bowlen, ben bijna pro maar telkens verlies ik punten omdat ik de laatste potjes waardeloos aan het bowlen ben.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef WjeroneW het volgende:
ik had wel een keer van een afstand van ongeveer 120 yards het balletje in de hole te krijgen maar toen stuiterde het balletje er weer uit![]()
Verdomme..alweer age 28:( ik verziekte honkbal totaal..terwijl ik er normaal altijd super goed in ben..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Net fitness gedaan, age 24! Ga zo weer bowlen, ben bijna pro maar telkens verlies ik punten omdat ik de laatste potjes waardeloos aan het bowlen ben.
dat merk ik ook heel erg ja... ik zit nu op de 900... in het begin kon ik gerust op de bank zitten... nu MOET ik echt wel gaan staanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:54 schreef IJsvogel. het volgende:
Heb nu een skill level van 650 bij tennis en heb nu al moeite met de tegenstanders![]()
nergens voor nodig, je moet het voorste poppetje goed gebruiken en smashen en naar links en rechts slaan, dan lukt het vaak eenvoudigquote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
dat merk ik ook heel erg ja... ik zit nu op de 900... in het begin kon ik gerust op de bank zitten... nu MOET ik echt wel gaan staan
mijn topscore op een 9-hole game is -2quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef WjeroneW het volgende:
17 lanes completed!! 18 lukt me echt niet, al 8 keer geprobeerd.quote:Op maandag 25 december 2006 12:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik heb 11 lanes gehaald, vind dit de leukste training van allemaal
wou je zeggen dat je heletijd op de bank zit?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef poolvos het volgende:
[..]
nergens voor nodig, je moet het voorste poppetje goed gebruiken en smashen en naar links en rechts slaan, dan lukt het vaak eenvoudig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |