nee een flick van je arm is al genoeg gewoon juiste moment kiezenquote:Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Max_Dark het volgende:
Moet je dan ook echt zo onmeunig hard rausen om een homerun te slaan?
Zoals al gezegd hoeft dat niet.quote:Op maandag 11 december 2006 13:15 schreef Max_Dark het volgende:
Moet je dan ook echt zo onmeunig hard rausen om een homerun te slaan?
Precies soms sla ik heel hard en dan krijg ik een hele zachte service, en soms sla ik echt ontzettend zacht en daar maakt 'ie dan een harde service van.quote:Op zondag 17 december 2006 12:45 schreef Hare het volgende:
Hoe kun je hard slaan bij tennis? Het lukt me maar niet
Harde service maak je door de bal te slaan op het moment dat hij het hoogst is. Sturen is wel een kwestie van timing. Ga training maar eens doen, dan kom je erachter.quote:Op zondag 17 december 2006 14:46 schreef Japppo het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal uit hoe dat nou precies met sturen zit met tennis.
Het is toch niet alleen een kwestie van timing? Ene keer gaat het perfect en andere keer gaatie precies de andere kant op die ik bedoelde.
Complete onzin, Wii Tennis is puur een kwestie van timing en heeft niks met de snelheid waarmee jij de controller beweegt te maken.quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef WjeroneW het volgende:
nee het ligt aan hoe je slaat..als je tijdens het tennissen met je controller slaat maar dan wel een beetje laag..dan gaat die net over het net en slaat die hard..en om bij de service zo'n ongelooflijke harde service te krijgen..ligt het wel een beetje aan de timing en hoe hard je slaat.
Dus:
Als je met je controller laag en hard slaat, danwordt het een strakke en lage slag.
Als je tijdens het slaan je controller iets naar boven beweegt, dan maak je een lopje.
Ik weet niet precies hoe je een effectbal moet doen, maar volgens mij moet je dan tijdens het slaan met de controller dat je dan de controller een beetje moet kantelen (dus richting de onderkant)
Dit vind ik dus onzin, het heeft zeer zeker wel met de beweging van de controller te maken. je kunt de bal helemaal links plaatsen maar ook helemaal rechtsquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Complete onzin, Wii Tennis is puur een kwestie van timing en heeft niks met de snelheid waarmee jij de controller beweegt te maken.
Nee hoor, heeft niks met de beweging van de controller te maken.quote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Dit vind ik dus onzin, het heeft zeer zeker wel met de beweging van de controller te maken. je kunt de bal helemaal links plaatsen maar ook helemaal rechts
Hoe verklaar je dan dat je m ook omhoog kan slaan en laag, smashes maken etc.quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft niks met de beweging van de controller te maken.
Als je een backhand gaat slaan als rechtshandige, en je raakt de bal vroeg, dan gaat de bal naar rechts, raak je de bal laat gaat de bal naar links.
Heeft echt niks te maken hoe jij de slag maakt.
zomfgquote:Op zondag 17 december 2006 18:40 schreef RaymanNL het volgende:
Tennis is na de WIi meer dan een week te hebben toch het tofst![]()
wat is een smash dan? Komen er dan ook van die wolkjes achter de bal net als bij zo'n superopslag?quote:Op zondag 17 december 2006 19:33 schreef Tware het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je m ook omhoog kan slaan en laag, smashes maken etc.
Omhoogslaan gebeurt als je het verkeerd timed, smashes is gewoon een normale beweging dus heeft niks met de beweging van de wii-mote te maken. Net als de 'super'opslag is een kwestie van timen, ik doe hem 90% van de keren gewoon met een snelle polsbeweging.quote:Op zondag 17 december 2006 19:33 schreef Tware het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je m ook omhoog kan slaan en laag, smashes maken etc.
Jij bent koenquote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
zomfgik heb gewonnen in die prijsvraag van je
![]()
Online kan niet met Wii Sports en ja de computer word steeds beter, als jij ook beter wordquote:Op maandag 18 december 2006 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik raakte buitenadem door het boxen:D maar hij ging wel knock out in de 2de ronde:D duurde lang voordat de tegenpartij terugsloeg haha.
Tennis is verslavend..overignes zag ergens foto's op een site van een vrouw die tennis op haar naaldhakken had gespeeld en vervolgens haar knie uit de kom vloog..pijnlijk haha.
Ik heb ook echt het idee alsof ik op de tennisbaan sta:D
Golven gaat nog moeilijk.
Honkbal achter elkaar homeruns:D maar ik heb een paar jaar terug hoofdklasse honkbal gespeeld. Nu moet ik nog uitvogelen hoe dat met online spelen enzo zit.
Echt geweldig, mijn ouders spelen het, mijn vriend ook en die haat normaal consoles en vind dit geweldig.
Werkt het met tennis zo dat hoe beter je word hoe meer tegenstand de computer je geeft?
Dat zijn idd pijnlijke momentenquote:Op maandag 18 december 2006 02:03 schreef _GdR_ het volgende:
ik ben 5x achter elkaar go0wned door mn ma met bowlen...
Welk team?quote:Op maandag 18 december 2006 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Honkbal achter elkaar homeruns:D maar ik heb een paar jaar terug hoofdklasse honkbal gespeeld. Nu moet ik nog uitvogelen hoe dat met online spelen enzo zit.
quote:Op maandag 18 december 2006 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Tennis is verslavend..overignes zag ergens foto's op een site van een vrouw die tennis op haar naaldhakken had gespeeld en vervolgens haar knie uit de kom vloog..pijnlijk haha.
Ado nu tornado's:) ben 6 of 7 jaar geleden gestopt..en nooit meer wezen kijken. Wel bij haarlemse honkbalweek enzo.quote:
Mijn vriendin ook. Zeven strikes, twee spares en slechts een keer in een negen in een potjequote:Op maandag 18 december 2006 02:03 schreef _GdR_ het volgende:
ik ben 5x achter elkaar go0wned door mn ma met bowlen...
dat mens doet t 10 minuten en alleen maar effectbal strikes en shit...
Golf ga ik altijd goed tot de laatste hole, dan wordt het een quadrupel bogey, op z'n minst. Beetje jammer altijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:00 schreef Rocky_Torn het volgende:
Opzich is golf best simpel om een goede score te halen.
Heb met golf 9 holes: -3 Dat is ook de enige sport waar ik [Pro] ben. Heb 1 keer een hole in one gehad op baan 4
Ik maak die opzetjes altijd in notepad, plak ze elke keer in het venster en doe even preview. Dan als ik tevreden ben reload ik de edit pagina, zodat ik zekerste weten de laatste versie heb. Maar Training is een apart hoofdstuk, die kan je toch apart bewerken?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:03 schreef FJD het volgende:
Pleuris Wiki. Had een hele opzet voor de training gemaakt maar doordat iemand anders m had gewijzigd ben ik nu alles kwijt *zucht* als ie dan op zn minst even teruggaat naar de pagina dan had ik mn code kunnen copy-pasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |