abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 13:28:41 #51
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44325077
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Max_Dark het volgende:
Moet je dan ook echt zo onmeunig hard rausen om een homerun te slaan?
nee een flick van je arm is al genoeg gewoon juiste moment kiezen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44325251
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Max_Dark het volgende:
Moet je dan ook echt zo onmeunig hard rausen om een homerun te slaan?
Zoals al gezegd hoeft dat niet.

Als ik lui ben dan lukt t me ook. Je houdt de controller rechtop in je hand en op het juiste moment kantel je de controller naar voren (dan ligt ie dus horizontaal richting de TV).
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44374283
Bowlen is zoooo vet :p
  woensdag 13 december 2006 @ 12:30:52 #54
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44387977
heb eindelijk het '91pin-strike-truukje' gevonden.

helemaal naar rechts. dan 1 tikkie naar links. en dan 2 tikkies naar rechts draaien. en gooie maar.
echt zoo geweldig.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  zondag 17 december 2006 @ 12:45:47 #55
4180 Hare
Come fly with me!
pi_44503406
Hoe kun je hard slaan bij tennis? Het lukt me maar niet
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_44503568
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:45 schreef Hare het volgende:
Hoe kun je hard slaan bij tennis? Het lukt me maar niet
Precies soms sla ik heel hard en dan krijg ik een hele zachte service, en soms sla ik echt ontzettend zacht en daar maakt 'ie dan een harde service van.
pi_44503656
volgens mij ligt het aan je timing.. (not sure though, heb het niet echt heel vaak gedaan.. zelda aan de andere kant wel ^__^)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44506676
nee het ligt aan hoe je slaat..als je tijdens het tennissen met je controller slaat maar dan wel een beetje laag..dan gaat die net over het net en slaat die hard..en om bij de service zo'n ongelooflijke harde service te krijgen..ligt het wel een beetje aan de timing en hoe hard je slaat.
Dus:
Als je met je controller laag en hard slaat, danwordt het een strakke en lage slag.
Als je tijdens het slaan je controller iets naar boven beweegt, dan maak je een lopje.
Ik weet niet precies hoe je een effectbal moet doen, maar volgens mij moet je dan tijdens het slaan met de controller dat je dan de controller een beetje moet kantelen (dus richting de onderkant)
BlaDieBla
pi_44507511
Ben er nog steeds niet helemaal uit hoe dat nou precies met sturen zit met tennis.

Het is toch niet alleen een kwestie van timing? Ene keer gaat het perfect en andere keer gaatie precies de andere kant op die ik bedoelde.
pi_44507924
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:46 schreef Japppo het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal uit hoe dat nou precies met sturen zit met tennis.

Het is toch niet alleen een kwestie van timing? Ene keer gaat het perfect en andere keer gaatie precies de andere kant op die ik bedoelde.
Harde service maak je door de bal te slaan op het moment dat hij het hoogst is. Sturen is wel een kwestie van timing. Ga training maar eens doen, dan kom je erachter.
Zoals het een echte sheriff betaamt
pi_44512793
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef WjeroneW het volgende:
nee het ligt aan hoe je slaat..als je tijdens het tennissen met je controller slaat maar dan wel een beetje laag..dan gaat die net over het net en slaat die hard..en om bij de service zo'n ongelooflijke harde service te krijgen..ligt het wel een beetje aan de timing en hoe hard je slaat.
Dus:
Als je met je controller laag en hard slaat, danwordt het een strakke en lage slag.
Als je tijdens het slaan je controller iets naar boven beweegt, dan maak je een lopje.
Ik weet niet precies hoe je een effectbal moet doen, maar volgens mij moet je dan tijdens het slaan met de controller dat je dan de controller een beetje moet kantelen (dus richting de onderkant)
Complete onzin, Wii Tennis is puur een kwestie van timing en heeft niks met de snelheid waarmee jij de controller beweegt te maken.
pi_44514226
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Complete onzin, Wii Tennis is puur een kwestie van timing en heeft niks met de snelheid waarmee jij de controller beweegt te maken.
Dit vind ik dus onzin, het heeft zeer zeker wel met de beweging van de controller te maken. je kunt de bal helemaal links plaatsen maar ook helemaal rechts
google is your friend
pi_44514330
Tennis is na de WIi meer dan een week te hebben toch het tofst
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44515228
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]

Dit vind ik dus onzin, het heeft zeer zeker wel met de beweging van de controller te maken. je kunt de bal helemaal links plaatsen maar ook helemaal rechts
Nee hoor, heeft niks met de beweging van de controller te maken.
Als je een backhand gaat slaan als rechtshandige, en je raakt de bal vroeg, dan gaat de bal naar rechts, raak je de bal laat gaat de bal naar links.

Heeft echt niks te maken hoe jij de slag maakt.
pi_44515715
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft niks met de beweging van de controller te maken.
Als je een backhand gaat slaan als rechtshandige, en je raakt de bal vroeg, dan gaat de bal naar rechts, raak je de bal laat gaat de bal naar links.

Heeft echt niks te maken hoe jij de slag maakt.
Hoe verklaar je dan dat je m ook omhoog kan slaan en laag, smashes maken etc.
#winning
pi_44515756
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
Tennis is na de WIi meer dan een week te hebben toch het tofst
zomfg ik heb gewonnen in die prijsvraag van je
pi_44515853
Bowlen
Vanmiddag een paar potjes met mijn zusje en broer gedaan

Tennis is trouwens ook tof
  zondag 17 december 2006 @ 19:40:30 #68
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_44515984
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:33 schreef Tware het volgende:

[..]

wat is een smash dan? Komen er dan ook van die wolkjes achter de bal net als bij zo'n superopslag?
pi_44517184
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:33 schreef Tware het volgende:

[..]

Omhoogslaan gebeurt als je het verkeerd timed, smashes is gewoon een normale beweging dus heeft niks met de beweging van de wii-mote te maken. Net als de 'super'opslag is een kwestie van timen, ik doe hem 90% van de keren gewoon met een snelle polsbeweging.
pi_44517349
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

zomfg ik heb gewonnen in die prijsvraag van je
Jij bent koen Je hebt mail
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44517568
Blijft geniaal Vandaag tennis 'uitgespeeld', bij 2000 punten ga je niet meer hoger. Lukte me een keer om een best of 5 te winnen van de beste met maar 1 punt tegen. Andere keren ging t wat minder goed, vooral toen ik gisteravond al wat gedronken had
pi_44526596
Ik raakte buitenadem door het boxen:D maar hij ging wel knock out in de 2de ronde:D duurde lang voordat de tegenpartij terugsloeg haha.

Tennis is verslavend..overignes zag ergens foto's op een site van een vrouw die tennis op haar naaldhakken had gespeeld en vervolgens haar knie uit de kom vloog..pijnlijk haha.

Ik heb ook echt het idee alsof ik op de tennisbaan sta:D

Golven gaat nog moeilijk.

Honkbal achter elkaar homeruns:D maar ik heb een paar jaar terug hoofdklasse honkbal gespeeld. Nu moet ik nog uitvogelen hoe dat met online spelen enzo zit.

Echt geweldig, mijn ouders spelen het, mijn vriend ook en die haat normaal consoles en vind dit geweldig.

Werkt het met tennis zo dat hoe beter je word hoe meer tegenstand de computer je geeft?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_44526837
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik raakte buitenadem door het boxen:D maar hij ging wel knock out in de 2de ronde:D duurde lang voordat de tegenpartij terugsloeg haha.

Tennis is verslavend..overignes zag ergens foto's op een site van een vrouw die tennis op haar naaldhakken had gespeeld en vervolgens haar knie uit de kom vloog..pijnlijk haha.

Ik heb ook echt het idee alsof ik op de tennisbaan sta:D

Golven gaat nog moeilijk.

Honkbal achter elkaar homeruns:D maar ik heb een paar jaar terug hoofdklasse honkbal gespeeld. Nu moet ik nog uitvogelen hoe dat met online spelen enzo zit.

Echt geweldig, mijn ouders spelen het, mijn vriend ook en die haat normaal consoles en vind dit geweldig.

Werkt het met tennis zo dat hoe beter je word hoe meer tegenstand de computer je geeft?
Online kan niet met Wii Sports en ja de computer word steeds beter, als jij ook beter word
  maandag 18 december 2006 @ 02:03:00 #74
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44527056
ik ben 5x achter elkaar go0wned door mn ma met bowlen...

dat mens doet t 10 minuten en alleen maar effectbal strikes en shit...
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_44529019
quote:
Op maandag 18 december 2006 02:03 schreef _GdR_ het volgende:
Dat zijn idd pijnlijke momenten Zo werd ik ook geowned door m'n zusje Gelukkig nu weer rechtgetrokken met een geniale high score.
pi_44537641
quote:
Welk team?
Zo niet.. dan toch!
pi_44547034
quote:

http://www.wiihaveaproblem.com
pi_44558298
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Welk team?
Ado nu tornado's:) ben 6 of 7 jaar geleden gestopt..en nooit meer wezen kijken. Wel bij haarlemse honkbalweek enzo.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_44558384
ah jammer jah
Zo niet.. dan toch!
pi_44559083
Spel van het jaar!
Houd van een lijntje.
pi_44560364
Tennis gaat toch door tot boven de 2000 Zit nu op 2180 ofzo en bij elke game tegen verlies ik punten
pi_44564673
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_44564789
Ik heb er twee toegevoegd. Tennis is een ongeveer, dat check ik thuis even om en nabij de 2180 iig

Mochten mensen het niet geloven dan kan ik een foto maken. Lijkt me wel zo eerlijk, als je echt hoge scores neerzet en mensen willen een foto dat je die ook kunt overleggen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:32:00 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_44567355
quote:
Op maandag 18 december 2006 02:03 schreef _GdR_ het volgende:

dat mens doet t 10 minuten en alleen maar effectbal strikes en shit...
Mijn vriendin ook. Zeven strikes, twee spares en slechts een keer in een negen in een potje .

Gelukkig pwn ik met Tennis. Daar sta ik nu op de 1540.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44569818
Opzich is golf best simpel om een goede score te halen.
Heb met golf 9 holes: -3 Dat is ook de enige sport waar ik [Pro] ben. Heb 1 keer een hole in one gehad op baan 4
I love the Legend of Zeld 4-ever
Wii Code: 3579 9156 8630 1216
XBL Tag: Joey C NL
pi_44569912
Pleuris Wiki. Had een hele opzet voor de training gemaakt maar doordat iemand anders m had gewijzigd ben ik nu alles kwijt *zucht* als ie dan op zn minst even teruggaat naar de pagina dan had ik mn code kunnen copy-pasten
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:08:25 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_44570043
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:00 schreef Rocky_Torn het volgende:
Opzich is golf best simpel om een goede score te halen.
Heb met golf 9 holes: -3 Dat is ook de enige sport waar ik [Pro] ben. Heb 1 keer een hole in one gehad op baan 4
Golf ga ik altijd goed tot de laatste hole, dan wordt het een quadrupel bogey, op z'n minst. Beetje jammer altijd .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44570161
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:03 schreef FJD het volgende:
Pleuris Wiki. Had een hele opzet voor de training gemaakt maar doordat iemand anders m had gewijzigd ben ik nu alles kwijt *zucht* als ie dan op zn minst even teruggaat naar de pagina dan had ik mn code kunnen copy-pasten
Ik maak die opzetjes altijd in notepad, plak ze elke keer in het venster en doe even preview. Dan als ik tevreden ben reload ik de edit pagina, zodat ik zekerste weten de laatste versie heb. Maar Training is een apart hoofdstuk, die kan je toch apart bewerken?
pi_44570181
Zo nu staan de trainingen er ook in. Aanpassingen mogen altijd, tis slechts een grove opzet dus als je een overzichterlijk idee hebt voel je dan niet bezwaard om t aan te passen

Ik ga vanavond overal eens een score voor neer zetten
pi_44570653
Yay! eindelijk pro met bowlen..toen ik op 997 punten stond gingen er opeens 9 punten eraf..ik dacht wtf!
maar dat kwam omdat ik lagerder score behaalde als vorige keer
maar daarna ff een score van 199 en toen eindelijk pro geworden.
Mijn pers. record is 215
iemand een betere pers. record gehad?
BlaDieBla
pi_44570684
Check de Wiki eens Arie

Je zou derde komen te staan als je je score invult.
pi_44570780
ik weet niet of je met arie mij bedoeld maare
waar..geef link ff
BlaDieBla
pi_44570810
http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports

Stond iets boven je al arie
pi_44570962
ik heb bewerkt..maar staat er nergens ''Submit'' ofzo..zodat het ook echt is bewerkt?:P
BlaDieBla
pi_44570979
laatmaar..kheb het al
niet goed gelezen
BlaDieBla
pi_44571378
hoe doen jullie t als je in je eentje aant tennissen ben.

vind t eigenlijk best bout.. als je met de computer als 2e speler speelt slaat ie nooit wat terug en als je allebei de mii's bent, gaat t allemaal lkkr snel.

dus speel t eigenlijk nooit in m'n eentje.
pi_44571465
Ik speel met twee poppetjes idd. Is dat niet std. dan Als ik op een computerpoppetje moet wachten dan is t echt een drama.
pi_44571651
Standaard is met 2 idd. Ik speel in het begin lekker lange ballen met de achterste tot de tegenstanders moe raken en ik een kansje zie om het ineens met de voorste af te maken.
pi_44571724
Ik ram gewoon zo snel mogelijk met t voorste poppetje en dan van links naar rechts Afwachten duurt me te lang.
pi_44572091
203 met bowlen 6 strikes 3 spares en een 8 ofzo en ik ben daar blij mee:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')