quote:I didn't think it was possible for bowling game to make me start grinning like a maniac but this just feels too damn good. I've played a bit of baseball, tennis and bowling thus far and while they are limited they're still crazy fun. The potential in a baseball and golf game are incredible, with more options and a closer 1:1 ratio these games could be amazing. I'm so psyched, can't wait to see the first batch of baseball and tennis games.
quote:Bowling is amazing. It's so ridiculously intuitive, so genius; high score is 134 on my first run, not too terrible for my first time.
Baseball is doing well with guests at the moment, and it works fine...but it's a tad too easy, I won 13-3 in Two Innings (Mercy Rule) first time out.
Tennis is fantastic, especially for others. A lot of fun, some good times overall, I'm enjoying it.
quote:I love this game. I've played it almost non-stop today, taking about an hour and a half break to play Zelda.
My fitness age is fifty. My high score in bowling is 167. I have around a seven hundred ranking thing in boxing and haven't lost a bout yet. I'm getting better at tennis finally, sweeping my last two best out of fives.
I really want to play Zelda, I just can't bring myself to do it.
quote:I expected to hate this game. Or at least be completely disinterested in it. With the exception of Camelot's sports-themed RPGs, I've never enjoyed or found any appeal in a sports game at all, and I especially didn't think I'd like one as limited as Wii Sports.
But, I figured I'd try it out for a bit, just to get a little bit of my money's worth on the game being forced on us, and to familiarize myself with some of the controls (seems to be a standard story here). A few minutes, tops. I'd try it, be bored with it / hate it, move on to Zelda or Trauma Center.
Instead, I ended up playing it for a good forty minutes or so, at least. I tried one sport, moved on to the next. I don't know why -- I really don't -- but I just had an incredible amount of fun playing these games. My favorites were tennis and boxing (despite its semi-randomness), though I also liked golf quite a bit. It's a really amazing, and extremely fun game. Not at all what I expected.
Ik kan nergens info vinden over hoeveel spelers elke spel is, het zal waarschijnlijk gewoon 4 zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef BMH het volgende:
Bowlen maximaal 2 spelers?
ja ei daarom krijg je m er ook gratis bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:46 schreef mini-lellan het volgende:
Het is dat je em bij de Wii krijgt anders zou ik em nooit kopen.![]()
Het spel ziet eruit zoals jij je mii eruit laat zien. Dan ben jij in de fout als je het spel er gaar uit laat zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niemand zou dat spel willen kopen omdat het er zoooo gaar uit ziet. mja de gameplay rockt zwaar (check de reactiesin de OP).
Typ normaal man aap.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ei daarom krijg je m er ook gratis bij.
niemand zou dat spel willen kopen omdat het er zoooo gaar uit ziet. mja de gameplay rockt zwaar (check de reactiesin de OP).
Eens, wat een lijp filmpjequote:
Welk negatief commentaar over dat boxing?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef deGVR het volgende:
Bowling en Golf lijken mij de leukste twee.
Boxing hoor je ook wel aardig wat negatief commentaar over.
Maar het is sowieso een briljante zet van Nintendo om zo de nog-niet-gamers binnen te slepen.
Dat wel inderdaad. Maar echt geweldig om met een groep vrienden te doen, leuker dan GoW co-op met vrienden. Het is gewoon laagdrempelig en hilarisch.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:07 schreef pmponer het volgende:
ik denk dat het in single player echt binnen 1 middag saai is
net zoals met echt bowlen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef R_B het volgende:
Als je het door hebt hoe je precies moet gooien dan kun je achter elkaar strikes gooien...dat maakt het spel dus wel een beetje minder....
Heel erg leuk, echt de beste pack-in sinds Mario/Duckhunt ooitquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:17 schreef Wii-Style het volgende:
En?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:58 schreef ChOas het volgende:
Echt heel leuk!
Maar zit nu wel bijna met een tennisarm
Fout dusquote:Op woensdag 22 november 2006 08:07 schreef pmponer het volgende:
ik denk dat het in single player echt binnen 1 middag saai is
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Fout dus
Het is echt fantastisch ook alleen. En super verslavend zeg. Heb er al uren mee gespeeld.
Straks weer!
Me ouders spelen nu namelijk
Timing is ontzettend belangrijk, heb al een "Out of stadium" geslagen en diverse home runsquote:Op zondag 10 december 2006 23:32 schreef Max_Dark het volgende:
Ik kan NIET honkballen. Nog geen 1 Homerun geslagen...snap er niks van.
Twee wedstrijden terug een super wedstrijd gehadquote:Op zondag 10 december 2006 23:32 schreef Max_Dark het volgende:
Ik kan NIET honkballen. Nog geen 1 Homerun geslagen...snap er niks van.
Om vervolgens met je rug op de vloer te belandenquote:Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
Stel je voor hoogspringenaangezien de wiimote accelaratie voelt zou dat super gaan je spring echt en drukt op b ofzo om te leapen
probeer maar eens een rally van 3 minuten vol te houden das pas leukquote:Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee wedstrijden terug een super wedstrijd gehad4 homeruns in an inning inclusief eentje met volle honken
Ging met 0-0 de 2e inning in, kwam er met 7-0 uit
Bowlen sta ik op 210 punten
In je eentje is het wel leuk ja maar met meerdere personen is het wel veel leuker. Grootste verrassing is tennis. Waar je in eerste instantie denkt dat het een simpel spelletje is zit er nog verrassend veel diepgang in als je doorkrijgt dat je de richting kunt bepalen door je slag te timen. Nu nog even de effect ballen door krijgen
* depax voelt rechtzaken komenquote:Op maandag 11 december 2006 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Om vervolgens met je rug op de vloer te belanden![]()
in rayman en monkey ball wordt discus werpen ( koe werpen ) makkelijk gedaan je draait gewoon je wiimote rond scheelt heel wat lichaamsbewegingquote:Op maandag 11 december 2006 09:01 schreef FJD het volgende:
Denk dat er voorlopig geen nieuwe Sports uitkomt. Het meest foute wat Nintendo nu kan doen is zoiets snel op de markt willen brengen. De huidige sports is zo goed dat er heel wat werk in gaat zitten om gelijkwaardig te worden. Het kan wel maar de makkelijkste spelletjes zijn al gedaan. Hockey zou nog kunnen, ijshockey dan ook natuurlijk, speerwerpen, cricket maar goed dat zijn allemaal minder populaire sporten. Basketball en voetbal zijn de grootste sporten maar zullen ook het onnatuurlijkst aanvoelen.
Ik verheug me wel op discuswerpenrondzwieren, discus heel hard uitwerpen, blij zijn dat je remote niet door je LCD zit, vervolgens al draaidronken de remote alsnog in je LCD prikken
Knopkes indrukken terwijl je gooit. Werkte bij mij, alleen ik weet niet wat welk effect is...quote:Op maandag 11 december 2006 09:16 schreef FJD het volgende:
Weet je hoe de effectballen moeten?
Overigens wel belachelijk dat je voor bv. baseball een uitleg krijgt bij t spelen van een wedstrijd en niet bij de training. De documentatie had wel beter gekunnen bij Wii Sports maar ach.quote:Op maandag 11 december 2006 11:56 schreef CalamityJane het volgende:
Wat ik wel weet is dat slicen met de beweging zoals het in het echt gaat, niet werkt... Toen sloeg hij helemaal niet terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |